Holland & Barrett
Review over Holland & Barrett van een medewerker

Gezellige werksfeer

7 augustus 2019
Ik ervaar mijn winkel waar ik werk als echt een winkel waar we als een team werken, ze houden ook echt wel rekening met je. Als verkoper heb je weinig te maken met het administratieve werk en ben je gewoon werkzaam in de winkel
Pluspunten
Goede sfeer, leuke collega’s, je krijgt trainingen of bijscholingen
Minpunten
Je krijgt niet veel uren, salaris is wat mager
Vergelijkbare reviews
12 juli 2020
Zelfde functie
Aankomend verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Arnhem
De werkdruk is best hoog, van wat ze allemaal van je verwachten. Zonder 'kwalificaties' als manager o.i.d. krijg je zeer weinig uren om het vele werk te kunnen verrichten.
Er is geen ruimte voor eigen/creatieve inbreng, geen team verhoudingen of gevoel en je staat voornamelijk alleen. Werk je graag zelfstandig? Dan is het wel heel fijn.

Ook wordt er verwacht dat je een soort thuis studie volgt, voornamelijk in je eigen tijd.

. Jrzonder vergoeding.
Pluspunten
Je leert veel over de producten, gezondheid en wellness.
Minpunten
Je bent een nummertje, hoge werkdruk, laag loon m.b.t. de werkzaamheden etc, weinig uren, management heeft last van grootheidswaanzin.
17 april 2020
Zelfde functie
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Amersfoort
Helaas is het beleid er zo dat je dagelijks beschikbaar moet zijn voor het liefst zo min mogelijk uren en met een laag loon. Geen vaste dagen mogelijk. En in tijden van vakantie of zieken moet je wel volop bijspringen. Dus het komt erop neer dat een contract van 8-16 uur vooral 8 of 10 zal zijn, en ernaast kun je geen andere baan erbij nemen, dan kom je in de knel in de vakanties als je collega's weg zijn.
29 maart 2018
Zelfde functieZelfde locatie
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Rotterdam
Veel werken in je eigen tijd en er niets voor terug krijgen. Je bent echt een nummertje in het bedrijf.
Wel hele leuke collega's maar het bedrijf zelf gaat niet netjes met medewerkers om.