HMSHost
Bekijk alle 2.936 reviews
Goed bedrijf met veel store,s
Als je goed je best doet kun je ver komen leuke collega,s en de werkzaamheden ook veel gastcontact met verschillende culturen
gezellige werkomgevening
het was een leuke werkervaring, gezellige collega's , goeie werksfeer er veel kennis meegekregen
Top bedrijf
Een bedrijf waar de verwachtingen duidelijk zijn. Goede opleidingsmogelijkheden.
Top
Prima werkplek waar je kunt doorgroeien of meer dan 1 taak krijgt. Je komt heel veel mensen tegen die je weer wat leren en je werkdag wat leuker of minder leuk maken. Ook prim te combineren met een gezin of school.
Hmshost
Bij Hmshost werk je heel hard voor weinig geld. Salaris verhoging krijg je niet, maar ondertussen gaat je lichaam kapot van het hard werken.

Er wordt van alles geïmplementeerd van bovenaf, maar is in de praktijk niet logisch.
Pluspunten
Gezelligheid, leuke gasten, leuke collega's
Minpunten
Laag salaris, hard werken
Slecht management
Je wordt niet gehoord door het management, erge personeelstekort, hoge werkdruk, laag salaris, enorm kortzichtig
mooie werkomgeving
Groot bedrijf waar je veel kan leren in een spannende omgeving
werksfeer
Als nieuwe shift manager kom je er niet snel tussen. De vaste medewerkers die er jaren werken nemen niets van je aan.
wisselende werkzaamheden
mooie werkervaring, veel geleerd. Bedrijf beloofde veel....
Werkervaring
Zelf vond ik het er wel leuk om te werken, maar helaas vanwege de reiskosten, reistijd en de uren kon ik het helaas niet erg lang meer volhouden aangezien ik ook een drukke schema met school en stage had.
Niet leuk
Veel te stressvol en geen fijne werksfeer. Het management is niet prettig in het algemeen in mijn ervaring.
Hoge druk
Wordt veel verwacht, maar andersom moet je geen verwachtingen hebben
Geen aanrader om hiervoor te werken.
Slechte personeels beleid en slecht management, geen eerlijke redelijke doorgroei mogelijkheden.
Leuke en gezellige werkomgeving
Leuke werkomgeving en een super leuke werk sfeer.
Je heb genoeg mogelijkheden om door te groeien en meer uit je zelf te halen.
Oneerlijk
Ik heb de hele zomer mij hard ingezet voor dit bedrijf en was flexibel inzetbaar en hard mijn best gedaan. Om er volgens weer uit gekickt te worden na de zomer toen ze me niet meer nodig hadden. Als je een baan zoekt voor een langere periode raad ik je het zwaar af. Overigens doen ze heel lief in je gezicht en roddelt het hele management achter je rug om wat je vervolgens door de teamleiders krijgt te horen heel onprofessioneel gedrag
Net voldoende
Beloofde doorgroeimogelijkheden blijken minder goed dan wordt voorgesteld. Salaris karig. Bonusregeling afgeschaft, geen 13e maand, maar een 53e week (ons ben zunig). Ik geef leiding aan een afdeling met 3 aparte horeca gelegenheden met in totaal meer dan 110 werknemers. Tegelijk zijn er zo'n 25 aanwezig. Bovendien vervul ik diverse taken van een functie hoger, maar krijg daar niets extra voor.
zeker niet aan te raden
Zeer slechte ervaringen gemaakt bij dit bedrijf, je wordt niet in geleerd, maar gewoon gedumpt. Extreem veel wissel van medewerkers, doorgroei gaat redelijk snel, maar je moet je verplichten om meerdere jaren bij het bedrijf te blijven.
Totaal geen waardering vanuit het bedrijf, je wordt alleen maar geacht te knallen, pauzes? Geen tijd voor, want onvoldoende personeel. Begrip? Hebben ze nooit van gehoord.

Ergste werkgever die ik ooit gehad heb. Ben blij dat ik daar weg ben.
Officiële reactie van HMSHost
29 augustus 2019
Hi! Wat vervelend dat jij jouw dienstverband bij onze organisatie zo ervaren hebt. Zie jij mogelijkheid om ons een bericht te sturen via sollicitatie@hmshost.net zodat we contact met je op kunnen nemen? Groet Melissa, Recruitment HMSHost Nederland
Leuke werkomgeving met veel mogelijkheden
Prima werkgever, leuk werk, leuke collega's en managers, alleen met slechte arbeidsvoorwaarden. Ook het rooster is niet ideaal voor een full-time medewerker.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden. Internationale omgeving
Minpunten
reistijd, toeslagen, salaris, rooster
gezellig team, lui management
zoals op veel werkplekken is er een leuk team en de arbeidsvoorwaarden zijn harstikke prima. Er zijn helaas wel veel onbekwame leidinggevende die of lui zijn of onderling de strijd aan gaan Dit resulteerd vaak in onduidelijke afspraken en/of regels. er is veel ruimte om door te groeien maar houdt er rekening mee dat je hoogst waarschijnlijk verplicht wordt om een BBL opleiding te volgen zodat je de komende jaren bij het bedrijf blijft.
Het werk was op schiphol, iedere dag zag je nieuwe mensen over de hele wereld
Super druk foodcourt met leuke collega's. Ik heb veel geleerd. Bijvoorbeeld het bewaren van voedsel en het maken van gerechten.
Pluspunten
Je verveelt je nooit
Minpunten
Soms erg hectisch
Goed berdijf om werkervaring op te doen
Niet de beste werkgever. Je bent een nummer. En de roosters zijn zwaar.