HMSHost Reviews

32 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.144 reviews
Veel diversiteit
Shiftleader (voormalige medewerker) –  Schiphol15 februari 2019
Veel diversiteit in de werkzaamheden. Goed concept.
Pluspunten
Cao voorwaarden
Minpunten
Wisseldiensten
Slechte ervaring
Countermedewerkster (voormalige medewerker) –  Schiphol8 februari 2019
Groot bedrijf waar je een nummer bent en geen persoon. De werktijden zijn onmenselijk en er wordt geen rekening gehouden met persoonlijke omstandigheden. Daarnaast is het salaris ook nog eens dramatisch.
De assistent-managers zijn zeer onervaren en doen alles wat de storemanager hun vertelt. Hierbij houden zij geen rekening met het personeel op de werkvloer. Het lijkt allemaal heel mooi wat ze je aanbieden, maar dit klopt niet.

De doorloop bij het personeel is gigantisch, ik hield het niet eens meer bij. Het middenmanagement komt zo nu en dan langs en geeft commentaar wat er niet goed gaat, maar eens realistisch naar de werkdruk kijken ho maar.

De werkdruk is enorm hoog en het is ook de bedoeling dat je 8 uur lang alleen maar knalt. Je hebt één keer een halfuurtje pauze waar op de minuut gelet wordt wanneer je terug bent. Als je even een slokje drinken neemt tijdens het werk, word je al op de vingers getikt.

Het enige pluspunt waren de collega's op de werkvloer! Wil je een zomer even bijverdienen en veel uren maken, raad ik je het aan.

Ga alsjeblieft niet bij dit bedrijf werken indien je opzoek bent naar een fulltime baan.
Pluspunten
Collega's op de werkvloer
Minpunten
Management, salaris, werkdruk, werktijden
Voormalig medewerker
Medewerker (voormalige medewerker) –  Schiphol16 januari 2019
Vriendjespolitiek viert hoogtij bij dit bedrijf. Daarnaast wordt er door het management naar 'handjes' gezocht, niet naar collega's. Als ze zo respectloos met hun hard werkende medewerkers om gaan, verdienen ze ons niet. Zoek dus even verder, er zijn genoeg vacatures in de horeca!! Kijk waar je wel wordt behandeld als mens in plaats van een nummer waar geld aan verdiend kan worden!
Pluspunten
Weinig, alleen werken op Schiphol is leuk
Minpunten
Slecht management, vriendjespolitiek, waardeloos bedrijf
Blijf weg van dit bedrijf!
Verkoop (voormalige medewerker) –  Schiphol31 oktober 2018
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Ik begon met plezier bij dit bedrijf en er was zelfs spraken van “doorgroeimogelijkheden” bij de vele tussentijdse gesprekken. Na ongeveer een 4 maanden begon ik de eerste scheurtjes te zien in het bedrijf. Je kan zeggen wat je wilt maar uiteindelijk stel je niks voor dus spaar je adem, geloof me. De managers daar stellen ook helemaal niks voor, die titel betekent alleen maar dat je extra rondjes op de airport mag lopen om zo niet je eigen winkel bij te staan & om lekker vaak een rookpauze in te lassen of die gewoon te nemen maar voor de “gewone” werknemer Ooh nee hoor gewoon in je pauze & rennen maar. En ook vaak genoeg MeToo praktijken meegemaakt daar Maarja die manager(s) doen ze niet weg want ja vriendjes politiek he, ook bij mij werd het geprobeerd maar ik was te stom om niet mijn mond open te trekken en vele meiden nog voor & na mij. Om nog maar de zwijgen over die heerlijke muizen waar ze niks aan kunnen doen. Ik zou de moeite voor dat beetje geld niet nemen en je tijd en moeite te steken in een andere baan.
Pluspunten
Minpunten
Heel het management & bedrijf
Geen enkele dag is dezelfde
Shiftleader (huidige medewerker) –  Schiphol26 september 2018
Door de drukte op Schiphol is geen enkele dag hetzelfde.
Pluspunten
Elke dag nieuwe mensen
Minpunten
werk tijden
Slechte ervaring
Countermedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam10 september 2018
Nou je hebt verschillende keuzes op de werk vloer allemaal leuk en aardig maar hoe ze daar met mensen omgaan behandelen super slecht en hebben totaal een geen repect die mangers en ook die dingen die worden geroepen in een belangenn van een kind van nog geen eens 2 jaar alsof ze een huisdier of zomaar iets is echt belachelijk voor worden
Pluspunten
Gezelige collega’s
Medewerker Burger King
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht centraal22 juni 2018
Minpunten:
Onvriendelijke houding van de restaurant manager tegenover zijn werknemers.
Houdt zich niet aan de afspraken.
Denkt alleen uit eigen belang.
Zaken niet op orde.
Te weinig personeel tijdens spits tijden. Waardoor je vaak in je eentje staat. En de managers tijdens drukte op kantoor zitten.
Doorgroeimogelijkheden zijn minimaal.
Veel collega’s wachten al een half tot een jaar op hun kortingspassen.
mijn beschikbaarheid was alleen van de ochtend tot avonds. Er werdt al aantal keer door mijn restaurant manager gedreigd dat als ik geen nachtdiensten draaide mijn contract uren verlaagt zouden worden.
Een hoop ellende sinds de nieuwe restaurant manager is gekomen.
Werknemers en restaurant manager zitten vaak niet op een lijn.

