Review over Holland & Barrett van een medewerker

Bekijk alle reviews over Holland & Barrett

Gezellige werksfeer
Aankomend verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam7 augustus 2019
Ik ervaar mijn winkel waar ik werk als echt een winkel waar we als een team werken, ze houden ook echt wel rekening met je. Als verkoper heb je weinig te maken met het administratieve werk en ben je gewoon werkzaam in de winkel
Pluspunten
Goede sfeer, leuke collega’s, je krijgt trainingen of bijscholingen
Minpunten
Je krijgt niet veel uren, salaris is wat mager

Andere reviews over Holland & Barrett van medewerkers

Pakezel gaat door hoeven, ziek en werkeloos.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  delft8 september 2019
positief: eigenlijk niets

Wat me vooral opvalt:
- héél veel overwerkte en ziekte door overwerk, werkdruk en stress door overwerk en teveel hooi op de vork.
- Veel zieke mensen, veel ontslagen medewerk(st)ers en toch altijd weer nieuwe open vacatures.
- je denkt er voor de producten en de klanten te komen en te zijn maar dat gaat niet op. alles is commercieel! Maar dan ook echt alles. als je er maar geld uit kunt knijpen is het prima. (ik kwam er voor de gezondheid van de mensen en de voeding)
- je moet heel veel leren, wat heel interressant is maar alles moet in eigen tijd en het boekwerk is super veel. je krijgt niets uitbetaald. Ook dit is commercieel (hoe krijg je het voor elkaar).
- Té veel taken op een dag en krijgen het amper tot nooit af, hierdoor wordt
- afpsrijzen veel te laat ingezet (namens hoofdkantoor) Hele vuilniszakken aan voedsel verspild dat naar de voedselbank had gekunt of gewoon verkocht kon worden voor een toegankelijke prijs.
- Je krijgt véél te weinig betaald voor alles dat je moet weten en alles dat je moet doen. je loopt je de benen uit de naad en nog is het niet goed.
- NIET COMBINEERBAAR MET EEN STUDIE want als je van hen hun cursussen moet volgen en behaald dit niet in een bepaalde tijd wordt je contract niet verlengt.
- ze geven je de minimale uren die je ook maar kunt geven om geld te besparen en er is grove personeel tekort! dus jij loopt je uit de naat nogmaals! maar dan in je minimale uren. of ze laten je het dubbele overwerken zonder pardon en daar krijg je maar 1/3 van uitbetaald omdat er vreselijk veel BTW vanaf gaat.
  meer... Ze geven je een minimaal contract, bijv. 8 uur en dan moet je vreselijk flexibel zijn en hun komen op de eerste plaats vinden zij. dus je kan/mag er niets naast zoeken want dat is namens hen niet te combineren omdat je dan niet flexibel genoeg bent.
- alles dat er gebeurt gaat via UK
- ze laten je graag langer werken, dit wordt heel vaak niet betaald (hangt af v.d. manager)
Was een mooi bedrijf ooit
Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Den Haag3 augustus 2019
Langzaam werden wij allemaal steeds meer een nummertje in het bedrijf. Hele hoge targets en eisen tegenover een heel laag salaris. Jouw harde werk wordt niet gewaardeerd, nooit complimenten alleen maar horen wat je niet goed doet en waarom je het magazine en de klantenkaart niet genoeg hebt gepushed aan klanten.
Pluspunten
Veel producten om te proberen cadeau
Minpunten
Lange dagen laag loon

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Holland & Barrett. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,8

Reviews over Holland & Barrett gesorteerd op locatie