Video afspelen via YouTube-knop
Hunkemöller
Hunkemoller is een goed bedrijf om voor te werken, helaas laten sommige uitbestede werknemers veel te wensen over, waardoor de werkdruk toeneemt van andere professionals, die ongeacht hun functie hun werk serieus en met toewijding nemen.
slecht management, te competitief, te veel gericht op sales en te opdringerig naar klanten toe.
Veel werken voor weinig geld... ik heb een 15 uur contract en krijg mijn gewerkte overuren niet uitbetaald... (wat niet is verteld tijdens sollicitatie maar pas na 1,5 week in dienst) ja het word gecompenseerd met "vrije dagen" (plus/min uren) maar daar heb ik niks aan want die kan ik niet opvragen door te weinig personeel. Als je een 3 tot 12 uren contract heb krijg je je overuren schijnbaar wel uitbetaad??Geld verbranden noem ik het... hard en veel werken voor weinig
Pluspunten
Genoeg uren
Minpunten
Overuren niet uitbetaald krijgen
Ik vond het heel leuk om te werken bij Hunkemöller, echter hebben zij wel een hele duidelijke verkoopstrategie die ze denk ik van de Amerikanen hebben overgenomen die niet per sé bij Nederlanders werken. De bedoeling was dat je behoorlijk opdringerig en persoonlijk bent, ik merkte heel erg dat menig mens daar niet op zat te wachten. Verder wel een leuk bedrijf maar ik krijg ook wel het idee dat ze Victoria's Secret na proberen te doen, dus ik mis de originaliteit.
Een bedrijf dat zich continu ontwikkelt op Retail gebied. Het werkt hard aan de balans stenen winkel en on line verkoop.
Het was op een gegeven moment niet leuk meer omdat er wedstrijden werd gehouden wie het meest aantal stuks verkoopt.(upt).En het overdreven verwelkomen en jezelf voorstellen bij de paskamer.
Pluspunten
Minpunten
Te opdringerig naar klanten toe
ik vond het een leuk baan en met veel collages om me samen te werken
Heerlijk om mensen te zien genieten met wat je te bieden heb voor veel mooie spullen en maar een klein bedrag
Pluspunten
Je kan veel mensen helpen met wat ze in de winkel niet kunnen vinden
Minpunten
Het is maar een weekje in de ahoy
Amerikaanse mentaliteit wat niet strookt met nederlandse.
Totaal geen inlevingsvermogen, alles maar dan ook alles gebaseerd op targets. Gevoel dat je "afgerekend" wordt.
Gewerkt tijdens de Hunkemöller outlet 2019 in Ahoy. Het was heel hectisch maar een geweldige belevenis. Voornamelijk kassa gedraaid en soms kleding en lingerie sorteren.
Ik zou het zo weer doen. Enige minpunt er werd geen lunch geregeld voor de uitzendkrachten. Hunkemöller medewerkers konden fijn terugtrekken in de mooie kantine met lekker gekoelde drankjes en verschillende vers broodjes.
Persoonlijk vond ik het zelf niet leuk, dit mede door het management team van toen. Verder heb je wel leuke collega's.
Momenteel loop ik stage bij Hunkemoller en ik leer enorm veel! Ik krijg veel verantwoordelijkheid maar met de juiste goede begeleiding. De sfeer op het hoofdkantoor is professionaal maar gezellig. Top
Pluspunten
leerzaam
Minpunten
Ik heb veel geleerd van mijn stage bij de Hunkemöller. Het was een leuke sfeer in de winkel en de collega waren heel erg gezellig.
Pluspunten
De gezelligheid met mijn collega's
Minpunten
De hoge werkdruk
Ik heb 3 jaar parttime bij Hunkemöller gewerkt. De sfeer onder de collega’s was erg goed. Ik heb ontzettend veel geleerd tijdens mijn werk. Helaas werkt Hunkemöller met persoonlijke targets. Hierdoor voel je tijdens het werken wel een lichte druk om je targets te moeten halen.
Pluspunten
Leuk en leerzaam bedrijf
Minpunten
Targets die gehaald moeten worden
De baan is leuk, het bedrijf is leuk. Alleen er zijn weinig doorgroeimogelijkheden en je moet voor alles opnieuw solliciteren, je kan niet doorgroeien. Het bedrijf laat niet veel van zich weten vanaf het hoofdkantoor en alles gaat via je leidinggevende, helaas is de leidinggevende in het filiaal in Wassenaar niet helemaal bij met wat er allemaal gebeurd.
Hunkemoller is een bedrijf waar je veel kunt leren en zeker ook doorgroei mogelijkheden hebt.
De verkoop is altijd zeer actief waardoor je nooit stil hoeft te staan.

Zeker rondom de feestdagen beleef je als verkoopster een hele leuke tijd en ook echt heel leerzaam.
Een erg gezellige sfeer binnen het filiaal. Ook het werk zelf vind ik erg leuk. Ook is het werk afwisselend: verkopen, kassawerkzaamheden, etalage en vracht.

Voor alle werkzaamheden en alle verkoopcijfers die er van je worden verwacht, vind ik wel dat een minimum jeugdloon erg schraal is.
Pluspunten
Goede cursussen, leuke collegas
Minpunten
Minimum jeugdloon
Slechtste werkgever die ik tot nu toe heb gehad. Hielden mij voor de gek door mij een heel ander contract te laten tekenen dan waar ik voor gesolliciteerd had. Bleek in dit contract ook nog ver onderbetaald te worden (2 euro per uur te weinig), maar dit kon niet veranderd worden omdat ik het al had getekend (terwijl de HR manager en manager director het zelf ook hadden getekend en het er op neer komt dat dit dus waarschijnlijk opzettelijk 'fout' is gedaan).

Ook was er totaal geen begrip dat ik om deze reden niet wilde blijven, zeer onprofessioneel afgehandeld door mij gewoon te blokkeren.
Minpunten
salaris ver onderbetaald
Het zijn vooral alleen volwassen vrouwen daar en bijna geen tieners of meer mensen aan de jongeren kant. En omdat ik zo jong was denk ik ook dat mensen het n beetje gek vonden als ik er werkte
Pluspunten
Gratis avond eten
Minpunten
Lange uren
Meestal we starten om 7 uur ochtend,je hebt ook 2 keer avond dienst per week ligt aan rooster.
baan vind ik totaal niet leuk omdat niet bij mij past en kan iedereen dat doen,heel saaie werk,ik doe het alleen voor geld en dat ik geen baan kan vinden.

zwaarste van deze baan is kratten ophalen want ze zijn heel zwaar en dat moet je op een apparaat sturen.
Pluspunten
leuke activiteiten af en toe
Minpunten
lange werkdagen
Grote werkdruk...maar super modern.
Werk graag met klanten dat is in zo'n bedrijf heel belangrijk...en ook echt de laatste mode...
Pluspunten
Zeer modern bedrijf
Minpunten
Hoge werkdruk
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Hunkemöller. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9
2,8