HoLaPress Communicatie

HoLaPress Communicatie Reviews

HoLaPress Communicatie BV heeft ieder jaar een vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer. Dit is een erg leuke beurs om mee te organiseren en contact te hebben met de standhouders. Het bedrijf draait eigenlijk voornamelijk om deze vakbeurs. Ik heb hier stage gelopen maar zou niet terug willen gaan vanwege te veel druk.
Vanaf dag 1 aan je lot worden overgelaten. Geen toegevoegde waarde voelen, terwijl je toch bent aangenomen voor een functie waarvan je denkt dat die nodig is. Ongeïnteresseerde collega's. Geen enkele gelegenheid voor eigen inbreng of ideeën. De baas zijn wil, is wet!
Pluspunten
Minpunten
Alles
Holapress is een bedrijf waar de directeur alles bepaalt en geen ruimte is voor eigen inbreng. Er is geen pensioen en geen CAO, er is wel een bedrijfsreglement die aangepast wordt zoals het hem het beste uitkomt. Als werknemer dien je als een slaafje zijn regeltjes te volgen anders zijn er altijd consequenties en gaat hij als een dolle tegen je te keer.
Pluspunten
Minpunten
Eigenlijk alles
Het was altijd erg gezellig en knus werken met een open deuren beleid. Als er vragen waren, stonden de overige collega's altijd voor je klaar.
Hele leuke collega's waar ik het zeer goed mee kan vinden. Een werkgever waar ik de eerste jaren na mijn studie ervaring op doe.