Heineken

Reviews voor Heineken in Den Bosch

Bekijk alle 1.206 reviews
Super leuke werkgever
Geweldige werkgever met oog voor je persoonlijke pluspunten. Je kunt eenmaal binnen doorgroeien als je maar je best doet. Je vaardigheden zijn dan belangrijker dan het juiste diploma.
Het begin van mijn carriere
Hier ben ik van de heftruck op kantoor terecht gekomen en van daaruit heb ik mezelf verder kunnen/mogen ontwikkelen.
het was leuk om te werken maar de nacht diensten waren niet fijn
Eentonig productiewerk
Aanvankelijk krijg je het beeld dat je komt te werken in een technische functie met Doorgroeimogelijkheden. Na een inwerktraject blijkt dat je vooral saai productiewerk moet doen en dat er geen doorgroeimogelijkheden zijn.
De kloof tussen management en productiepersoneel is erg groot.
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Toekomstperspectief is beperkt
Goed bedrijf prettige collegas
Er is geen dag hetzelfde, dit houd in er dat je erg flexibel moet zijn, Ook een technisch inzicht hebben en logistiek moet je ook over vaardigheden beschikken, Als je aangeeft dat je kennis te kort komt zijn er lego mogelijkheden om je op het juiste niveau te doen komen, de directie kennen de meeste mensen die een belangrijke bijdrage hebben geleverd dan ook bij voornaam, en ze zijn ook betrokken naar je algemene gesteldheid en doen er dan ook alles voor om je te begeleiden, je werkt met een vaste ploeg die meestal bestaat uit vaste medewerkers en aangevuld met uitzendkrachten. Het moeilijkste van mijn baan is toch wel mijn inpakmachine van Schubert, hier zitten 22 robots in en ik ben dus verantwoordelijk voor het functioneren en schoonhouden en wegleren van mijn kennis.
dit is ook tevens het leukste, collega's vertrouwd laten maken met deze complex machine.
gezellige maar toch ook serieus op werk gebied
een typische dag op het werk zag er als volgens uit
ik kom aan op mijn werk en ging omkleden daar na koffie drinken met collages na een half uurtje begon de dag en vroeg ik aan mijn collages wat er kon worden gedaan voor bij de machines en tegen woordig is het zakken in een machine hangen maar een jaar geleden moes alles nog met de hand en dat vont ik persoonlijk fijner een maal als we dan de zakken in de machines hebben gehangen daar na ging ik weer naar boven om te vragen aan mijn collages of er nog iets anders was om 11 uur gingen we altijd pauzeren en daar na gingen we nog meer zakken vervangen en de lege gooide we weg
Pluspunten
elke vrijdag gratis bier
Minpunten
te lang stil zitten
Zie CV
Dynamische werkomgeving, Continue verbetercultuur middels Total productive management (TPM). Open en directe cultuur met prettige collegiale sfeer. Moeilijkste van de baan om gestructureerd te blijven werken en niet in de waan van de dag vast te lopen. Het leukste van de baan om met multidisciplinair problemen te elimineren en nieuwe procesverbeteringen te initiëren.
Pluspunten
Internationaal bedrijf met ruime loopbaan mogelijkheden.
Minpunten
Lange communicatielijnen
leerzaam en saamhorigheid
ik werk momenteel bij heineken in den bosch
dit is een bedrijf die veiligheid hoog in het vaandel heeft.

Ook de interne opleidingen zijn er prima geregeld.

de samenwerking met het personeel is er erg fijn

al met al een goed bedrijf
Pluspunten
veiligheid
alround administratief medewerkster
leerzame berijf.
collega's zijn gezelllig. je kan er veel ervaring opdoen
Goed georganiseerd bedrijf
Heineken Nederland Supply is een grote speler in Nederlad voor wat betreft Brouwen verpakken en distribueren van Bier in nerderland en over de Wereld. Grote klanten zijn o.a. Nederland, Amerika en china.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarde
Minpunten
Hoge werkdruk
aan productielijn gewerkt
40 jaar aan verschillende productielijnen gewerkt dit met veel plezier gedaan altijd in 3 ploegen gewerkt het laatst jaar 4ploegen
en ben nu met vervroegd pensioen gegaan.
Pluspunten
me altijd ingezet voor het bedrijf
mooi en goed bedrijf met mooie merken
mooi en goed bedrijf met mooie merken zoals o.a. Heineken, Amstel en Brand
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Heineken. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,1
4,1