Hunkemöller Reviews

22 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Super leuke locatie
Hulpkracht (voormalige medewerker) –  Rotterdam26 oktober 2017
Ik heb 3 jaar lang op de locatie in Barendrecht gewerkt en ik kan niet anders zeggen dan dat ik met heel veel plezier gewerkt heb. Hele leuke collega's. Het hoofdkantoor mag alleen wel iets minder regels opzetten voor de werknemers in de winkels. Je moet te veel doen waardoor je soms niet meer op een leuke en natuurlijke manier met de klant kan omgaan.

De locatie Barendrecht geef ik zoiezo een 10++++
Pluspunten
fijne collega's, doorgroei mogelijkheden
Minpunten
te veel regeltjes als het gaat om verkopen aan de klant
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Mooi bedrijf om voor te werken
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Arnhem20 september 2017
Binnengekomen als stagiaire en gebleven als zaterdaghulp.
Goede begeleiding vanuit het filiaal. Veel aandacht voor de stagiaire en ik werd bij alle mogelijke facetten betrokken.
Ook prettig dat het hoofdkantoor een training verzorgt voor het winkelpersoneel.
Pluspunten
Interne training
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren
Ambitieuse en gezellige werkomgeving
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Eindhoven14 september 2017
De dag verloopt snel omdat er veel te doen is, wat ik fijn vind.
Collega's zijn super vriendelijk.
Ik vind het tot nu toe een top bedrijf!
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
gezellige en commerciele werkomgeving
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Etten-Leur13 december 2016
Het was altijd leuk bij de Hunkemöller. Je leert hier enthousiast met de klanten om te gaan en lekker commercieel bezig te zijn. Bij de Hunkemöller ben ik erg gegroeid in mijn werkervaring. Hunkemöller staat bekend op zijn professionaliteit en klantvriendelijkheid. Ik ben hier gestopt omdat het niet te combineren viel met mijn stage. Nu heb ik mijn stage succesvol afgerond en weer opzoek naar een nieuwe uitdaging.
Het leukste aan de baan vond ik de klanten. Je gaat met klanten niet alleen over wat ze goed staat en wat ze het beste kunnen nemen praten maar ook over hun privé leven. Ze vertrouwen je en het is zo fascineren hoe mensen in het leven staan en wat ze hebben meegemaakt. Dit bewonderde ik in mijn baan bij de Hunkemöller.
Pluspunten
25% personeelskorting plus elke maandag 30% = 55%
Minpunten
.......
Was deze review nuttig?Ja 11Nee 3Rapporteren
Werk-Privé Balans
Zeer modisch bedrijf waarin klantenservice heel belangrijk is.
Storemanager lingerie en bodyfashionartikelen (voormalige medewerker) –  Naaldwijk11 november 2016
De verkoop is het belangrijkste. Om te kunnen verkopen moet de winkel er heel goed uitzien. Dus visual merchandising en bijvullen wordt iedere dag gedaan. Je regelt alles zelf, eventueel met hulp als je dat nodigh hebt. Personeelsplanning, coachen medewerkers, ziekteverzuimbeheer, werken met K.P.I's. De directie is stabiel en kundig. Het werken in een filiaal met je collega's is heel leuk. Het is hard werken, dus de dagen vliegen voorbij. Het moeilijkst is als je mensen moet teleurstellen omdat iets niet of niet meer te koop is. Het leukst is om klanten te adviseren zodat ze heel tevreden met hun aankopen naar huis gaan.
Pluspunten
Personeelskorting op eigen aankopen
Minpunten
De veranderingen gaan heel snel. Weinig tijd om alles te verwerken.
Was deze review nuttig?Ja 6NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
werkzaamheden waren heel leuk en afwisselen
Mederwerker Crediteuren Administratie (voormalige medewerker) –  Hilversum11 maart 2016
Ik heb er altijd met plezier gewerkt de werkzaamheden waren afwisselt, elke maand afsluiten moet al het werk klaar zijn dat vond ik geen probleem maar meer een uitdaging.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 7Rapporteren
Werk-Privé Balans
Leuk bedrijf, alleen geen doorgroei mogelijkheden
Magazijn medewerker (voormalige medewerker) –  Hilversum, NH17 februari 2015
Mijn ervaring met Hunkemöller is goed.
De werksfeer was goed, en ik had leuke collega's.

De werkzaamheden waren simpel, er was alleen geen ontwikkelings mogelijkheid.

