HORNBACH Reviews

82 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 190 reviews
Niet doen.
Teamleider (voormalige medewerker) –  Nieuwegein12 december 2019
Niet doen. Bedrijf is ongeorganiseerd. Salaris aan de lage kant. Leidinggevenden beloven een hoop en komen niets na. Op zich best aardige collega's op de werkvloer.
Druk maar gezellig
verkoper (huidige medewerker) –  Den Haag11 december 2019
Er is altijd wel iets te doen. Het is druk, maar ja, dat is Hornbach.
Pluspunten
eet mee met avondeten
Minpunten
te veel te weinig tijd
Hornbach
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Geleen2 december 2019
Collega’s zijn super. Management is minder vooral bij de goederen ontvangst (go). Ze nemen van alles en nog wat aan zodra het mindere periode word. Is de kans groot dat je zonder pardon eruit gegooid word. Je hebt een karig loontje dus ik zou zeggen zoek lekker verder.
Goede werkgever
Klantenservicemedewerkster (huidige medewerker) –  Heerlen28 november 2019
Relaxt werken maar de wisselende werktijden kan als vervelend ervaren worden
Geen fijne werksfeer, te veel wisselende diensten
Klantenservice medewerker inbound (voormalige medewerker) –  Heerlen27 november 2019
Geen fijne werksfeer, teamleiders meten met twee maten
Teveel diensten
Pluspunten
Lekkere koffie
Minpunten
Wisselende diensten
Fijne werkgever
Bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Wateringen14 november 2019
Fijne en heldere werkgever. Prima salaris, onderlinge goede sfeer.
Pluspunten
Helderheid, eten op de zaak bij avond dienst. 200% op zondag.
het was een top bedrijf toen het hier in Nederland kwam
Hout & bouw en zaager sanieter Verkoper, Heftrukschavuur, Vakevuler, (voormalige medewerker) –  Wateringen14 oktober 2019
het was ooit een goed bedrijf en had goed geschoold personeel tot er een paar leiding gevende vertrokken toen is het steeds verder in de afgrond aan het verdwijnen het was ooit zo druk dat je er niet kon lopen
nu loopt er alleen maar personeel ik had een dubbele functie en werd maar betaald voor een en ik ben gedieplomeerd voor heel de bouw markt
Pluspunten
een sfeer om op te schieten gebruik uw telefoon als recorder want men licht en bedriegt
Minpunten
men houd zich niet aan de afspraken, je word voor dief uitgemaakt terwijl ik dit niet ben, bij een dubbele functie word er maar betaald voor een en voor de goedkoopste functie, men licht en bedriecht
Seper leuk werk, maar...
medewerker van de Goederen Opslag en uitgifte magazijn (voormalige medewerker) –  Breda14 oktober 2019
Werk op zich was super. Maar het beleid wat daar wordt gevoerd, is beneden peil. Achterbaks gedoe, is daar orde van de dag! Heel jammer, want 't werken daar met de collega's is geweldig. Maar 't management daar mag wel wat aan veranderd worden.
Jammer voor zo´n mooi bedrijf
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Zwolle11 september 2019
Er wordt niet geluisterd naar personeel.
Management slecht.
Misbruik maken van kennis,waar een ander waardering voor krijgt en mee wegloopt.
Er wordt gehoor gegeven, woorden worden verdraait zodat personen er beter van worden en beter in beeld word gebracht.
Laten goed personeel lopen met veel vakkundige kennis.
Hoop echt dat ze hier naar gaan kijken en wat mee doen om hun processen beter te laten lopen.
Velen zijn bang om hier over te praten en hun mening te geven wat zeer kwalijk is.
Omdat er bij Zwolle meer uit te halen valt en het bedrijf een zeer mooi aanwinst is voor deze omgeving.
Pluspunten
Minpunten
te veel
Opzich een goeie werkgever. Eten wordt goed voor gezorgd bij avond diensten. Qua organisatie nog veel ruimte voor verbeteringen.
Algemeen medewerker (voormalige medewerker) –  Ypenburg22 augustus 2019
Het is een bedrijf waar je veel moet weten maar waar je onvoorbereid het diepe in wordt gegooid. De inwerkperiode stelt niks voor. Er wordt wel redelijk voor het personeel gezorgd maar de vergoeding is laag. Pas als je doorgroeit krijg je ietsje meer. Maar dat doorgroeien krijg je vaak geen kans voor. Ook is de organisatie zeer toe aan verbetering en is de werkdruk vaak erg hoog op hele zware afdelingen. Al komt dit tevens ook door tekorten aan personeel in de bouwmarkt. Over het algemeen een goed bedrijf vokr part time maar fulltime zou ik t hier niet veel langer hebben uitgehouden. Het personeel is wel super gezellig en het eten dat voor je gemaakt wordt savonds i vaak best lekker.
Leuk bedrijf
GO/GU medewerker (huidige medewerker) –  Tilburg16 augustus 2019
Een leuk en gezellig bedrijf met veel kansen
Maar daar moet je jezelf ook wel voor in willen zetten
Want het is overal wat en gras is altijd groener aan de overkant
Mensen klagen wel over dat sommige dingen te lang duren maar ze kunnen er zelf ook achter aan zitten
Pluspunten
Gezellige collega’s leuke werk
Minpunten
Lange openingstijden
Fijne collega’s, mindere leiding.
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Sloterdijk3 augustus 2019
Prima salaris en een heel hecht en leuk team. Geen leeftijddiscriminatie maar echter vinden leidinggevenden het lastig om zich aan hun afspraken te houden.
Leuke job met de leukste collega's
Verkoper (voormalige medewerker) –  Nieuwegein31 juli 2019
Afwisselende baan met veel verantwoordelijkheden. Hornbach heeft in zijn formule staan dat iedereen bij de hornbach familie hoort en dat is ook echt zo.
Leuk bedrijf maar het management is naar de .....
Cassiere (voormalige medewerker) –  Amsterdam26 juli 2019
De titel zegt het al. Treurig voor woorden.
Bij de kassa mag je niet zitten doe je dat toch dan heb je de grootste problemen.
Ze beloven van alles maar komen niks na. Als je aan geeft dat je iets leuk vind dan word je direct 3 a 4 avonden gepland en geef je dat aan dan ze er niks mee.
Leuk bedrijf om te winkelen maar werken noway denk eerst na wat je doet.
es gibt immer was zu tun
Cassière (huidige medewerker) –  Den Haag30 juni 2019
leuk bedrijf om te werken, er is zoals het motto luid altijd wel wat te doen.

