Hudson's Bay Company

Hudson's Bay Company Reviews

Bekijk alle 2.220 reviews
gezellig sfeer met leuke collega's en er is altijd wat werk te doen.
Pluspunten
50% korting bij La Place en 20% personeelskorting
Minpunten
management team zitten altijd in het kantoor
Ik werd goed begeleid en geholpen als ik iets vroeg, ik werkte daar als freelancer.
It was a good workplace with great colleagues. The management was deeply involved with the employees. I had the opportunity to learn about big brands as they visited the store to let us know more about their brand .
Ik zou graag alweer voor Hudson Bay te werken ! Dat was een vooral moderne , echt voor deze tijd een warenhuis , met prettige sfeer. . Ik vind persoonlijk met een mooie collectie en ook toegankelijke prijzen als je member bent en gaan met tijd mee. Ook in vergelijken met andere winkels - makkelijke en soepele kassa computers voor medewerkers.
Minpunten
Toch beetje te weinig personeel was op werkvloer.
Supertrots dat ik hier heb mogen werken en dus heel erg jammer dat het stopt in Nederland!
Kan soms te rustig zijn maar het werk Houdt je lekker bezig!
Veel geleerd over het opbouwen van een warenhuis!!
Het eerste jaar hudson was echt bijzonder. Zoveel mooie mensen zowel personeel als managment. Goede vibe, je had echt t gevoel dat deel uitmaakte van een bijzonder groter geheel. Langzaam aan is alle spontaniteit er uit gewerkt, is er zo drastisch bezuinigd en is er van de open benadering ook geen sprake meer
Pluspunten
Collega's, de mooie merken die je verkoopt
Minpunten
Werk druk door bezuinigingen, gebrek aan communicatie en flexibiliteit
Je hoeft niet zoveel te doen. Lekkere lange pauzes. Gezellige collega's. Managers zijn nauwelijks aanwezig. Weinig klanten. Je kan gaan en staan waar je wilt. Het is meer winkeltje spelen, dan dat je echt wat moet doen. Ze proberen je wel regelmatig meer in te plannen, maar dat moet je niet toelaten. Tevens zie ik de wat serieuzere mensen wel een beetje gefrustreerd vertrekken, maar daar moet je hier ook niet voor zijn.
Pluspunten
gezellige werksfeer
Minpunten
lange werkdagen, ze nemen je niet echt serieus
Ik vond het fijn om hier te werken, de mensen die er al werkten waren erg behulpzaam
Een leuke tijd gehad met dank aan mijn collega’s, staat veel druk op je door de managers. Contact met managers ivm salaris fouten, ziekte etc zijn erg moeilijk/ totaal niet mogelijk. Communicatie is gewoon bizar slecht en salaris is minimumloon. Leuk bedrijf alleen jammer van de managers en druk die op je staat
Pluspunten
Korting La Place
Minpunten
Salaris, communicatie, slechte begeleding
weinig van wat er werd belooft is ook daadwerkelijk in werking gezet
Hudson's Bay is een bedrijf dat vol in opbouw is. Er heerst een 'doen' mentaliteit. Een avontuur van vallen en opstaan. Wanneer je laat zien wat je kan, krijg je vertrouwen en ruimte om echt te ondernemen. Ondanks vaak negatieve berichtgeving in het nieuws is er positieve sfeer. De collega's die er werken zijn veelal jong en onafhankelijk.
Pluspunten
Ruimte voor eigen ideeën en inbreng
Minpunten
De markt gunt Hudson's Bay niet een echte kans
Nog voordat de winkels hun deuren openden werkte ik al voor Hudson's Bay. Ik vind Hudson’s Bay een intrigerende organisatie en ik werk hier met heel veel plezier, iedere dag weer. Ik werk op het hoofdkantoor en hier heerst een prettige cultuur, iedereen doet even hard zijn best om Hudson’s Bay te laten slagen. Het is dan ook soms frustrerend om zo vaak geconfronteerd te worden met negatieve nieuwsberichten, ik krijg soms het gevoel dat het Hudson’s Bay niet gegund wordt om voet aan de grond te krijgen hier in Nederland. We zijn ons volop aan het ontwikkelen en het is interessant om te zien wat iedere ontwikkeling teweegbrengt. Ik heb het gevoel dat mijn mening gewaardeerd wordt (en dat daar ook echt iets mee wordt gedaan). De sfeer is informeel, de lijntjes kort en iedere werknemer zijn effect is groot. Als het aan mij ligt dan werk ik hier nog jaren…
Pluspunten
Veerkrachtige cultuur, fijne werksfeer, ruimte voor eigen inbreng
Minpunten
Negatieve nieuwsberichten
Pluspunten
Veerkrachtige cultuur, fijne werksfeer, ruimte voor eigen inbreng
Minpunten
Negatieve nieuwsberichten
Bij Hudson's Bay kan je jezelf zijn. Het is een informele omgeving. Toen ik net begonnen was, ben ik goed opgevangen en heb ik digitale trainingen gehad om het bedrijf te leren kennen. Ik heb een afwisselende baan en kan mijn dagen/uren flexibel indelen.
Pluspunten
Personeelskorting, flexibiliteit
Minpunten
In de pers staan vaak negatieve berichten over Hudson's Bay
Mijn collega's vriendelijk, er wordt hard gewerkt, proberen met elkaar een succes van Hudson's Bay te maken. Elke dag is anders, dat maakt het leuk. Mijn eerste dagen werd ik goed opgevangen en ingewerkt, inmiddels een veelzijdige functie. Normale werkdruk.
Pluspunten
Fijne locatie en personeelskorting
Minpunten
Weinig zekerheid over de toekomst
Een dag begon met vracht uitladen, sorteren, en de vakken vullen dit was helaas niet wat ik zocht.
Pluspunten
werk sfeer
Minpunten
Mijn functie sprak mij niet aan
Ik ben sinds de opening werkzaam geweest in HB Den Haag. En sinds het begin ging het fout. Door medewerkers in de kou te laten werken. Nauwlijks tot geen aandacht van de managers. Hard werken en geen sympathie. Collega’s deden maar wat, want die werden ook zo aangenomen zonder ervaring en mensen met ervaring gingen uit frustratie weg. Word niks gedaan aan je persoonlijke ontwikkeling, te vaak stil waardoor er totaal geen uitdaging meer in zat. Zelfs managers hielden het niet lang vol, waardoor je ook geen vaste leidinggevende had en daardoor keer op keer jezelf moest bewijzen aan nieuwe managers en aan hun werkwijze moest wennen.
Kortom het is een hersendood baan als je voor hudsons bay gaat werken.
Pluspunten
Kan me niks bedenken
Minpunten
Zie uitleg/review
You learn great valuable experience. Working with customers allowed me to improve my speaking and writing skills. Gave me the opportunity to work in groups and develop my skills. allowed me to learn how to utilize the cash register, processing debit and credit card transactions.
Pluspunten
great valauble experience
Met gezelige collegas start je de dag op. Samen zorgen dat de winkel keurig deruit ziet. Bezoekers tevreden houden en conveteren tot vaste klanten.
Pluspunten
personeel korting
Minpunten
over uren worden om gezet tot vakantie uren en niet uit betaald
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Hudson's Bay Company. Onze community staat klaar om te antwoorden.