Video afspelen via YouTube-knop

HilverZorg Reviews

Was een fijne en leerzame tijd zowel met collega's als met de bewoners.
Verpleegkundigehulp plus (voormalige medewerker) –  Verpleeghulp plus12 december 2017
Kwamen samen op de zusterpost met collega's. S'morgens haalde we de mensen uit bed gingen ze wassen, aankleden, hun eten en medicijnen geven.

Was een huiselijke sfeer met bekende bewoners en collega's dat maakte het gezellig.

Moeilijkste was dat er heel vaak geen personeel genoeg was waardoor de werkdruk hoog kwam te liggen en er minder tijd over was voor de bewoners.
Pluspunten
Goede sfeer en samenwerking in het huis, goede secundare voorzieningen.
Minpunten
Geen BHV mogeljkheden.
Great job with flexible schedule
Registered Nurse (voormalige medewerker) –  Hilversum, The Netherlands22 augustus 2017
I loved this job for as I could decide on what unit I'd liked to work, what hours I worked and what days. For me I could find a perfect balance between work and life.
Pluspunten
Able to decide on my own shifts
Minpunten
1 year contracts
Hilverzorg voor mij altijd een goede werkgever geweest, al die tijd fijne leidinggevende en collega,s gehad, anders had ik het niet zo lang uitgehoud
praktijkopleider en Stichtingbreed (voormalige medewerker) –  Hilversum9 juli 2017
Bij HilverZorg heb ik al die jaren met plezier gewerkt, geen dag met tegenzin naar mijn werk gegaan. De laatste jaren was er veel wisseling in het management. Wat hoe ik het zag geen positieve invloed had op de medewerkers. Met collega's heb ik altijd goed kunnen samen werken eerst in de zorg en later als praktijkopleider.
Wat ik moeilijk vond is de reorganisatie die jaren duurde en dat er daarbij weinig inleving in personeel was, dat kan door de steeds wisseling van managers zijn gekomen. Er was wel een goed sociaal plan en ik zelf had op dat moment een goede en fijne leidinggevende.
Wat ik geleerd heb is dat verandering niet altijd negatief hoeft uit te pakken, maar dat het ook mogelijkheden creëert en die zag ik en heb deze mogelijkheden ook benut.
Pluspunten
cursussen en opleidingen kunnen volgen
Minpunten
steeds wisselende managers
Leerzame stage gedurende mijn opleiding.
Stagiair (voormalige medewerker) –  Hilversum7 juli 2017
Gewerkt met bewoners met een niet-aangeboren hersenletsel op een woongroep en dagbesteding. Goede begeleiding van collega's, slechte begeleiding van stagebegeleider binnen Hilverzorg (zeer slechte communicatie).
Pluspunten
Leerzaam, als stagiair flexibel inzetbaar.
Minpunten
Slechte begeleiding.
gezellige, positieve werkomgeving
Zorghulp (voormalige medewerker) –  Hilversum10 juni 2017
Leuke zorginstelling, waar persoonlijke aandacht belangrijk is
Pluspunten
carriere mogelijkheden
Minpunten
Leuke werk omgeving ,, midden in het bosi
Helpende zorg en welzijn (voormalige medewerker) –  Hilversum Zorghulp9 januari 2017
Leuk verzorgings tehuis
Mooie omgeving om te werken
Veel werkzaamheden
Veel vertrouwen in elkaar hebben
Professionele houdingen.
Pluspunten
Gezellige collega's en bewoners
Minpunten
Geen goede leiding op de afdeling
Een gewone dag.
Wijkverpleegkundige niveau 5 (voormalige medewerker) –  Hilversum9 oktober 2016
's Morgens om 7 uur schakel ik de werktelefoon in op bereikbaarheid. Dat betekent dat iedereen die naar het team belt mij aan de telefoon krijgt. Daarna de auto in en naar kantoor waar ik mijn collega's ontmoet met wie ik die dag samenwerk. We nemen de agenda en het communicatieschrift door waar de bijzonderheden instaan. Eventueel worden er routes aangepast, e-mails worden bekeken en dan gaan we op pad.
Tot een uur of 1 fiets ik mijn route van client naar client. De hulpvraag is voornamelijk het helpen bij het opstaan, wassen/douchen en aankleden. Hier en daar een po legen en een ontbijtje maken. Medicijnen geven en een oogdruppeltje. Een paar cliënten hebben ook een wond of worden gezwachteld. In het algemeen komen er niet zoveel verpleegtechnische handelingen voor in de wijkverpleging.
In de middag heb ik een intake gesprek, een overleg met een huisarts en vanaf 16 uur een plenaire vergadering van alle wijkverpleegkundigen met de directie.
Om 18 uur rijdt ik naar huis.
Pluspunten
De afwisseling van het werk, de gesprekken die je voert, de doelstellingen die je bereikt, de uitdagingen in de communicatie in het team
Minpunten
Ondergewaardeerd worden, uitbreiding van taken die niet worden gehonoreerd, hoge leeftijd van de teamgenoten, hoog ziekteverzuim, onbetrokkenheid van de teamgenoten, niet gehoord worden
Jezelf blijven is de slogan van de stichting
praktijkopleider binnen de gehele stichting. (huidige medewerker) –  Hilversum22 juni 2016
Mijn dag is nooit hetzelfde. Er zit veel afwisseling in doordat het een veelzijdige baan is. Ik werk samen in een team van acht personen. Mijn werkzaamheden zijn zelfstandig uitvoerbaar. Ik vind het de leukste baan van de hele stichting. Helaas houd deze per 1 november op te bestaan.
goed
Verzorgende/zorgkundige (huidige medewerker) –  Hilversum22 juni 2016
goede instelling doet veel om de kennis op pijl te houden , werk er al jaren met plezier .
Een huis in voortdurende beweging, zoals dat tegenwoordig gaat in de zorg.
Zorghulp (huidige medewerker) –  Hilversum4 juli 2015
Gezellig, bruisend, afwisselend, druk, gerenoveerd huis, jonge en oudere collega's, van alles te doen voor de bewoners.
Het was vaak gezellig.
Zorghulp niveau 1 (voormalige medewerker) –  Hilversum, NH15 juni 2015
De dag begon altijd erg vroeg.
Hier leerde je te roeien met de riemen die je hebt.
De oude garde was altijd collegiaal.
Je geduld bewaren, ook dat leer je.
Lachen met de bewoners ,ze blij maken.
Niet leuk meer
Helpende zorg (voormalige medewerker) –  Hilversum, NH4 januari 2015
Sinds de invoering van de zelfsturende teams is de organisatie zoek waardoor er totaal geen leiding meer is.
Pluspunten
Bewonersgroep
Minpunten
Gebrek aan leiding
Zorg met liefde en aandacht voor oudere mensen.
helpende (voormalige medewerker) –  Hilversum, NH23 oktober 2014
Helpende (HilverZorg), Hilversum, NH – 23 oktober 2014

