Reviews voor Accountmanager (m/v) bij Heineken

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 495 reviews
heerlijk helder Heineken
account manager horeca (voormalige medewerker) –  zoeterwoude5 juli 2017
Vele, vele jaren geleden via de `Speciale Brigade` de opleiding tot account manager horeca gedaan. Samen mogen werken met collega´s van ALLE afdelingen die ALLEN het Echte Heineken Hart instelling bezitten. Wat een fantastische tijd was dat!! Uitstekend gekwalificeerde en gemotiveerde collega's, op alle vlakken. De, ONZE resultaten waren er ook naar!. Gezamelijk! Wat een mooi bedrijf, en ook objectief, er was geen betere werkgever!!
Helaas heb ik de teloorgang mee moeten maken op met name het gebied van management, van gemotiveerde en gelouterde managers met vele jaren ervaring, tot slaafse baantjesjagers zonder ballen en een fake Heineken Hart. Verder ook de ontwikkeling van de ´Ivoren Toren`te Zoeterwoude, waar men meer waarde hecht aan b.v. marketing, dan de ervaringen in het veld ter harte te nemen en dan adequaat te handelen. Heineken heeft zo vele steken laten vallen op velerlei vlakken. Bijvoorbeeld bij Vrumona, waar in het verre verleden Pepsi stevig op de OOH markt werd weggezet. Wat is er nu van over? Verder constateer ik met pijn in het hart - ik bezoek nog steeds uitsluitend HAB horeca - dat veel ondernemers klagen over het bedrijf in het algemeen, en ik, reeds jaren niet meer in dienst, ONS HEINEKEN blijf verdedigen en probeer de ondernemers te adviseren toch vooral door te gaan met dit prachtige merk! Helaas constateer ik ook dat heel veel echt capabele mensen dit bedrijf in de afgelopen jaren verlaten hebben, zich afkerend van het management en de huidige koers. Jammer dat de top wederom geen interesse toont in de feiten, en zich blijft verbergen. Want, waar
  meer... had het bedrijf gestaan als "we" wel de juiste koers gevaren hadden? Juist, een veel steviger positie op de markt. Zowel in volume, spreiding, merkkracht als opbrengst, winst en rendement.
Nu nog het nieuws dat Heineken de gehele distributie tak EN de drankenhandel tak gaat verkopen aan de SliGro. Zonder distributienetwerk en drankenhandel verlies je de feeling en invloed met je markt totaal. En Heineken 0.0 op de markt zetten? Totaal geen enkele band meer met het gedachtengoed en de visie van Meneer Freddy.
Huidig Management, stop de teloorgang van dit prachtige bedrijf in NL! Gegroet (een bedroefd oud werknemer, ook vertrokken uit onvrede, met nog steeds een Groen en Rood hart!)
Pluspunten
primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
de huidige koers
Heineken is echt een geweldig bedrijf om voor te werken
Special Account Manager Horeca (voormalige medewerker) –  Nederland6 januari 2017
Ik heb een 'groen' hart voor Heineken. Het merk is net zoals het werk. Veel geleerd en veel mensen ontmoet. Veel nieuwe klanten voor Heineken mogen creeren.
Ik heb daar tot mijn grote genoegen ruim 25 jaar gewerkt
Account manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH15 november 2015
Contact met diverse soorten van ondernemers. Van kroegbazen tot managers van grote horeca organisaties.
Zeer goede werksfeer enin een prettige omgeving om in te werken. Vertrouwen, collegialiteit, werken met prachtige producten.
Pluspunten
Alles
Minpunten

Zie meer reviews over Heineken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Heineken. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over Heineken gesorteerd op locatie