Video afspelen via YouTube-knop
Hunkemöller
Ontvang wekelijkse updates, nieuwe vacatures en reviews

Nieuws en updates

23 maart 2020
Solliciteer nu en word onderdeel van het ‘Best Internship in Retail’ programma! Start je stage per september 2020 op een van de volgende afdelingen: HR, Buying, Design, IT, Marketing, Omni Channel en nog veel meer...!

Ons fantastische “Together tomorrow” initiatief

Together tomorrow - kom bij een retailer die constant in ontwikkeling is!

BETER VOOR PLANEET. BETER VOOR MENSEN. SAMEN BETER


In 2020 hebben we alle duurzaamheidsactiviteiten samengebracht onder één paraplu genaamd Together Tomorrow. Van diversiteit, inclusiviteit en vermindering van afval tot productzorg en de manier waarop we met onze leveranciers werken, zal Together Tomorrow zowel laten zien wat we doen als helpen bij het stimuleren van verandering in onze organisatie.


Deze en vele andere details zijn nu beschikbaar in ons duurzaamheidsverslag: https://www.hunkemoller.nl/on/demandware.static/-/Library-Sites-hkm-content-global/default/dw863bb199/documents/Sustainability%20report%202019.pdf


Ondek onze waarden

Laat je inspireren!

Welkom bij Hunkemöller!

Benieuwd naar wie wij zijn? Laat je inspireren door de geweldige fashion show van 2020!


Nieuwsgierig om je carrière bij ons te beginnen op het hoofdkantoor of in onze winkels?

Wij geloven dat de juiste houding essentieel is als je succesvol wilt zijn in ons bedrijf. Daarom zijn we voortdurend op zoek naar mensen die zich verhouden tot onze waarden; sexy, passionate, intouch, fun and inspiring!

Top Employer

"The success of our strategy is very much tied to our people. We want to attract the best people who are living our values. We want to empower and grow teams, make our staff proud to work for Hunkemöller and recommend us as a great place to work. Great people power great brands!"

Philip Mountford

CEO

How to join the HKM lifestyle – our Onboarding journey

HKM Academy

We streven ernaar service te bieden die verder gaat dan de verwachting van onze klanten, zodat zij regelmatig onze winkels en websites bezoeken en Hunkemöller aanraden aan hun familie en vrienden. Om een perfecte winkelervaring te creëren – van het hartelijk welkom heten, inspirerend en behulpzaam advies in de winkel en paskamer tot aan de ‘afscheidszoen' – moet personeel geïnformeerd en gestimuleerd worden om het beste in zichzelf naar boven te halen. Om hiervoor te zorgen hebben we meer geïnvesteerd in leren en ontwikkelen dan ooit tevoren.

Wij denken dat een training nog beter wordt als deze zo leuk en toegankelijk mogelijk is. Onze trainingen van wereldklasse bevatten onder andere een aantal leer- en ontwikkelingsmodules die het beste in onze mensen naar boven halen. De Hunkemöller Academy, ons online leerplatform zorgt ervoor dat wij onze, al betrokken, medewerkers kunnen transformeren tot ware merkambassadeurs. Werknemers worden experts op verschillende gebieden, variërend van een BH-expert tot een omnichannelexpert. Dankzij de Hunkemöller Academy kunnen onze werknemers nu ook naar behoren gecertificeerd worden na het afronden van elk onderdeel van hun training.


Als een merk dat door design geleid wordt is productkennis een essentieel onderdeel van het leren. Daarom brengt Hunkemöller elk jaar 8 productvideo’s uit waarin werknemers geïnformeerd worden over nieuwe collecties en waarin tips worden gegeven over hoe ze de producten kunnen verkopen! Al deze initiatieven zorgen ervoor dat we de zelfverzekerde, gepassioneerde en deskundige werknemers kunnen ontwikkelen waar Hunkemöller om bekend staat. Ons unique selling point is World-Class Service en de ongeëvenaarde lingerieexpertise die onze werknemers leveren.

Retail Talent Programma

Hunkemöller wil je ontwikkeling blijven ondersteunen, ook als je al meer ervaren bent. Om deze ontwikkeling te bevorderen hebben we het Retail Talent Programma ontworpen voor onze ‘High Potentials'.

Wij geloven dat onze high potentials de capaciteit, commitment en motivatie hebben om te groeien en te slagen in rollen met een grotere verantwoordelijkheid. Het programma duurt een jaar en bestaat uit verschillende modules, zoals leiderschap, coaching en KPI’s. Je wordt uit je comfortzone gehaald en elk moment uitgedaagd.