Ik heb samen met mijn collega's gewerkt, wij helpen elkaar, of nemen wij taken over.
Het leukste is mensen te helpen, verzorgen en aandacht te geven. Ik vind het heel prettig met ouderen mensen te werken.
leerzame afdeling met leuke cliënten
Woonbegeleider (voormalige medewerker) –  heydeborg7 september 2014
We beginnen de ochtend met het lezen van de ECD,dan beginnen we met de werkzaamheden, sommige uit bed halen anderen wekken en daarna medicatie ronde.Ik heb geleerd wat korsakov inhoud en hoe je met deze doelgroep het beste omgaat, ook afdeling NAH is zeer interessant omdat iedere cliënt weer een andere vorm heeft van benadering en omgang.de directie is altijd bereid om je te woord te staan en hulp te bieden als je dat wilt, mits de agenda het toelaat aangezien ze vaak een drukke dag hebben.het moeilijkste van de baan is om de ziektebeelden goed te begrijpen en de omgang individueel te kunnen inschatten.het leukste vind ik dat ik iets voor deze mensen kan en mag betekenen .En de mensen geven het aan het leuk te vinden als ik dienst heb en vragen ook vaak wanneer ik er ben.
Pluspunten
kleinschalig wonen waardoor je de cliënten beter leert kennen
Minpunten
leuke werkervaring, en het is leuk dankbaar werk.
Medewerker Technische Dienst (huidige medewerker) –  Hilversum, NH24 april 2014
ik heb met veel plezier bij dit bedrijf gewerkt, helaas is mijn contract hier bij dit bedrijf niet verlengt ivm de bezuinigingen.
Pluspunten
dankbaar werk, leuke gezellige collega's.
Minpunten
de warmte in de woningen van de bewoners.
Fijne werkplek!
Zorghulp (voormalige medewerker) –  Hilversum4 januari 2014
Ik had een leuke werkplek bij Hilverzorg.
Waar ik samen met gezellige collega's mijn werk kon uitvoeren.
De bewoners waren hele lieve mensen.
Gezellig bedrijf in de zorg
Zorghulp (voormalige medewerker) –  Hilversum, NH30 december 2013
Het is een bedrijf dat zich goed weet te verplaatsen in het personeel en voor de bewoners.
Na 25 jaar helaas mijn functie opgeheven
Facilitair Manager (voormalige medewerker) –  Hilversum9 januari 2013
Altijd met veel plezier en enthousiasme opgeklomen tot facilitair manager.
Het leuke van mijn baan was doorgroei binnen het bedrijf en dat elke dag anders verliep.
Het moeilijkste: ,,alle neusen,, de zelfde kant op krijgen maar tevens was dit altijd weer een uitdaging
Ik had bijna allemaal leuke collega`s
Helaas was het laatste jaar onrustig en daardoor de werksfeer zoek
Pluspunten
ruimte gekregen tijdens ziekte echtgenoot
Minpunten
het laatste jaar onduidelijkheid voor facilitair personeel

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HilverZorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over HilverZorg gesorteerd op locatie