Pluspunten. Leuke collega’s.
Pluspunten
50% korting
Minpunten
Slechte restaurant manager
Gezellige collega's
Countermedewerker (huidige medewerker) –  Utrecht8 mei 2018
Je werkt met gezellige mensen, soms vergeet de management dat je een leven hebt naast werk.
Pluspunten
50% korting en collectieve verzekering
Minpunten
te veel management lagen
altijd in beweging
assistent manager en receptioniste horeca. (voormalige medewerker) –  Schiphol30 april 2018
Op Schiphol is geen dag hetzelfde, veel mogelijkheden voor persoonlijke groei
Pluspunten
je wordt wereldwijs
Minpunten
de drukte bij vertragingen
Allround bediende (voormalige medewerker) –  Gemeente Haarlemmermeer23 februari 2018
Hielden geen rekening met de wertijden en als je laatste bus moet pakken
Gezellig en allles
Horecamedewerker (voormalige medewerker) –  Schiphol23 januari 2018
Het was leuk maar uren kreeg ik niet wat ik wou dus hield het snel op
Leerzame en gezellige werkplek
Airport medewerker (voormalige medewerker) –  Schiphol19 oktober 2017
Ik heb het werk bij HMShost als erg leuk en eerzaam ervaren. De collega's en managers waren echt als een tweede familie. Hele goede sfeer.
Onpersoonlijk en slecht met uitbetalen
Countermedewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht (stad)21 augustus 2017
7 maanden gewerkt bij La Pace Express op CS Utrecht. Ben onterecht beschuldigd van kas tekort ze hebben mij er gewoon uit gewerkt.Ze willen liever goedkope flexers ik had een 30 uur contract. Ik heb 10 weken lang geen ziektewet uitbetaald gekregen waardoor ik financieel in de problemen ben gekomen. Pas nadat ik met juridische stappen dreigde kwamen ze over de brug. Ook bij collega's zijn er fouten gemaakt. Geen goede ervaring dus bij HMS Host.
Pluspunten
Het werk zelf was leuk. Leuke collega's
Minpunten
Slecht managment
Burger King niet gezellig
Kassiere (voormalige medewerker) –  Eindhoven11 april 2017
Je moet zelf maar dingen ondernemen en leren, want dit doen ze daar niet!
Overleggen onder collega's is een hell, de roosters zijn een hell.
Pluspunten
60% korting
afwisselend werken
Countermedewerkster (voormalige medewerker) –  schiphol23 maart 2017
Hmshost is een bedrijf waar je veel over horeca kant leren. Gezellig om in een groepsverband te werken, collega's maken het werksfeer gezellig. Nadeel is te hoge eisen op de werkvloer voor wat je verdient krijgt.
Pluspunten
zelf roosteren
Minpunten
te hoge eisen
Leerzame periode voor zowel mij als bedrijf
Assistent Storemanager (voormalige medewerker) –  Utrecht (stad)9 maart 2017
Het werken voor zo'n grote organisatie heeft me veel nieuwe kennis opgeleverd. Dit was een hele andere manier van werken in de horeca dan ik gewend was en het procesmatige werken heb ik daar dus kunnen leren. Vanwege bezuinigingen verviel mijn functie.
Pluspunten
Veel geleerd, trainingen
Minpunten
Grote organisatie, soms stroef en weinig persoonlijke betrokkenheid
Vreselijk
Shiftleader (voormalige medewerker) –  Amsterdam Airport Schiphol23 januari 2017
Schiphol is een leuke, maar ook moeilijke omgeving om in te werken. In een druk hoogseizoen, met veel vertragingen, weinig personeel.

HMS Host is een bedrijf waar je een nummer bent, en geen mens. Het draait om de omzet, en als je een mindere periode hebt zal je dat gelijk te horen krijgen. Ik ben hier zelf als 17 jarige begonnen, en hou er rekening mee dat er geen rekening met jou wordt gehouden. Als je aangeeft dat je op zondag i.v.m school geen avonddienst kan draaien, krijg je juist avonddiensten.

HMS is een vies bedrijf, als ze je mogen zit je goed, maar anders zeggen ze je na 8 maanden gedag.

Het enige pluspunt waren sommige passagiers, want nergens krijg je zulke leuke verhalen te horen als op Schiphol.
Pluspunten
Salaris boven minimumloon
Minpunten
Vriendjespolitiek
Onregelmatige werktijden maar veel afwisseling
Countermedewerkster (huidige medewerker) –  Schiphol11 januari 2017
Onregelmatige werktijden en vaak moeilijke communicatie. De collega's maken de werkdagen gezellig. Er is veel afwisseling in werk en elke werkdag een andere afdeling binnen het restaurant om te werken
Afwisselend werk
Countermedewerker (huidige medewerker) –  Schiphol-Centrum10 december 2016
HMS Host is een goede werkgever. Je verdient als student bovengemiddeld en er is veel afwisseling in het werk.
Pluspunten
Zelf rooster indelen
Minpunten
Als flexer kan je niet altijd veel uren maken
gezellige sfeer
Medewerker bediening (voormalige medewerker) –  Schiphol3 oktober 2016
HMS was een leuke en gezellige manier van werken want de collega's waren heel leuk vriendelijk en een soort voor beeld omdat de meeste mensen die daar werkte ouder waren als ik dus daar heb ik veel van geleert.
Pluspunten
veel leren
Minpunten
geen comunucatie van de asistenten af

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HMSHost. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over HMSHost gesorteerd op locatie