HoLaPress Communicatie Reviews

Vreselijk bedrijf
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Valkenswaard7 januari 2019
Holapress is een bedrijf waar de directeur alles bepaalt en geen ruimte is voor eigen inbreng. Er is geen pensioen en geen CAO, er is wel een bedrijfsreglement die aangepast wordt zoals het hem het beste uitkomt. Als werknemer dien je als een slaafje zijn regeltjes te volgen anders zijn er altijd consequenties en gaat hij als een dolle tegen je te keer.
Pluspunten
Minpunten
Eigenlijk alles
open deur beleid
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Valkenswaard24 oktober 2018
Het was altijd erg gezellig en knus werken met een open deuren beleid. Als er vragen waren, stonden de overige collega's altijd voor je klaar.
Prima werkgever
Fulltime communicatieadviseur Facilitair PR-bureau (huidige medewerker) –  Valkenswaard, NB22 september 2015
Hele leuke collega's waar ik het zeer goed mee kan vinden. Een werkgever waar ik de eerste jaren na mijn studie ervaring op doe.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HoLaPress Communicatie. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,5

Reviews over HoLaPress Communicatie gesorteerd op vacaturetitel