Humankind Kinderopvang en -ontwikkeling Reviews

Slechte werkgever
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Zevenaar7 november 2019
Ik heb 9 jaar gewerkt bij Humankind en ik ben daar zelf weggegaan vanwege de druk vanuit het management. Veel wisseling van managers en pmers. Je wordt behandeld als een nummer en er wordt niet geluisterd naar het personeel, die het belang van het kind voorop heeft staan.
Een kinderopvang organisatie waar ook de medewerker zeer belangrijk is.
Pedagogisch medewerker (huidige medewerker) –  's-Heerenberg1 november 2019
Iedere dag een feestje, werken met kinderen in een fijne werksfeer, fijne collega's met ruime kennis.
Pluspunten
Goede doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Lange dagen...
Werkgever waar je wordt gezien
Kantoormedewerker (huidige medewerker) –  Heerlen1 november 2019
Hoewel Humankind een grote werkgever is, word je niet gezien als een nummer. Er is ruimte om mee te denken met de organisatie en ik kan mezelf ontwikkelen.
De sfeer is gezellig en informeel.
Pluspunten
Je word niet gezien als een nummer
Minpunten
Er wordt hard gewerkt
Werken met je hart, volop groei- en ontwikkelkansen
Communicatiemedewerker (huidige medewerker) –  Heerlen31 oktober 2019
Wat mij iedere dag weer opvalt, is de betrokkenheid van collega's, loyaliteit en het teamgevoel. Naast dat ik mijn werk inhoudelijk mooi vind, is het geweldig om met deze fijne club samen te mogen werken.
Pluspunten
Sfeer, groeikansen en écht werken met je hart
Minpunten
Fijne organisatie met een duidelijke visie.Waar ieder kind gezien wordt en op de juiste wijze in personeel wordt geinvesteerd , staat voor kwaliteit
Locatie Manager (huidige medewerker) –  Noord-Brabant23 oktober 2019
Ik werk al 26 jaar voor deze fijne organisatie dat zegt al genoeg lijkt mij !
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden, mooie visie
Een organisatie die zich volledig inzet voor de ontwikkeling van kind en medewerker
Flexpoolmanager (huidige medewerker) –  Leusden17 oktober 2019
Humankind kinderopvang ervaar ik als een organisatie die optimale ontwikkeling van kind en medewerker stimuleert. Er wordt gekeken in mogelijkheden, gekeken naar talenten en gekeken naar ontwikkeling.
Natuurlijk is er bij elk bedrijf wel eens wat en zijn er dagen bij dat je thuis komt en denkt...pfff! Alleen blijf ik de volgende dag met plezier naar mijn werk gaan en blijf ik mij volledig inzetten voor de kinderen en medewerkers.
Het verschil tussen een commerciële kinderopvang en 1 zonder winstoogmerk ervaar ik hier duidelijk. Er worden geen nieuwe groepen of locaties geopend zonder dat er kwalitatief goede pedagogisch medewerkers ingezet kunnen worden. Dit weer in het belang van de kinderen, ik vind dit echt een enorm pluspunt!
Ook Humankind kinderopvang heeft last van de arbeidskrapte en kampt met tekorten, net zoals alle andere. Dit is niet fijn voor de werkdruk en dat ervaar ik dan ook als lastig.
Pluspunten
Aandacht voor kind en medewerker
Minpunten
tekort aan pedagogisch medewerkers
Gezellige werksfeer
Medewerker Financiën (voormalige medewerker) –  Heerlen3 januari 2019
Leuke collega's en gezellige werksfeer. Leuke jaren beleefd. Helaas ook veel reorganisaties.
gezellige werkomgeving
afdeling verkoop, plaatsing en planning (voormalige medewerker) –  Rotterdam Centrum22 oktober 2018
*veel telefonisch contacten met klanten.

*s'ochtends weet je nooit wat je die dag gaat doen, je hebt wel een planning, maar doordat er altijd iets tussendoor komt, komt er weinig van je planning.

*fijn om zelf je dag in te kunnen delen.
Pluspunten
gratis parkeren
Degelijke organisatie
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Veghel19 september 2018
Humanitas is een betrouwbare werkgever waar ik met plezier voor heb gewerkt. Oog voor het kind in al zijn verschillende kanten.
😐
Pedagogisch medewerkster (voormalige medewerker) –  Limburg1 september 2017
Bij het sollicitatiegesprek werd gezegd dat men voldoende ingezet zou worden omdat het ging om een 0-36 invalcontract. Uiteindelijk waren dit vaker maar 6 uur per week. Natuurlijk gaat iedereen dan zoeken naar iets anders of iets voor erbij. Dit mocht alleen in overleg. En men vond dat je naast de 6 uur die je ingepland stond. De andere dagen thuis moest zitten wachten. Want je bent beschikbaar tot 36 uur !!
Van wachten kwam er geen brood op de plank. Dus vond ik iets beters !!
Ik zeg: Werken heel graag, maar hier nooit meer !!!!
Pluspunten
Minpunten
Te veel om op te noemen
prettige werksfeer en ruimte tot ontwikkeling
Consulent Gastouderopvang (voormalige medewerker) –  regio liemers5 mei 2017
KInderopvang Humanitas is een sterke sociale speler binnen de kinderopvang.
ik heb er 10 jaar zeer fijn gewerkt en het is erg jammer dat de organisatie de beslissing heeft moeten maken te stoppen met gastouderopvang.
Gezellige werkplek met veel mogelijkheden.
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Udenhout23 maart 2017
De collega's hier waren echt niet leuk, maar het werk was daarintegen wel weer heel leuk en uitdagend.
De kinderen kwamen vanuit school naar de BSO en aten gezellig crackers en dronken ranja, vanuit daar ging ik meestal leuke activiteiten met hun doen zoals buiten spelen, spelletjes doen, koken of bakken enz.
Geweldige professionele, warme en gezellige werkgever
Planner (voormalige medewerker) –  Amersfoort22 februari 2017
Geweldige werkgever - warm- professioneel - ruimte en aandacht voor medewerkers - ruimte voor persoonlijke groei - flexibel- begrip
Pluspunten
Al het bovenstaande
Zeer zelfstandige functie
Consulent Gastouderopvang (huidige medewerker) –  Weert , Eindhoven en Venlo12 januari 2017
Ik heb met heel veel plezier het werk uitgevoerd. Ik werk heel zelfstandig vanuit huis, en plan mijn eigen afspraken.

