Het Goed Reviews

Leuk werk
Allround medewerker (voormalige medewerker) –  Schiedam16 maart 2017
Ik heb het er heel erg naar mijn zin gehad. Leuk gevarieerd werk. Alleen de communicatie vindt ik op z'n zachtst gezegd waardeloos. Die gaat maar een kant uit. Dit was Mijn ervaring in Schiedam. Ik heb met iedereen fijn samen gewerkt behalve met 2personen. Het is nier leuk I'm afgekat en dat er alleen maar geschreeuwd wordt tegen je. Communicatie daar vale of staat alles mee.
Pluspunten
Gezellige sfeer op de vloer onderelkaar.
Fijn om te werken goeie werk zweer
Het goed (voormalige medewerker) –  Roden13 februari 2017
Ging elke week met plezier naar mijn werk toe , leuke collega's en super leuk om klanten te helpen en zien weg gaan met een tevreden gezicht
gezellige werkomgeving
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Emmeloord5 december 2016
Wakker worden, aan het werk, pauze, aan het werk, pauze, aan het werk, pauze, aan het werk. Aardige baas en leuke collega's
Het leukste van de baan was dat je soms zelf bloemen mee mocht nemen.
Pluspunten
gezellige werkomgeving
Minpunten
Gezellig werk met vrijheid tot indeling eigen werktijden
Stage bij een kringloopwinkel (voormalige medewerker) –  Enschede18 november 2016
het was een stage en heb veel geleerd over hoe het er achter de schermen toe gaat.
fijne collega's en leuke sfeer.
het was gezellig en leerzaam om met verschillende mensen type te werken en om te gaan.
Pluspunten
kortingen
Een gezellige werk sfeer
Het Goed - magazijnmedewerker, vrijwilliger (voormalige medewerker) –  Vlaardingen, ZH9 augustus 2015
Het is een leuke baan een typische dag sorteren van goederen,
het nieten van prijs kaarten op goederen, ik heb leren werken met collega''s, leren sorteren en uitladen en inladen van goederen. Leuke sfeer gezellige collega''s. Het moeilijkste van de baan was uitladen. Het leukste was sorteren van goederen.
Het is een goed bedrijf
Algemeen medewerker (voormalige medewerker) –  Valkenswaard, NB11 november 2014
Het Goed is een bedrijf waar je goed terug mee in de maatschappij komt.
De werk zweer is enorm goed.
Je leert toch enorm veel zoals magazijn en als winkel.
Pluspunten
Het is een goed bedrijf dat je wel iets leerd
Minpunten
Jammer dat het een bedrijf is waar je geen vastigheid kunt krijgen
Veranderingen
Algemeen medewerker (voormalige medewerker) –  Deventer, OV22 september 2014
Toen ik bij Het Goed kwam werken was ik zeer enthousiast. Helaas kwamen hier ook de bezuinigingen aan bod. Veel dingen werden verandert door het management zonder duidelijke communicatie naar het personeel. Hierdoor is er veel onvrede ontstaan.
De dagen gingen snel, doordat ik veel contact had met de klanten.
Pluspunten
Gratis lunch voor het zaterdagteam
Minpunten
Heel veel geroddel onder het personeel
Een typische dag
stagiaire (voormalige medewerker) –  Valkenswaard, NB5 oktober 2013
Voordat ik begin met werken, doe ik veiligheidsschoenen en Het Goed naamplaatje aan. Ik loop dan naar het magazijn waar er meestal al wat collega's aanwezig zijn. Het is een gezellige club die het altijd professioneel houdt. Ik ga meestal eerst vegen en zij houden zich bezig met het selecteren van spullen die de winkel in kunnen.
Zodra er een klant komt om wat spullen af te geven, neem ik die vriendelijk aan en begin ik ze te sorteren. Als stagiaire mag ik niet zomaar alles selecteren, maar later in de stage mocht ik zelf spullen waarderen op of het iets waard was of niet. Bij twijfel raadpleegde ik mijn collega's. Als het niet waard was om het nog te proberen te verkopen, gooiden we het weg in de container. Vaak was ik bezig met afval opruimen.
Indien een vak vol was of er moest groot goed, zoals een kast of een bank, de winkel in, ging ik die soms met behulp van mijn collega's naar de aangewezen plek verplaatsen en daar inrichten. Hetzelfde gold als een klant een groot goed kocht. Ik verplaatste het van de winkel naar het magazijn waar de klant het kon ophalen.

Ondertussen kreeg ik vaak een opdracht van mijn baas. Ik ging dan klusjes doen die vaak niemand graag wilde doen, zoals bergen met kleding sorteren, kleerhangers sorteren, de hele winkel stofzuigen of oude spullen uit de winkel halen.
Zo is de dag al gauw voorbij. Ik houd aan het einde van de dag bij wat ik gedaan heb die dag, trek ik mijn schoenen weer aan en ga daarna naar huis.
Het leukste eraan vond ik het feit dat ik altijd in de weer was. Ik zit niet de hele tijd op dezelfde plek te werken en ik weet niet
  meer... wat ik elke dag precies moet verwachten. Die variatie houdt me bezig met het werk en niet met de tijd. Het is dus niet leuk als ik de hele tijd hetzelfde zit te doen. Er zijn soms dagen waar dat het geval is en die vind ik het moeilijkste.
Veel leer ik wel, zoals omgaan met klanten, snel een werkaanpak bedenken en technieken om het werk efficiënt uit te voeren.
Van de directie had ik nooit last. Mijn baas was nauw betrokken bij het werk en zag haar meer als collega die je vertelt wat je moet doen en wat niet, waar ik volledig naar hoor te luisteren.
Pluspunten
vaak gevariëerd werk en fijne werkomgeving
Minpunten
soms eentonig werk.
Ging er graag naar toe
1e verkoper (voormalige medewerker) –  Enschede17 april 2013
Je begint met meubels het sorteren ervan plus het prijzen om ze vervolgens netjes in de winkel te gaan presenteren, heb heel veel geleerd ivm het omgaan met verschillende mensen , de directie ging mij respectloos behandelen op een gegeven moment .
Pluspunten
leuke werkzaamheden
Minpunten
je word respectloos behandeld

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Het Goed. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Het Goed gesorteerd op locatie