Heineken Reviews

60 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.008 reviews
Kutbedrijf
Teamoperator (voormalige medewerker) –  Vrumona14 juli 2019
De top.matennaaiers vies ze werken je eruit zonder dat er wat aan de hand is
Pluspunten
Ze werken.je er snel uit
Minpunten
Flikkers
machine operator (voormalige medewerker) –  Den Bosch29 mei 2019
het was leuk om te werken maar de nacht diensten waren niet fijn
Productieve en gezellige werkomgeving
Administratief Medewerker (voormalige medewerker) –  Alkmaar28 maart 2019
Leuke baan, fijne collega's. het management denkt met je mee. Iedereen is bereid om een ander te helpen. Goede arbeidsvoorwaarden
Pluspunten
Aadacht voor de mens
Positive working atmosphere
intern (voormalige medewerker) –  Leiden4 maart 2019
Great international atmosphere in the working environment.
Productive and fun place to work
STAGIAIRE VERPAKKEN EN TECHNOLOGIE (voormalige medewerker) –  Gemeente 's-Hertogenbosch1 februari 2019
Co-workers are really helpful and easy to talk with. The passionate environment is spread to each individual so to create a positive and active working environment.
Fun International culture
Global Director, Heineken (voormalige medewerker) –  Amsterdam16 januari 2019
It has amazing market footprint . A great international crowd of professionals . Very cool sponsorships . Very cool bar in HQ. A lot of opportunity to learn.
Eentonig productiewerk
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Den Bosch14 januari 2019
Aanvankelijk krijg je het beeld dat je komt te werken in een technische functie met Doorgroeimogelijkheden. Na een inwerktraject blijkt dat je vooral saai productiewerk moet doen en dat er geen doorgroeimogelijkheden zijn.
De kloof tussen management en productiepersoneel is erg groot.
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Toekomstperspectief is beperkt
Een grote Heineken familie
Brand Ambassador (voormalige medewerker) –  Amsterdam2 januari 2019
Menig man kent het straatbeeld van lange rijen voor de Heineken brouwerij in Amsterdam. Maar waar staan al deze mensen voor te wachten? Iedere dag staat er een jong en talentvol team klaar om de bezoekers een onvergetelijke ervaring te geven. Bij Heineken heb ik geleerd dat niet het aantal bezoekers telt, maar het aantal ervaringen en memories die je creëert. Deze sfeer werd bereikt door een hecht team van medewerkers, die een passie hebben voor bier. Daarnaast biedt het werken bij Heineken Experience ook mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Er worden diverse trainingen georganiseerd en is de mogelijkheid om op evenementen in het buitenland te werken. Afgelopen zomer kreeg ik de eer om te werken tijdens de Formule 1 in Silverstone, UK.
Leuk Bedrijf
Bijrijder (voormalige medewerker) –  Rotterdam Overschie30 november 2018
Interresant voor andere medewerkers daar te beginnen
Pluspunten
Gratis Lunch
Minpunten
Lang werken
Top werkgever
Winkel accountmanager (huidige medewerker) –  Gemeente Zoeterwoude16 oktober 2018
Een fantastisch bedrijf om voor te werken.

- Goede sfeer.
- Gedreven collega's.
- Keihard werken maar je krijgt er veel voor terug.
gezellige werkomgeving
Heftruckchauffeur/magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Zoeterwoude30 september 2018
goede secondaire arbeidsvoorwaarden
bovendien is heineken een gezond bedrijf
Fijne secretaresse team
Management Assistente (voormalige medewerker) –  Amsterdam12 september 2018
Bij Heineken hangt een fijne werksfeer en vooral bij het secretaresse team is de samenwerking perfect.
Pluspunten
transparantheid
Minpunten
A fast paced and dynamic company
Procurement Services Manager - Corporate Office (huidige medewerker) –  Amsterdam14 januari 2018
A company which is dynamic which requires proactive and passionate individuals who are committed to the company and their role. If you have strong communication skills and have the ability to manage a fast paced environment with challenging goals then apply now!
Pluspunten
Very sociable people
Great work, interesting days, nice coworkers
Ambassador (voormalige medewerker) –  Amsterdam7 oktober 2017
Working for the Heineken Experience was really a great job. You were responsible for giving tourists an unforgettable time, I worked in many different sectors and got to know different cultures in the best possible way.
