HMSHost
Review over HMSHost van een medewerker

zeker niet aan te raden

17 augustus 2019
Zeer slechte ervaringen gemaakt bij dit bedrijf, je wordt niet in geleerd, maar gewoon gedumpt. Extreem veel wissel van medewerkers, doorgroei gaat redelijk snel, maar je moet je verplichten om meerdere jaren bij het bedrijf te blijven.
Totaal geen waardering vanuit het bedrijf, je wordt alleen maar geacht te knallen, pauzes? Geen tijd voor, want onvoldoende personeel. Begrip? Hebben ze nooit van gehoord.

Ergste werkgever die ik ooit gehad heb. Ben blij dat ik daar weg ben.
Officiële reactie van HMSHost
29 augustus 2019
Hi! Wat vervelend dat jij jouw dienstverband bij onze organisatie zo ervaren hebt. Zie jij mogelijkheid om ons een bericht te sturen via sollicitatie@hmshost.net zodat we contact met je op kunnen nemen? Groet Melissa, Recruitment HMSHost Nederland
Similar reviews
13 december 2019
Same role
Slechte personeels beleid en slecht management, geen eerlijke redelijke doorgroei mogelijkheden.
18 juni 2019
Same roleSame location
zoals op veel werkplekken is er een leuk team en de arbeidsvoorwaarden zijn harstikke prima. Er zijn helaas wel veel onbekwame leidinggevende die of lui zijn of onderling de strijd aan gaan Dit resulteerd vaak in onduidelijke afspraken en/of regels. er is veel ruimte om door te groeien maar houdt er rekening mee dat je hoogst waarschijnlijk verplicht wordt om een BBL opleiding te volgen zodat je de komende jaren bij het bedrijf blijft.
22 april 2019
Same role
Niet de beste werkgever. Je bent een nummer. En de roosters zijn zwaar.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij HMSHost. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,7
Reviews over HMSHost gesorteerd op locatie