het leukste van het werk vind ik toch het kassateam zelf. Iedereen is geïnteresseerd in elkaar, zijn bereid elkaar te helpen. Heb nog nooit een vervelende discussie/ argumentatie/ ruzie meegemaakt binnen het kassateam. We hebben het altijd simpelweg gezellig met elkaar.

Daarnaast vind ik het fijn dat het management/ andere leidinggevende (werkgever) erg open, vrij zijn tegenover de werknemers. Je kan altijd naar ze toe gaan als er iets is, niemand die je raar aankijkt of dergelijke. Ook als je een fout maakt wordt er beleefd en begripvol op teruggekeken/ geanalyseerd.
Pluspunten
leuke collega's
Goede solicitatie maar jammer resultaat
sollicitant hulpkracht (voormalige medewerker) –  Zwolle26 juni 2019
Kennelijk vind de Hornbach het belangrijk om de waarden van het bedrijf boven de waarden van het niet werken op zondag te zetten. Ik heb een prima solicitatiegesprek gehad daarom 2 sterren. Echter bleek toen ik aangaf dat ik niet op zondag werk (ivm geloof) dat daar wel iets geregeld kon worden, later werd ik gebeld en toen bleek dat men van werkgevers verwacht dat ze op zaterdag én zondag werken. Jammer dat ook in de CAO staat dat werknemers gezegd mag worden dat ze 6 zondagen kunnen gaan werken. Jammer dat de Hornbach zijn eigen normen en waarden belangrijker vind dan normen en waarden van zijn mogelijke werknemers.
Pluspunten
ontvangst met solicitatie
Minpunten
CAO Zondag
Goede werkgever, grote diversiteit aan artikelen, nationaliteiten en leeftijden bij personeel en klanten
Logistiek medewerker (huidige medewerker) –  Nieuwegein3 juni 2019
Je kunt bij Hornbach tegenwoordig al om 04.00 uur beginnen met inruimen als je dat zou willen. Ook al zou je elke dag van 4 tot 10 (of zelfs minder) willen werken en ben je bvb boven de 55 jaar ... geen probleem bij Hornbach. Er is namelijk altijd wat te doen. Verkooptijden liggen tussen om 07 uur tot 21.00 uur.
De lonen liggen ietsjes boven het minimumloon.
Pluspunten
-Vele afdelingen en voldoende mogelijkheden, -vele leuke collegae, -Doorgroei mogelijkheden, -Geen dag het zelfde, -Altijd wat te doen, Heel veel leuke en vaste klanten, - veel kennis in huis - leeftijden colleage van 17 tm 74 jarige!
Minpunten
-Kan hectisch zijn op drukke dagen, - geen personeelskorting, -Op bepaalde afdelingen hoge werkdruk
Goede teamgeest en succesvol. Harde werkers waarvoor niets te veel is.
Vestigingsmanager (voormalige medewerker) –  Breda27 maart 2019
Zeer plezierig gewerkt voor 16 jaar. Manager geweest voor velen en altijd met evenveel plezier.

Zeer succesvol met een duidelijke visie.

Goede teamsfeer en gezellig.
Pluspunten
Bij koopavond wordt er vers gekookt door een kok.
Minpunten
Weinig vrije dagen
Hornbach familie
Goederen Uitgifte mederwerkster (voormalige medewerker) –  Zwolle11 maart 2019
Hele fijne werk omgeving. Veiligheid staat voorop.
Pluspunten
avond eten word voor je gemaakt je kan zelf kiezen wat je wilt.
Minpunten
Niet altijd makkelijk contact krijgen met management.
Collega s zijn wel oke.
Hoofdcaissière (voormalige medewerker) –  Zwolle11 februari 2019
Bedrijfscultuur zeer slecht. En laag loon.
Na 2 contracten lig je er uit en als je geluk hebt en de bedrijfsleider mag je dan krijg je een 3e verlenging. En mag je daarna eruit.
Ze geven je het gevoel dat je er echt toedoet. Echter vinden ze altijd wel iets om over te zeiken en word je contract niet verlengd.
Pluspunten
Niet maar wel leer mogelijkheden
Minpunten
Veel werk druk. Door te weinig mensen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HORNBACH. Onze community staat klaar om te antwoorden.