HORIZON Reviews

HR-adviseur (voormalige medewerker) –  Rotterdam9 februari 2017
Zure cultuur, chaotische organisatie en slecht leiderschap
pittige klus
Docent (voormalige medewerker) –  Dordrecht26 mei 2016
Een school die qua pedagogisch/didactisch klimaat verre van ideaal omschreven moet worden de zwaarste groep opgevangen. Zeer leerzame onderneming, in het bijzonder op organisatorisch en beleidsmatig gebied.
Pluspunten
handelingsvrijheid
Minpunten
ontbreken van passend ped/dic klimaat
Een specialist binnen de jeugdzorg
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam3 april 2015
Een stichting die specialistische zorg geeft aan een lastige doelgroep binnen de jeugdzorg.
Kleinschalig, weinig collega's, kindvriendelijk en zeer professioneel.
huishoudelijke medewerker (huidige medewerker) –  Hellevoetsluis, ZH6 oktober 2013
2 uurtjes per dag ben ik gewoon aan het werk, weinig tijd voor contact met collega's of al werkende een grapje hier en daar maken met collega's want tijd voor contact is er niet. In 2 uurtjes tijd moet ik een hele grote oppervlakte schoonmaken, de keuken bijhouden en de was doen.

Ik word niet vaak bij ontspanningsactiviteiten betrokken het komt volgens mij omdat ik niet op dezelfde functionele niveau als de leidsters, gedragstherapeuten, gezinsbegeleiders en dergelijke zit en dat vind ik wel spijtig want ik ervaar het verschil op psychologische niveau niet zo.

Waar ik wel veel van kan genieten op het MKD is het contact met de kinderen, ze kunnen zo spontaan en vertederend zijn, en ook geniet ik van sommige collega's als de kinderen naar huis zijn hebben collega's iets meer tijd voor elkaar en dan kunnen sommige echt losgaan dan kan het soms echt gezellig en leuk zijn.
Pluspunten
Vertrouwen tussen werkgevers en wernemers en vrijheid in het uitvoeren van de taken
Minpunten
Weinig intercommunicatie tussen collega's, leiding en bestuur.

Zie meer reviews over HORIZON

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HORIZON. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over HORIZON gesorteerd op locatie