HORIZON
leuk werken en vooral met de kinderen bezig zijn
met de kinderen bezig zijn gaf altijd een vooldaan gevoel vooral omdat het kwetsbare kinderen zijn.altijd plezier om de dag te beginnen met de dames wanneer zij van school kwamen.
Pluspunten
samen lunchen met de kinderen
Minpunten
teveel bemoeienis van de groepsleiding
Zure cultuur, chaotische organisatie en slecht leiderschap
Zure cultuur, chaotische organisatie en slecht leiderschap
pittige klus
Een school die qua pedagogisch/didactisch klimaat verre van ideaal omschreven moet worden de zwaarste groep opgevangen. Zeer leerzame onderneming, in het bijzonder op organisatorisch en beleidsmatig gebied.
Pluspunten
handelingsvrijheid
Minpunten
ontbreken van passend ped/dic klimaat
Een specialist binnen de jeugdzorg
Een stichting die specialistische zorg geeft aan een lastige doelgroep binnen de jeugdzorg.
Kleinschalig, weinig collega's, kindvriendelijk en zeer professioneel.
2 uurtjes per dag ben ik gewoon aan het werk, weinig tijd voor contact met collega's of al werkende een grapje hier en daar maken met collega's want tijd voor contact is er niet. In 2 uurtjes tijd moet ik een hele grote oppervlakte schoonmaken, de keuken bijhouden en de was doen.

Ik word niet vaak bij ontspanningsactiviteiten betrokken het komt volgens mij omdat ik niet op dezelfde functionele niveau als de leidsters, gedragstherapeuten, gezinsbegeleiders en dergelijke zit en dat vind ik wel spijtig want ik ervaar het verschil op psychologische niveau niet zo.

Waar ik wel veel van kan genieten op het MKD is het contact met de kinderen, ze kunnen zo spontaan en vertederend zijn, en ook geniet ik van sommige collega's als de kinderen naar huis zijn hebben collega's iets meer tijd voor elkaar en dan kunnen sommige echt losgaan dan kan het soms echt gezellig en leuk zijn.
Pluspunten
Vertrouwen tussen werkgevers en wernemers en vrijheid in het uitvoeren van de taken
Minpunten
Weinig intercommunicatie tussen collega's, leiding en bestuur.
Bekijk meer reviews over HORIZON
Stel een vraag over solliciteren of werken bij HORIZON. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over HORIZON gesorteerd op locatie