Pluspunten
getting to know different cultures
Minpunten
only a 30 minute break
Prettige werkomgeveing met fijne collega's
Local Data Aministrator (huidige medewerker) –  Zoeterwoude-Rijndijk16 augustus 2017
Heineken is een goede werkgever, waar je heel veel mogelijkheden hebt om door te groeien of je horizon te verbreden. Het is alleen zo dat de financiële afdeling sinds een aantal jaren in Polen zit en er dus voor wat betreft banen in deze richting niet heel veel mogelijkheden zijn. Ik ben nu werkzaam als local data administrator en doe dit met veel plezier, het leuke ervan is werken met veel verschillende mensen en afdelingen. Minpunt is dat er niet heel veel afwisseling in de dagelijkse werkzaamheden zit.
Order management, kan eentonig zijn
Order coordinator/ Customer Service Coordinator (voormalige medewerker) –  Gemeente Zoeterwoude27 juli 2017
Gezellige werksfeer
Prestatie gericht
Goed management
Mooi bedrijf, goede werkgever.
Field Sales vertegenwoordiger (voormalige medewerker) –  Zoeterwoude20 juli 2017
Mooi bedrijf met fantastische producten, behoort tot de topbedrijven van Nederland en misschien wel de wereld. Helaas heeft ook Heineken te leiden onder de beurs, waardoor er een gedeelte van de bedrijfscultuur verloren is gegaan en men vooral bezig is met targets op de korte termijn. Maar desondanks is het nog steeds een top werkgever.
Pluspunten
Veel bedrijfsgerelateerde top evenementen
Minpunten
Targetdruk
heerlijk helder Heineken
account manager horeca (voormalige medewerker) –  zoeterwoude5 juli 2017
Vele, vele jaren geleden via de `Speciale Brigade` de opleiding tot account manager horeca gedaan. Samen mogen werken met collega´s van ALLE afdelingen die ALLEN het Echte Heineken Hart instelling bezitten. Wat een fantastische tijd was dat!! Uitstekend gekwalificeerde en gemotiveerde collega's, op alle vlakken. De, ONZE resultaten waren er ook naar!. Gezamelijk! Wat een mooi bedrijf, en ook objectief, er was geen betere werkgever!!
Helaas heb ik de teloorgang mee moeten maken op met name het gebied van management, van gemotiveerde en gelouterde managers met vele jaren ervaring, tot slaafse baantjesjagers zonder ballen en een fake Heineken Hart. Verder ook de ontwikkeling van de ´Ivoren Toren`te Zoeterwoude, waar men meer waarde hecht aan b.v. marketing, dan de ervaringen in het veld ter harte te nemen en dan adequaat te handelen. Heineken heeft zo vele steken laten vallen op velerlei vlakken. Bijvoorbeeld bij Vrumona, waar in het verre verleden Pepsi stevig op de OOH markt werd weggezet. Wat is er nu van over? Verder constateer ik met pijn in het hart - ik bezoek nog steeds uitsluitend HAB horeca - dat veel ondernemers klagen over het bedrijf in het algemeen, en ik, reeds jaren niet meer in dienst, ONS HEINEKEN blijf verdedigen en probeer de ondernemers te adviseren toch vooral door te gaan met dit prachtige merk! Helaas constateer ik ook dat heel veel echt capabele mensen dit bedrijf in de afgelopen jaren verlaten hebben, zich afkerend van het management en de huidige koers. Jammer dat de top wederom geen interesse toont in de feiten, en zich blijft verbergen. Want, waar
  meer... had het bedrijf gestaan als "we" wel de juiste koers gevaren hadden? Juist, een veel steviger positie op de markt. Zowel in volume, spreiding, merkkracht als opbrengst, winst en rendement.
Nu nog het nieuws dat Heineken de gehele distributie tak EN de drankenhandel tak gaat verkopen aan de SliGro. Zonder distributienetwerk en drankenhandel verlies je de feeling en invloed met je markt totaal. En Heineken 0.0 op de markt zetten? Totaal geen enkele band meer met het gedachtengoed en de visie van Meneer Freddy.
Huidig Management, stop de teloorgang van dit prachtige bedrijf in NL! Gegroet (een bedroefd oud werknemer, ook vertrokken uit onvrede, met nog steeds een Groen en Rood hart!)
Pluspunten
primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
de huidige koers
Goede werkgever
Specialist Operator (voormalige medewerker) –  Zoeterwoude-Rijndijk2 juli 2017
Goede werkgever goede werksfeer
Goede voorzieningen.
Telefonisch account management (voormalige medewerker) –  Houten13 juni 2017
Het Is een leuk bedrijf om voor te werken heb het er erg naar mijn zin gehad, ook leuke collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Heineken. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Heineken gesorteerd op locatie