Heliview PMS Reviews

Leuke leerzame stage met de nodige verantwoordelijkheden
Stagiaire Marketing & Communicatie (huidige medewerker) –  Breda20 mei 2019
Een organisatie waar je als stagiaire wordt behandelt als een normale medewerker. Dit betekent dat je de nodige verantwoording krijgt en genoeg werkzaamheden om uit te voeren. Mogelijkheid om zelfstandig te kunnen werken en jezelf te ontwikkelen. Voor een stage zeker aan te raden als je echt aan het werk wilt in het vak.
Pluspunten
Goede sfeer, leuk team, leerzame stageplaats, veel vrijheid, genoeg verantwoordelijkheid
Volop doorgroeimogelijkheden
Round Table Producer (huidige medewerker) –  Breda8 augustus 2018
Heliview PMS is een kleine (ong. 50 medewerkers), maar daardoor persoonlijke organisatie met veel aandacht voor zijn mensen. Je trekt elkaar mee omhoog en er hangt een gezond competitie gevoel. Omdat er veel wordt gevraagd van je verantwoordelijkheidsgevoel, krijg je snel de kans om deze te nemen en wordt eigen inbreng op prijs gesteld. Deze zelfstandigheid om je projecten tot een succes te maken trok bij aan in het bedrijf.
Pluspunten
Goede sfeer, vrijdagmiddagborrels, leukste collega's, makkelijk doorgroeien
Minpunten
Je vergeet soms dat je aan het werk bent
Ontspannen sfeer, Veel doorgroei mogelijkheden
inhouse executive sales (huidige medewerker) –  Breda13 juli 2018
Werken bij Heliview is werken aan je toekomst.
Het is een fijne open werkplek waarbij echt wordt gewerkt aan een stukje doorgroei mogelijkheid per werknemer.
Je bent constant bezig om het maximale uit jezelf te halen.
Daarnaast heerst er een gezellige sfeer, waarbij iedereen, over alle lagen in de organisatie open met elkaar omgaan.
Ik ben er zelf pas begonnen maar zit gelijk op mijn plek.
Pluspunten
vrijdagmiddag borrel, doorgroei mogelijkheden
Veel ontwikkeling mogelijk, relaxte nieuwerwetse sfeer
Sales Manager (huidige medewerker) –  Breda11 juli 2018
Heliview is een bedrijf waar ik nu bijna 5 jaar voor werk. Wat centraal staat in het bedrijf is de medewerker. Enerzijds worden er doorgroeimogelijkheden geboden en anderzijds werken er ook mensen die niet zozeer groei meer hoog in het vaandel hebben staan maar gewoon een prettige werkplek zoeken. Als je een carrière in sales ambieert en zoekt, zoek dan niet verder en ga in elk geval in gesprek met ze.
Pluspunten
Platte organisatie, korte lijnen, groei, training
Leuke club, leuke werkzaamheden
Executive Sales (huidige medewerker) –  Breda11 juli 2018
Ben inmiddels iets langer dan 1 jaar werkzaam voor Heliview, en ben aangenaam verrast door de leuke werksfeer, collega's, en de uitgebreide doorgroeimogelijkheden. Ik was al snel in staat zelf mijn rol te vervullen op een zelfstandige manier, waardoor ik uitgedaagd werd om het beste uit mezelf te halen en op die manier promotie te maken.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, werksfeer, informele bedrijfscultuur.
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden
Informele werksfeer en aandacht voor zelfontwikkeling van personeel
Stagaire (voormalige medewerker) –  Breda7 juni 2018
Heliview PMS is een bedrijf wat zich echt richt op de ontwikkeling van jong personeel. Wat heel erg fijn is als je net je opleiding hebt afgerond, omdat je niet behandeld word als een broekie maar als iemand met een grote toekomst voor zich . Dat is heel erg prettig. Door hun informele werksfeer gecombineerd met een duidelijke structuur, voel je heel erg thuis als je hier begint met werken maar weet je ook waar je aan toe bent.
Pluspunten
Goed in het ontwikkelen van personeel
Minpunten
vaste werktijden
Fijne werksfeer en goede werkmheden
Stagiair (voormalige medewerker) –  Breda7 juni 2018
Ik heb stage gelopen bij Heliview Professional Marketing Services en heb hier een eer fijne en leervolle ervaring gehad. Soepele werktijden, aardige leidinggevende een fijne werksfeer.
Pluspunten
Trainingen
Fijne werksfeer
Stagiair (voormalige medewerker) –  Breda7 juni 2018
Binnen Heliview hangt een fijne werksfeer. Ik werd er goed opgevangen en goed geholpen waar nodig was. Persoonlijke ontwikkeling is een belangrijk iets bij Heliview en hier krijg je dan ook de kans voor. Er is tijd voor gezelligheid tussen het werk door.
Pluspunten
Informele, fijne werksfeer
gezellig en volop doorgroeimogelijkheden
Stagair (huidige medewerker) –  Breda7 mei 2018
Heliview PMS is een erg gezellige en leuke werkomgeving. Er worden verschillende trainingen aangeboden om jezelf te kunnen ontwikkelen. Ontwikkelen is ook erg belangrijk binnen Heliview PMS, er zijn volop doorgroeimogelijkheden. Er is een informele werksfeer en dit draagt bij aan de gezelligheid.
Pluspunten
trainingen
Minpunten
9:00-17:00
Informele werkomgeving met veel doorgroeimogelijkheden
Executive Marketeer (huidige medewerker) –  Breda1 mei 2018
Heliview kenmerkt zich door professionele werkomgeving waar voldoende doorgroeimogelijkheden worden aangeboden. Vooral het persoonlijke groeipad spreekt mij erg aan.
Pluspunten
Vrijdagmiddagborrel, voetbaltoernooi
Relaxte sfeer, informeel met veel doorgroeimogelijkheden
Commercieel medewerker (huidige medewerker) –  Breda30 april 2018
Bedrijf met goede doorgroeimogelijkheden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling maar ook zeker inbreng in de ontwikkeling van het bedrijf. Open, eerlijk en direct. Daarnaast een fijne en gezellige werkomgeving waarbij ik genoeg vrijheid krijg om mee te denken. Tevens ook een gezonde balans tussen werk & privé.
Pluspunten
Vrijdagmiddagborrel, Yoga op het werk, Samen Sporten
Minpunten
Veel administratief werk weinig geautomatiseerd
Productief, energiek en leuk bedrijf
Executive Marketeer (huidige medewerker) –  Prinsenbeek30 april 2018
Heliview steekt echt energie in de groei van de werknemers, wat het erg aantrekkelijk maakt. Of je nou een beginner bent of ervaren, dat maakt totaal niet uit.

Daarnaast is de werksfeer erg prettig, collega's zijn ook erg behulpzaam en sociaal.
Informele sfeer, korte lijnen
Communicatiespecialist (huidige medewerker) –  Breda16 april 2018
Leuk bedrijf met een informele sfeer. De organisatie is plat dus de lijnen zijn lekker kort. Dat is prettig werken en snel schakelen. Geen lange beslissingstrajecten.

Ambitieus bedrijf dat wil groeien maar ook zorgt dat de medewerkers kunnen groeien, zowel binnen als buiten het bedrijf. Persoonlijke ontwikkeling staat centraal.
Pluspunten
Platte organisatie dus snel schakelen, informele sfeer, hecht team, vrijdagmiddagborrel
Minpunten
Verhouding man/vrouw (70%/30%)

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Heliview PMS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,5

Reviews over Heliview PMS gesorteerd op locatie