Heineken

Reviews voor Operator (m/v) bij Heineken

Bekijk alle 1.205 reviews
Heel leuk en goed bedrijf om te werken
Ik zou zo terug gaan bij heineken omdat heineken een leuk en goeie bedrijf is en relaxste werksfeer
heel Fijn bedrijf met leuke werkzaamheden en een goed cao
Heineken was een leuke ervaring.
Leuke collega's, Goede en ook leuke werkzaamheden.

Ook qua salaris was mocht ik niet klagen.
Pluspunten
Gezelligheid
Minpunten
slechte koffie
Goed bedrijf prettige collegas
Er is geen dag hetzelfde, dit houd in er dat je erg flexibel moet zijn, Ook een technisch inzicht hebben en logistiek moet je ook over vaardigheden beschikken, Als je aangeeft dat je kennis te kort komt zijn er lego mogelijkheden om je op het juiste niveau te doen komen, de directie kennen de meeste mensen die een belangrijke bijdrage hebben geleverd dan ook bij voornaam, en ze zijn ook betrokken naar je algemene gesteldheid en doen er dan ook alles voor om je te begeleiden, je werkt met een vaste ploeg die meestal bestaat uit vaste medewerkers en aangevuld met uitzendkrachten. Het moeilijkste van mijn baan is toch wel mijn inpakmachine van Schubert, hier zitten 22 robots in en ik ben dus verantwoordelijk voor het functioneren en schoonhouden en wegleren van mijn kennis.
dit is ook tevens het leukste, collega's vertrouwd laten maken met deze complex machine.
gezellige maar toch ook serieus op werk gebied
een typische dag op het werk zag er als volgens uit
ik kom aan op mijn werk en ging omkleden daar na koffie drinken met collages na een half uurtje begon de dag en vroeg ik aan mijn collages wat er kon worden gedaan voor bij de machines en tegen woordig is het zakken in een machine hangen maar een jaar geleden moes alles nog met de hand en dat vont ik persoonlijk fijner een maal als we dan de zakken in de machines hebben gehangen daar na ging ik weer naar boven om te vragen aan mijn collages of er nog iets anders was om 11 uur gingen we altijd pauzeren en daar na gingen we nog meer zakken vervangen en de lege gooide we weg
Pluspunten
elke vrijdag gratis bier
Minpunten
te lang stil zitten
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Heineken. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,1
4,1
Reviews over Heineken gesorteerd op locatie