Huuskes
Prima werkgever
Prina werkgever, collega's waren oke maar helaas geen doorgroeimogelijkheid voor mij.
Goede werksfeer
Met plezier gewerkt, leuke collega's. Je werkt daar in een gekoelde ruimte van 5 graden en staat aan een geautomatiseerde rollerbaan. De orders worden verdeeld over verschillende routes die ik dan weer selecteerde op klanten.
Huuskes
Met een “0-uren contract” is het werk goed te doen.
Duidelijkheid vragen
Leukste is klanten kontakt en vrijheid
Nadeel is tijdslevering

Op zaterdag geen toeslag
goed georganiseerde groot handel
Ik werk hier met veel plezier alleen de fun en wil is er een beetje af. Dit echter door dat het bl allemaal bij het zelfde rondje blijft van en naar vestegingen binnen NL. Het berijden van routes is voor mij niet weg gelegd dit door voor mijn doen te veel handelingen bij klanten die veel eisend zijn tot de plaatsing van product in de kast of koel/vieskast.

ik heb hier goed kunnen door groeien tot een nog betere chauffeur en reeds 1.5 jaar in het bezit van t LZV certificaat.

De communicatie met de heren op de planning en de werkvloer haat vrij stroef dat er misverstanden komen en zijn binnen het logistieke gedeelte van het bedrijf. bijv rooster huidige en komende week er word regelmatig wat veranderd maar niet persoonlijk even een sein geven van dit en dat is er voor je veranderd nee daar moet je zelf of door collega achter komen

En bij dit bedrijf moet je al helemaal geen 09:00 tot 17:00 mentaliteit hebben dan zit je hier toch echt verkeerd je maakt als pendel chauffeur CE gemiddeld 10 arbeitsuren per dag en als chauffeur LZV tot wel gemiddeld 12 arbeitsuren per dag.

CAO is binnen het groothandelsnorm geregeld
Pluspunten
lage kosten kantine, goede sfeer, up to date materiaal
Minpunten
communicatie binnen logistiek, soms lastig te bereiken.
chauffeur routes Apeldoorn
Met verkeerde voorwendselen binnen komen en gaan werken. Kreeg toen de garantie dat ik minimaal 40 uur in de week in vaste dienstverband zou gaan werken, met een wisselende weekenddienst om de 3 weken.
Echter pakte het totaal anders uit, de tweede week dat ik daar werkte, werd een "re-organisatie" doorgevoerd die tijdens sollicitatiegesprek nooit ten sprake was gekomen en van alles was voorgelogen.

Uiteindelijk draaide ik ALLEEN maar weekenddiensten ( zaterdag en zondag ), de 40 urige werkweek doordeweeks nooit gehad of ingepland.

Toen ik dit na enkele weken aankaartte, wist men van niets te herinneren en nadat ik een zaterdag van de planning geen vrij kon krijgen en totaal geen medewerking kreeg van de leidinggevenden, omdat men niet kon of wilde communiceren en/of overleggen, hield ik de eer aan mijzelf en had noodgedwongen ontslag genomen.

Het werd mij toen erg duidelijk, dat zij mij zolang mogelijk aan het lijntje wilde houden en alleen de bedoeling was om de vakantieperiode te overbruggen, precies zoals zij dat wilde hebben, ( alleen de weekenden en met de vakantie's van de chauffeurs het 7 dagen in de week mocht werken ), door middel van voorliegen mensen probeerde binnen te halen, en uiteindelijk toch daarna de vakantieperiode gewetenloos eruit getrapt werd.

Naast de onbetrouwbare leidinggevenden, waren de werkzaamheden helemaal niet zo verkeerd, alleen moest erg wennen aan de opgelegde regeltjes die in meeste gevallen niet goed werkten, maar verzonnen waren door mensen die zich niet op de werkvloer vertoonden of begaven.

Als men enigszins aan deze regeltjes
 - meer...
Pluspunten
het werk op zichzelf heel relaxed
Minpunten
het liegen en bedriegen van de leidinggevenden
A part-time heaven
Huuskes is a leading company in supplying Hospitals, Elderly Homes and other big institutions with food and general grocery supplies. My job at Huuskes consists of dividing the products ordered by clients and loading them into the trucks for transport. The work itself is not the most fun, but for a student who lives on his own it is a good place to earn a living while also studying.
Pluspunten
Amazing hourly pay
Minpunten
Simple and very physical work
Leuk werk
Leuk werk zeer afwisselend van afwas tot maaltijden aanvullen etc
Pluspunten
Goede salarus
Leuk bedrijf
Het was een bedrijf waar je hard moet werken en waar de werkdruk te hoog was.Dit kwam door te weinig mensen op de werkvloer.
Het geen heeft mij wel gemaakt tot wie ik nu ben.

Dit is een zelfstandig en hardwerkend iemand.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
zwaar werk
Orderpicker Magazijnmedewerker DKW afdeling Huuskes
Men werkt in twee ploegen.
Ploeg A: 06:00 uur - 15:00 uur (met kans op overwerk)

Ploeg B: 09:00 uur - 18:00 uur (met kans op overwerk)

Je loopt in een groot magazijn welke verdeeld is in drie verschillende zones. Aan de hand van een pick-to-car of een orderpicktruck rij/loop je door de verschillende zones om producten te pakken welke de klanten nodig hebben.

Ik heb geleerd om goed te luisteren naar het systeem. Door middel van een headset worden de locaties doorgegeven en de hoeveelheid producten die gepakt moeten worden.

Collega's zijn erg leuk, als zijn er helaas wel een aantal collega's die het erg prettig vinden om gedragingen en meningen van anderen door te spelen naar de leiding, welke de werksfeer niet bepaald leuker maakt.

Het leukste van de baan is dat je de gehele dag bezig bent, waardoor de tijd redelijk snel gaat. Het nadelige van de baan is, is dat als de buitentemperatuur hoog is, het in de bedrijfshal nog hoger is!
leuke colega's goeie sfeer
lekker vroeg beginnen en op tijd weer thuis
ik heb geleerd om nog meer en beter met klanten en probleemsituaties om te gaan en op te lossen

het is een leuke en geen stressvolle job
Pluspunten
altijd vaste klanten, je weet waar je aan toe bent
Minpunten
geen overuren
Zaterdagkracht bij Huuskes
Ik ben elke zaterdag, van 06.00 t/m 14.00, werkzaam bij Huuskes Enschede. Ik zit vaak op het kantoor en moet ervoor zorgen dat alles goed en soepel verloopt.

Het leukste is dat je in beweging blijft en het betaald erg goed.
Pluspunten
salaris
Minpunten
vroeg beginnen
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Huuskes. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,5
2,8
Reviews over Huuskes gesorteerd op locatie