Review over Heineken van een werknemer

Bekijk alle reviews over Heineken

heerlijk helder Heineken
account manager horeca (voormalige medewerker) –  zoeterwoude5 juli 2017
Vele, vele jaren geleden via de `Speciale Brigade` de opleiding tot account manager horeca gedaan. Samen mogen werken met collega´s van ALLE afdelingen die ALLEN het Echte Heineken Hart instelling bezitten. Wat een fantastische tijd was dat!! Uitstekend gekwalificeerde en gemotiveerde collega's, op alle vlakken. De, ONZE resultaten waren er ook naar!. Gezamelijk! Wat een mooi bedrijf, en ook objectief, er was geen betere werkgever!!
Helaas heb ik de teloorgang mee moeten maken op met name het gebied van management, van gemotiveerde en gelouterde managers met vele jaren ervaring, tot slaafse baantjesjagers zonder ballen en een fake Heineken Hart. Verder ook de ontwikkeling van de ´Ivoren Toren`te Zoeterwoude, waar men meer waarde hecht aan b.v. marketing, dan de ervaringen in het veld ter harte te nemen en dan adequaat te handelen. Heineken heeft zo vele steken laten vallen op velerlei vlakken. Bijvoorbeeld bij Vrumona, waar in het verre verleden Pepsi stevig op de OOH markt werd weggezet. Wat is er nu van over? Verder constateer ik met pijn in het hart - ik bezoek nog steeds uitsluitend HAB horeca - dat veel ondernemers klagen over het bedrijf in het algemeen, en ik, reeds jaren niet meer in dienst, ONS HEINEKEN blijf verdedigen en probeer de ondernemers te adviseren toch vooral door te gaan met dit prachtige merk! Helaas constateer ik ook dat heel veel echt capabele mensen dit bedrijf in de afgelopen jaren verlaten hebben, zich afkerend van het management en de huidige koers. Jammer dat de top wederom geen interesse toont in de feiten, en zich blijft verbergen. Want, waar
  meer... had het bedrijf gestaan als "we" wel de juiste koers gevaren hadden? Juist, een veel steviger positie op de markt. Zowel in volume, spreiding, merkkracht als opbrengst, winst en rendement.
Nu nog het nieuws dat Heineken de gehele distributie tak EN de drankenhandel tak gaat verkopen aan de SliGro. Zonder distributienetwerk en drankenhandel verlies je de feeling en invloed met je markt totaal. En Heineken 0.0 op de markt zetten? Totaal geen enkele band meer met het gedachtengoed en de visie van Meneer Freddy.
Huidig Management, stop de teloorgang van dit prachtige bedrijf in NL! Gegroet (een bedroefd oud werknemer, ook vertrokken uit onvrede, met nog steeds een Groen en Rood hart!)
Pluspunten
primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
de huidige koers

Andere reviews over Heineken van werknemers

Kutbedrijf
Teamoperator (voormalige medewerker) –  Vrumona14 juli 2019
De top.matennaaiers vies ze werken je eruit zonder dat er wat aan de hand is
Pluspunten
Ze werken.je er snel uit
Minpunten
Flikkers
Het begin van mijn carriere
Manager taakteam D.C.S. Binnenland (voormalige medewerker) –  Den Bosch21 juni 2019
Hier ben ik van de heftruck op kantoor terecht gekomen en van daaruit heb ik mezelf verder kunnen/mogen ontwikkelen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Heineken. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Heineken gesorteerd op locatie