Humanitas DMH
Als Trajectcoördinator bij Humanitas DMH Homerun heb je een uitdagende en afwisselde baan. Hoewel ik natuurlijk mijn agenda vooruit plan, is toch iedere dag weer een verrassing.

Het ene moment heb ik veel contact met cliënten en hun netwerk om een crisis te stabiliseren, het andere moment ben ik bezig met het coachen van Trajectbegeleiders. Regelmatig zit ik aan tafel bij gemeenten en sociale wijkteams voor het werven van nieuwe cliënten. Natuurlijk zijn er ook dagen dat ik druk bezig ben met het schrijven van plannen, evaluaties en andere administratieve bezigheden.
Fijn bedrijf. Leuke collega's, veel regie op eigen werktijden, zelforganiserend
Leuke werkgever waarbij je veel vrijheid krijgt om je eigen functie aan te kleden.
Een organisatie waar mensen vrijheid krijgen om hun expertise in te kunnen zetten. Waar we gelijkwaardig samen werken met collega's en cliënten en waar ambitie getemperd moet worden.
gezellige werksfeer
orders picken voor de klanten
Humanitas DMH biedt een fijne werkomgeving en een fijne woonomgeving voor de cliënt.
Humanitas DMH is een leuke werkgever om voor te werken. Het is een landelijke werkgever met meerdere locatie en verschillende doelgroepen.
Naast mijn opleiding PBGZ niveau 4 mocht ik 20 uur per week bij Humanitas mijn werkervaring opdoen. Prettige collega's die de tijd voor je nemen en je goed op weg helpen. Na 3 maanden al alleen op de groep, pittig maar goed te doen. Leuke werkplek!!
Pluspunten
Mee eten met de groep
Minpunten
Veel huishoudelijke taken erbij
De greep op je financiën verliezen is zo gebeurd. Een vrijwilliger helpt je je (financiële) administratie op orde te brengen en te houden.
Ik vind Humanitas-DMH een fijne instelling en werkgever.
De werksfeer is fijn en de mensen met wie je werkt ook.

De visie van humanitas is regie op eigen leven.

Begeleiders die werken bij humanitas, vinden dit dan ook allemaal belangrijk.

Wat de bewoners zelf kunnen, moeten ze zelf blijven doen. En natuurlijk de bewoners ook altijd stimuleren om meer te leren.
Pluspunten
Collega's
Wat vind ik het leukste van het begeleiden van gezinnen:
het begeleiden van gezinnen in opvoedingssituaties, het zoeken naar een stimulerende ontwikkelingsomgeving voor de kinderen, het zien van kleine vorderingen van deze gezinnen als systeem, het opbouwen van een vertrouwensband met gezinnen.