Heineken

Reviews voor Accountmanager (m/v) bij Heineken

Accountmanager (m/v)4 reviews
Bekijk alle 1.261 reviews
Een fantastisch bedrijf om voor te werken.

- Goede sfeer.

- Gedreven collega's.

- Keihard werken maar je krijgt er veel voor terug.
Vele, vele jaren geleden via de `Speciale Brigade` de opleiding tot account manager horeca gedaan. Samen mogen werken met collega´s van ALLE afdelingen die ALLEN het Echte Heineken Hart instelling bezitten. Wat een fantastische tijd was dat!! Uitstekend gekwalificeerde en gemotiveerde collega's, op alle vlakken. De, ONZE resultaten waren er ook naar!. Gezamelijk! Wat een mooi bedrijf, en ook objectief, er was geen betere werkgever!!
Helaas heb ik de teloorgang mee moeten maken op met name het gebied van management, van gemotiveerde en gelouterde managers met vele jaren ervaring, tot slaafse baantjesjagers zonder ballen en een fake Heineken Hart. Verder ook de ontwikkeling van de ´Ivoren Toren`te Zoeterwoude, waar men meer waarde hecht aan b.v. marketing, dan de ervaringen in het veld ter harte te nemen en dan adequaat te handelen. Heineken heeft zo vele steken laten vallen op velerlei vlakken. Bijvoorbeeld bij Vrumona, waar in het verre verleden Pepsi stevig op de OOH markt werd weggezet. Wat is er nu van over? Verder constateer ik met pijn in het hart - ik bezoek nog steeds uitsluitend HAB horeca - dat veel ondernemers klagen over het bedrijf in het algemeen, en ik, reeds jaren niet meer in dienst, ONS HEINEKEN blijf verdedigen en probeer de ondernemers te adviseren toch vooral door te gaan met dit prachtige merk! Helaas constateer ik ook dat heel veel echt capabele mensen dit bedrijf in de afgelopen jaren verlaten hebben, zich afkerend van het management en de huidige koers. Jammer dat de top wederom geen interesse toont in de feiten, en zich blijft verbergen. Want, waar
 - meer...
Pluspunten
primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
de huidige koers
Ik heb een 'groen' hart voor Heineken. Het merk is net zoals het werk. Veel geleerd en veel mensen ontmoet. Veel nieuwe klanten voor Heineken mogen creeren.
Contact met diverse soorten van ondernemers. Van kroegbazen tot managers van grote horeca organisaties.
Zeer goede werksfeer enin een prettige omgeving om in te werken. Vertrouwen, collegialiteit, werken met prachtige producten.
Pluspunten
Alles
Minpunten
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Heineken. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,1
4,1
Reviews over Heineken gesorteerd op locatie