Vragen en antwoorden over Holland & Barrett

Dit is wat mensen hebben gevraagd en geantwoord over het werken en solliciteren bij Holland & Barrett.

Stel een vraag.

Je vraag zal door iedereen kunnen worden gelezen. Plaats geen persoonlijke informatie. Richtlijnen
De vragen zijn rechtstreeks van toepassing op Holland & Barrett.
  • Hoe is de omgeving en de sfeer?
  • Hoe zijn de werktijden georganiseerd?
  • Zijn er nuttige tips om het goed te doen tijdens het sollicitatiegesprek?

5 vragen

Te hoog. De focus ligt op cijfers maar er wordt verwacht dat je in een weekdag van 8 uur, personeel aanstuurt, zorgt dat je met voldoende mensen staat, de winkel netjes en representatief is, administratie bijwerkt, meewerkt op de vloer, alles hebt aangevuld en gecontroleerd op data en als je pech hebt mag je er ook nog voor zorgen dat je 10 containers vracht hebt weggewerkt maar wel op een nette manier en vooral niet vergeten om ervoor te zorgen dat je zoveel mogelijk klantenkaarten hebt gepushed aan klanten. De realiteit is dat veel medewerkers niet weten hoe snel ze het bedrijf moeten verlaten waardoor je standaard met te weinig personeel staat en je als manager vaak uren aan het bellen bent om je rooster rond te krijgen. Maar als jouw taken niet af zijn heb je moeite met time management want er staat op papier hoe jij je dag moet indelen. Dat dat in de praktijk niet zo werkt is niet belangrijk want in de UK zeggen ze dat het kan.

Beantwoord

Het adviseren van klanten! Mensen komen in de winkel om ook advies te vragen, vaak zoeken ze een product dat ergens goed voor is. Door de opleiding die we krijgen kunnen wij de klanten volledig adviseren en hierdoor gaan zij met een goed gevoel de deur uit.

Beantwoord

Aangezien een gezonde levensstijl een trend geworden is, verwacht ik dat H&B interessanter wordt voor de klant.

Beantwoord

Als je van de drogisterij, health en beauty en in voeding en supplementen geïnteresseerd ben dan is dit een leuke werkplek. Er valt veel te leren maar je moet het wel leuk vinden

Beantwoord

Snel innoveren qua assortiment, goed voor loyaal personeel zorgen en representatieve beloningen toekennen.

Beantwoord

Profiel geclaimd