Reviews voor Horecamedewerker (m/v) bij HEMA

Horecamedewerker (m/v)34 reviews
Het team is gezellig maar er ontbreekt structuur. Zodra een leidinggevende vakantie heeft of een dag afwezig is, doet ieder waar ie zin in heeft. Met de HACCP regels wordt het niet zo nauw genomen door medewerkers. Erg jammer. Vaak onderbezet en hard moeten werken, ok daar is nog nooit iemand van dood gegaan, maar het salaris is echt bizar laag!! Minimum loon....
Vooral in amstelveen denken de managers dat ze alles zijn. Als ze jw niet mogen dan oefenen ze machtpositie uit. Vaste medewerkers zorgen er wel voor dat je niet doorgroeit want hun praten alleen maar slecht over je, zo houden ze hun band goed met de managers. Geen empathie niks.
Omdat ik bij de hema zoveel verschillende dingen deed kon ik de werkdruk ook aan. Maar het was zeker ook gezellig waardoor ik de werkdruk ook aan kon.
rustige sfeer, maar wel hard doorwerken natuurlijk
Prima werk, altijd wel leuke collega's. Alleen management op locatie was chaos en dat maakte alles moeilijker.
Constant werken met hoge werkdruk, en veel te weinig personeel. Ver boven contracturen werken. Lange dagen en weken maken.
Weinig waardering en je word aan je lot overgelaten. Meerdere collega's kampen met burnout klachten. Wel hele fijne collega's waar we elkaar proberen te helpen. Maar zeker geen aanrader om te werken!
De medewerkers en de sfeer van het bedrijf is geweldig. Alleen de managers waren niet goed ze plande zomaar dingen in waar je moeilijk tot bijna niet onderuit kon. Je kreeg erg slecht betaald en je draaide extreem lange werkdagen vergeleken leeftijdsgenoten.
Minpunten
Hele lange werkdagen je zat veel aan dingen vast en je kreeg slecht betaald
Het is een leuk bedrijf en leuke collega’s , als Horecamedewerkster heb je een drukke baan .

Een typische dag in ons bedrijf , voorbereidingen ontbijt daarna voorbereiding lunch, voorbereiding volgende dag etc etc , belangrijkste is dat de klant een tevreden gevoel heeft als hij de zaak verlaat.

Het moeilijkste van dit alles is dat je nooit weet hoe druk het gaat worden op een dag, ivm derving die we zo laag mogelijk willen houden natuurlijk
Pluspunten
10% korting op aankopen in eigen vestiging
Minpunten
Slecht betaald voor deze functie
Algemeen erg positief over het bedrijf in Hilversum. Leuke collega's iedereen helpt elkaar en werkt hard! Ook een team dat niet veel veranderd qua medewerkers wat erg positief is!
het was een leuke baan, helaas heb ik wegens prive omstandig heden daar mijn baan tijdelijk op moeten zeggen.
Erg slecht ingewerkt, geen leuk contact met collega's. Kreeg commentaar op dingen die ik verkeerd deed, terwijl ik die nooit geleerd heb, omdat ik dus nauwelijks was ingewerkt. Leidinggevenden deden hun werk niet goed, maar vonden zichzelf heel wat. Werksfeer was negatief. Laag salaris en weinig pauzes. Werd aangenomen, ondanks mijn slechte gezondheid, was volgens hun geen probleem. Werd vervolgens ontslagen vanwege mijn slechte gezondheid....
Gezellige sfeer met veel vaste klanten die gezellig een kop koffie en een gebakje, of een lekkere lunch bij mij kwamen halen.
Tijdens mijn werktijd bij de Hema stond ik op de Horeca. Hier was het management zo ontzettend slecht. Als nieuwe werkkracht werd ik praktisch alleen neergezet op drukke feestdagen want als mijn collega's waren ineens 'ziek' met koningsdag. Daarnaast vond de teamleider het belangrijker dat de winkel overspoeld was met personeel dan dat er genoeg mensen bij de horeca stonden. In de winkel at het personeel uit hun neus terwijl ik in de horeca in mijn eentje een restaurant mocht runnen. Want tijdens de pauzes stond je daadwerkelijk alleen in het restaurant. Dan mag je alleen gaan: afwassen, kassadraaien, schoonmaken, broodbakken, vakkenvullen, koffieschenken, gebak snijden etc. En dat is onmogelijk. Hierom ben ik ook weg gedaan. Verschrikkelijk.
Minpunten
Slecht management
ik vond het erg leuk om bij de hema te werken omdat werken nooit het zelfde is elke dag is er afwisseling. Werksfeer was geweldig !
Fijn bedrijf om te werken, zeer sociaal onder collega's.
De werksfeer is erg prettig en iedereen helpt elkaar waar nodig. We doen het 'samen !!

Heel belangrijk is dat de klanten ook tevreden zijn, zij merken de sfeer bij ons in de winkel en wij krijgen vaak positief respons hierop.

Inmiddels heb ik al 25 jaren werkervaring in dit bedrijf, voor mij is er niet specifiek iets dat moeilijk is. Soms wel een hoge werkdruk, vanwege urenbezuiniging en te weinig bezetting.
Pluspunten
Management is schikkelijk, luistert ook naar het personeel, Bijv. vrij plannen van dagen. Er wordt rekening gehouden met privé zaken..
Minpunten
Geen extraatjes voor de lunch zoals bijv. cup a soup.
De werksfeer is altijd supergezellig. Collega's zijn altijd vriendelijk en het is leuk werk. Ik sta vooral op de takeaway en is een aanrader!
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
Nvt
Bij de HEMA werkte ik als Horecamedewerkster, waarbij ik zowel gebak, broodjes, warme maaltijden en kassa besloeg. Met mijn collega's was het altijd een gezellige boel, maar tegelijk wist iedereen wat hij/zij moest doen om ervoor te zorgen dat alles op rolletjes liep. De enige reden dat ik uiteindelijk zelf ben weggegaan is omdat ik enkel mijn contracturen kreeg uitbetaald en mijn overuren zeer onregelmatig, waardoor ik niet genoeg inkomsten binnenkreeg voor het voldoen van mijn vaste lasten.
Pluspunten
Taart of koekjes in de oauze
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad die periode. Heb wr ook super veel geleerd.
Inwerken nieuw personeel, klachten afhandeling, controleren goederen, bestellen, in –uit boeken goederen, kassa handelingen, bereiden van warme en koude gerechten.
Ik heb het er altijd naar mijn zin gehad helaas heb ik deze baan moeten opzeggen i.v.m. mijn stage destijds voor school. Het werd me te druk ik liep namelijk 5 dagen stage en werkte de 2 dagen daarnaast.

Wat ik heb geleerd is het werken onder druk in de keuken.

Leuke collega's en een goed directie.

ik vind persoonlijk niets moeilijk maar ja we werken in de horeca en op Zaterdag middag dan is het goed druk en dat vond ik persoonlijk het leukste gedeelte van mijn werk. gewoon lekker bezig. Vindt me persoonlijk heel sterk qua contact met mensen en ben super klantvriendelijk.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Geen uitjes
Was een leuke ervaring een groot bedrijf en nog meer werkervaring op gedaan
Pluspunten
collega
Minpunten
jammer geen vast contract
Stel een vraag over solliciteren of werken bij HEMA. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over HEMA gesorteerd op locatie