Review over Heineken van een medewerker

Bekijk alle reviews over Heineken

Prettige werkomgeveing met fijne collega's
Local Data Aministrator (huidige medewerker) –  Zoeterwoude-Rijndijk16 augustus 2017
Heineken is een goede werkgever, waar je heel veel mogelijkheden hebt om door te groeien of je horizon te verbreden. Het is alleen zo dat de financiële afdeling sinds een aantal jaren in Polen zit en er dus voor wat betreft banen in deze richting niet heel veel mogelijkheden zijn. Ik ben nu werkzaam als local data administrator en doe dit met veel plezier, het leuke ervan is werken met veel verschillende mensen en afdelingen. Minpunt is dat er niet heel veel afwisseling in de dagelijkse werkzaamheden zit.

Andere reviews over Heineken van medewerkers

Productieve en gezellige werkomgving, wel politiek
Lead Strategic Projects (voormalige medewerker) –  Zoeterwoude, Nederland11 februari 2020
Heineken is een geweldig internationaal bedrijf dat veel kansen biedt om de wereld te verkennen. Het is wel een ouderwets bedrijf dat ver staat van de moderne technologie. De managementselectie wordt gedaan in de achterkamers, het proces is niet transparant. Daar kan Heineken nog veel halen.
Heel leuk en goed bedrijf om te werken
operator (voormalige medewerker) –  Zoeterwoude9 februari 2020
Ik zou zo terug gaan bij heineken omdat heineken een leuk en goeie bedrijf is en relaxste werksfeer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Heineken. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Heineken gesorteerd op locatie