De groep bestaat uit (ongeveer) 12 deelnemers uit heel Europa. Naast de groepsactiviteiten werk je ook aan thuisopdrachten, presentaties en projecten waarbij jij de leiding hebt. Het leiden van grote projecten is een ervaring waar je zeker profijt van zult hebben in de toekomst. Als je echt iets wilt bereiken moet je meedoen aan het Retail Talent Program. Het zal je sterker en beter maken!

Live it up!

Hunkemöller presenteert met trots ‘Live it Up!', ons wereldwijde, sociale en interactieve introductieprogramma. ‘Live it Up!' is een internationaal prijswinnend programma dat structuur geeft aan de introductieperiode van nieuwe werknemers. Deze werknemers beginnen hun reis bij Hunkemöller met dit geweldige internationale, online, sociale en interactieve introductieprogramma.

Maakt het makkelijker voor winkels om nieuwe werknemers in hun team te introduceren en zorgt ervoor dat alle nieuwe werknemers de vaardigheden leren die ze nodig hebben. Met dit geweldige introductieprogramma creëren we nieuwe zelfverzekerde merkambassadeurs die klaar zijn om te knallen in hun nieuwe baan! > Wij vinden dat training leuk en toegankelijk moet zijn dus zijn er tablets in onze winkels aanwezig om onze op video-gebaseerde training tot leven te brengen. Training op het werk bestaat voornamelijk uit leuke en praktische opdrachten en face-to-face contact met de buddy.


Wij geloven dat als een nieuwe werknemer zich deel van het team voelt zij zelfverzekerder is, meer van haar werk houdt en succesvoller is. Daarom wordt elke nieuwe werknemer begeleid door een coach in de winkel: haar buddy. De buddy zorgt ervoor dat de nieuwe werknemer zich welkom voelt, beantwoord vragen en haar op een informele manier introduceert in de cultuur van Hunkemöller.

Fun, Vital & Happy

Er is niks belangrijkers voor ons dan dat onze werknemers zich fit, vitaal en gelukkig voelen! Alleen gelukkige werknemers kunnen tenslotte voor gelukkige klanten zorgen. We hebben allemaal goede voornemens voor een gezonde en gebalanceerde levensstijl maar, laten we eerlijk zijn, we weten allemaal hoe moeilijk het kan zijn om deze goede voornemens vol te houden. Daarom proberen we onze werknemers hierin zo veel mogelijk te ondersteunen!

We hebben een hele module in onze Hunkemöller Academy besteed aan het fit, vitaal en gelukkig zijn. Deze module is ontworpen om werknemers te inspireren om de manier waarop ze hun dagelijkse werk doen te veranderen en bewuste keuzes te maken wat betreft hun gezondheid en welzijn. De module bevat tips over hoe je gezond en gelukkig kunt blijven op je werk, tips voor een gezonde levensstijl buiten je werk en leuke uitdagingen voor onze werknemers en hun teams.

Brand Events

Tijdens het Brand Event delen de bestuurders van Hunkemöller hun strategieën voor het komende jaar in een inspirerende presentatie. Wat komt eraan? Wat is ons doel? Hoe kunnen we voorop blijven lopen? Ook worden de nieuwe collecties getoond tijdens geweldige modeshows. Deze modeshows worden uitgezonden via een livestream dus de show kan overal ter wereld bekeken worden door modebloggers, onze ambassadeurs en de pers die bovenop alle nieuwe lingerietrends voor komend jaar willen zitten. Leer en beleef wat het komend jaar voor Hunkemöller in petto heeft. Van interactieve presentaties, product sessies en prijsuitreikingen tot persmomenten en verschillende modeshows.

Tijdens het Brand Event delen de bestuurders van Hunkemöller hun strategieën voor het komende jaar in een inspirerende presentatie. Wat komt eraan? Wat is ons doel? Hoe kunnen we voorop blijven lopen? Ook worden de nieuwe collecties getoond tijdens geweldige modeshows. Deze modeshows worden uitgezonden via een livestream dus de show kan overal ter wereld bekeken worden door modebloggers, onze ambassadeurs en de pers die bovenop alle nieuwe lingerietrends voor komend jaar willen zitten.


Naast het laten zien wat de toekomst brengt en het bewonderen van de nieuwe collecties is het ook de tijd van het jaar om onze successen en prestaties te vieren. Want wat is immers succes zonder het te vieren? En natuurlijk is er geen betere manier om dit te vieren dan met meer dan 1000 van onze Sheroes!

Social media

Twitter
Facebook

Meer informatie over het bedrijf

Hoofdkantoor

Liebergerweg 28
1221 JS

Hilversum

Omzet

100 tot 500 miljoen (EUR)

Medewerkers

5.001 tot 10.000