Kortom een leuk bedrijf, maar met weinig carriere vooruitzicht.
Was deze review nuttig?Ja 22Nee 6Rapporteren
stage
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Groningen, GR27 januari 2015
klanten bedienen, kassawerkzaamheden, aanhechten van alarmlabels aan de kleding ,magzijjnbeheer
Was deze review nuttig?Ja 5Nee 19Rapporteren
Werk-Privé Balans
Goede werksfeer. Productieve en leerzame werkperiode
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH20 januari 2015
Bijhouden en verzorgen van winkelpresentatie, klanten adviseren, kassa werkzaamheden.
Was deze review nuttig?Ja 9Nee 16Rapporteren
hunkemöller
Weekend hulp medewerkster (huidige medewerker) –  Den Bosch, NB19 januari 2015
Fijne werksfeer met leuke collega's! Een leuke baan voor jonge meiden als weekend hulp
Was deze review nuttig?Ja 8Nee 4Rapporteren
Werk-Privé Balans
De afwisseling is zeer leerzaam.
Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Haarlem1 september 2014
Een leerzaam bedrijf waarbij je goed moet weten te schakelen, je zult je nooit 1 seconde vervelen want er is altijd genoeg te doen waarbij je met een goed team ver kunt komen.
Was deze review nuttig?Ja 8Nee 17Rapporteren
leuke branche
Shopmanager ( zes personeelsleden) (voormalige medewerker) –  Roosendaal, NB18 maart 2014
Na mijn opleiding ben ik als verkoopster hier gaan werken. Een hele leuke branche en goede mogelijkheden om door te groeien. na een aantal jaren als verkoopster en assistent manager hier gewerkt te hebben doorgegroeid als manager van een winkel.Hier had ik een team van 6 personeelsleden.
Pluspunten
goede doorgroeimogelijkheden
Was deze review nuttig?Ja 15Nee 21Rapporteren
Klantencontact
shopmanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH13 maart 2014
Je bouwt bij Hunkemöller duurzame relatie met de klanten. Verder heeft Hunkemöller goed opgeleid personeel en geeft World Class Service naar de klanten. De klanten beleven een ultieme ervaring in de winkel.
Was deze review nuttig?Ja 20Nee 24Rapporteren
Assistent filiaalleider (voormalige medewerker) –  Leidschendam9 maart 2014
mooie winkels met gezellige huistijl en fashion lingerie , gemotiveerd en goed opgeleid personeel die aan de klanten worldclass service kunnen bieden.
Pluspunten
mooie winkels met gezellige huistijl en fashion lingerie, gemotiveerd en goed opgeleid personeel die aan de klanten worldclass service kunnen bieden
Minpunten
Soms waren er tijden waar we maar weinig uren mochten inzetten, waardoor achterstand in bepaalde werkzaamheden ontstond
Was deze review nuttig?Ja 10Nee 14Rapporteren
Werk-Privé Balans
open minded manager, great team
Sales Associate/Cashier (voormalige medewerker) –  Roermond, LI2 maart 2014
a small size boutique with a well organized manager and fun coworkers to work with. Teaming up to help customers is a daily task in the boutique. One helps with guiding the costumer through the items to see which items will meet their requirements in their needs. If there is time there is always stock that needs to be filled up. The tasks that are less enjoyable but also belongs to a typical day at work is maintaining the store and make sure the costumer and the staff has a clear vision in the store so that there will be no chaos. You end the day with a feeling that you helped a lot of costumers by not only making them look good but also feel good inside. That is the most enjoyable part of the job.
Pluspunten
always busy
Minpunten
hard work
Was deze review nuttig?Ja 8Nee 16Rapporteren
Werk-Privé Balans
Assistent manager (voormalige medewerker) –  nieuwerkerk aan den ijssel28 februari 2014
prima bedrijf en met de juiste mensen en juiste begeleiding kun je hier zeker leren en groeien.
Was deze review nuttig?Ja 9Nee 22Rapporteren
Gezellige drukke omgeving
Assistent filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Amersfoort28 januari 2014
Werken bij een winkel vraag veel meer van je dan men meestal denkt.
Was deze review nuttig?Ja 6Nee 24Rapporteren
Werk-Privé Balans
het was erg leuk om daar te werken
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  uden17 januari 2014
Heb daar 5 jaar gewerkt en met veel plezier... door omstandigheden moest ik eruit..
Pluspunten
gezelligheid
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 23Rapporteren
gezellige werksfeer
Vakantiemedewerkster (voormalige medewerker) –  Nijkerk, GE20 november 2013
- we beginnen smorgens om kwart over 9 met een bakje koffie en om half10 gaat de winkel open. op woensdag en vrijdag krijgen wij altijd vracht en dat word dan ook als eerste gedaan.
na de vracht stofzuigen we de winkel en 1 keer in de week doen we de ramen lappen. daarna gaan we rondje winkel of alles netjes is en op maat hangt. en ondertussen begroet en help je elke klant die binnen komt.

- wat ik vooral geleerd heb is dat elke klant koning is.
elke klant moet worden begroet en vraag je of je ze kan helpen.

-het waren fijne en leuke collega's om mee te werken.
het was altijd erg gezellig.

- het moeilijkste wat ik vond van deze baan was mensen helpen zoeken naar de juiste bh, omdat ik hier maar 3 maanden gewerkt hebt wist ik niet alles en mocht ik de pashokjes niet in om te helpen.

- het leukste van deze baan vond ik de etalages veranderen en poppen aankleden.
ik was altijd wel bezig met de uitstraling van de winkel.
Was deze review nuttig?Ja 32Nee 16Rapporteren
Werk-Privé Balans
Altijd een fijne werksfeer en mooie spullen in de winkel
verkoopmedewerkster/ adviseuse (voormalige medewerker) –  Den Bosch, NB/ Zwolle/ Woensel Eindhoven/ Assen28 augustus 2013
Heel veel gewisseld in filialen, dat vond ik ook prima destijds, heel het land doorgewerkt, met medewerking van hogerhand altijd makkelijk op eigen verzoek overgeplaatst geweest.
Prima kennis opgedaan daar met gedegen cursussen.
Pluspunten
Alles goed geregeld en altijd serieus genomen
Minpunten
Sommige mensen werkten er zo lang dat je er als Nieuweling bijna niet tussen kwam
Was deze review nuttig?Ja 11Nee 16Rapporteren

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Waarderingen op categorie

Werk-Privé Balans

Reviews over Hunkemöller gesorteerd op locatie