Je bent verantwoordelijk voor je eigen gebied en regelt alles zelf.

Doordat je veel bij gastouders en ouders thuis komt blijf je betrokken bij de kinderen.

Verder heb je gesprekken met bijvoorbeeld de gemeente of de GGD, Calibris of de EHBO trainer.

Het is een hele afwisselende funcite.
leuke leerzame plek om te werken
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Silvolde23 augustus 2016
kinderdagverblijf is een leuke en leerzame plek om te werken. Ik werkte op inval basis en werd daardoor op verschillende locaties geplaatst.
Daardoor werk je met collega's die allemaal op hun eigen manier werken waardoor je veel leert.
werk aan huis met kinderen
Gastouder (huidige medewerker) –  Heerlen8 juni 2016
zorg dragen aan kinderen aan pedagogisch normen
heb ook mijn certificaten ervoor gehaald
helpen en welzijn nivo 2
is jammer dat je niet met collega's werkt
het leuke van deze baan is dat je kinderen heel veel kan leren
Pluspunten
nvt
Minpunten
nvt
Ik wordt goed begeleid en bijgeschoold
Gastouder (huidige medewerker) –  Noord-Brabant30 april 2016
Ik vind het werk heel erg leuk maar daar je als zzp er wordt belast verdwijnt er een aanzienlijk deel van je salaris naar de belasting en zorgbelasting
Pluspunten
Leuk zelstandig eigen baas
Minpunten
Geen collegea weinig verdienste
Groot bedrijf, je bent een nummertje.
Pedagogisch medewerker, Inval contract (huidige medewerker) –  Tilburg20 januari 2016
Je bent in het bedrijf zelf een nummertje, niemand kent je persoonlijk en je hebt voortgangsgesprekken met leidinggevende waar je je bij moet voorstellen. Op de werkvloer zijn wel alle collega's hartelijk en ontvangen je hulp graag. Door reorganisaties komen er nog steeds veel dingen te verschuiven.
Pluspunten
kleinigheidje met de dag van de leidster
Minpunten
Onpersoonlijk, geeft niks om de prive situatie van werknemer
Erg gezellig met de kinderen en collegas
pedagogisch medewerkster (voormalige medewerker) –  giesbeek13 januari 2016
Het moeilijkste van de baan vond ik dat je erg flexibele moest zijn dat kan best lastig zijn met twee kinderen, bijv elkaars vrije dagen opvangen.
Ons team was erg leuk en sociaal.
Het leukste van de baan is dat je mee helpt met de opvoeding van de kinderen en dat je een band met ze op bouwt dat ze zich thuis voelen bij je en dat je ouders advies kunt geven als ze ergens tegen aan lopen.
Hele gezellige werk omgeving met veel doorgroei mogelijkheden.
pedagogisch medewerkster (voormalige medewerker) –  Noordwijk-Binnen, ZH15 november 2015
Het is heel fijn werken bij dit bedrijf, wij vormden samen een goed team . Er was openheid naar elkaar toe, dat vond ik heel erg belangrijk je kon gewoon open en eerlijk je mening geven. Ik heb geleerd dat ik mij zelf mag zijn, en dat je heel veel van elkaar kan leren. Mijn leiding gevende was niet altijd even makkelijk, maar als er wat was had ze wel een luisterend oor. Als team moesten wij zoveel mogelijk zelf zaken oplossen dus waren we echt op elkaar aangewezen. Wat ik zo mooi vind aan mijn werk is, als ik zie dat kindjes blij en tevreden zijn , omdat ze zich veilig voelen en goede zorg krijgen. Er zijn ook dagen dat het minder is, als er heel veel kindjes zijn en het gebeurd wel eens dat er meer dan een kind ziek is. Het heeft heel veel inpekt op de groep, dat soort momenten zijn moeilijk, want als leidster moet je soms beslissingen nemen die niet altijd fijn zijn voor ouders en ook niet voor de leidsters. Voor mij maakt het niet uit wat of er ook gebeurt het blijf leuk om met kinderen te werken het echt mijn ding.
Pluspunten
Wij hadden een kok die warm eten klaar maakte.
Minpunten
Wij moesten altijd onze uniform aan

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Humankind Kinderopvang en -ontwikkeling. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Humankind Kinderopvang en -ontwikkeling gesorteerd op locatie