Hudson's Bay Company
Review over Hudson's Bay Company van een medewerker

Hier wil je echt niet werken

10 mei 2019
Ik ben sinds de opening werkzaam geweest in HB Den Haag. En sinds het begin ging het fout. Door medewerkers in de kou te laten werken. Nauwlijks tot geen aandacht van de managers. Hard werken en geen sympathie. Collega’s deden maar wat, want die werden ook zo aangenomen zonder ervaring en mensen met ervaring gingen uit frustratie weg. Word niks gedaan aan je persoonlijke ontwikkeling, te vaak stil waardoor er totaal geen uitdaging meer in zat. Zelfs managers hielden het niet lang vol, waardoor je ook geen vaste leidinggevende had en daardoor keer op keer jezelf moest bewijzen aan nieuwe managers en aan hun werkwijze moest wennen.
Kortom het is een hersendood baan als je voor hudsons bay gaat werken.
Pluspunten
Kan me niks bedenken
Minpunten
Zie uitleg/review
Vergelijkbare reviews
29 november 2019
Zelfde functie
Sales medewerker (huidige medewerker) - Amersfoort
Ik zou graag alweer voor Hudson Bay te werken ! Dat was een vooral moderne , echt voor deze tijd een warenhuis , met prettige sfeer. . Ik vind persoonlijk met een mooie collectie en ook toegankelijke prijzen als je member bent en gaan met tijd mee. Ook in vergelijken met andere winkels - makkelijke en soepele kassa computers voor medewerkers.
Minpunten
Toch beetje te weinig personeel was op werkvloer.
24 juni 2019
Zelfde functie
Sales medewerker (voormalige medewerker) - Breda
Een leuke tijd gehad met dank aan mijn collega’s, staat veel druk op je door de managers. Contact met managers ivm salaris fouten, ziekte etc zijn erg moeilijk/ totaal niet mogelijk. Communicatie is gewoon bizar slecht en salaris is minimumloon. Leuk bedrijf alleen jammer van de managers en druk die op je staat
Pluspunten
Korting La Place
Minpunten
Salaris, communicatie, slechte begeleding
14 augustus 2019
Zelfde locatie
sales specialist (huidige medewerker) - Den Haag
Het eerste jaar hudson was echt bijzonder. Zoveel mooie mensen zowel personeel als managment. Goede vibe, je had echt t gevoel dat deel uitmaakte van een bijzonder groter geheel. Langzaam aan is alle spontaniteit er uit gewerkt, is er zo drastisch bezuinigd en is er van de open benadering ook geen sprake meer
Pluspunten
Collega's, de mooie merken die je verkoopt
Minpunten
Werk druk door bezuinigingen, gebrek aan communicatie en flexibiliteit