Heilbron Groep Reviews

Hard werken zorgt voor vele doorgroeimogelijkheden
Communicatiemedewerker (huidige medewerker) –  Doetinchem27 juli 2017
Een organisatie waarin hard gewerkt wordt maar genoeg tijd gemaakt zal worden voor de typische 'Achterhoekse' gezelligheid. Met ruim 130 man sterk werkt het team van specialisten elke dag weer om klanten zo goed en volledig mogelijk te ontzorgen.

Door de vele klanten contacten, diverse afdelingen binnen de organisatie en de kansen die het bedrijf ziet, is geen enkele dag hetzelfde.

Het leukste van het werken bij Heilbron Groep is het begeleiden en ontzorgen van relaties, dit van A tot Z. Om vervolgens een goed gevoel achter te laten. Zo streeft het team van professionals elke dag weer naar het beste en leeft onze kernbelofte 'Zéker weten, zéker leven' nauw na.

Een fijne plek om stappen te nemen! Want die ruimte krijg je!
Pluspunten
Sporten na het werk, Fit & Fun programma, personeelsfeesten en uitjes, gezonde lunches, fietsen ter beschikking
Groeiende organisatie met aandacht voor de medewerkers
HR Adviseur (huidige medewerker) –  Doetinchem24 juli 2017
Een no-nonsence bedrijf waar hard gewerkt wordt, maar gezelligheid op z'n tijd is. Er wordt samen gewerkt en vieren ook alle successen samen. Er is aandacht voor de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers en nieuwe initiatieven worden gewaardeerd. Er worden leuke bedrijfsuitjes georganiseerd en je voelt je er snel thuis.
Pluspunten
Leuke bedrijfsuitjes, doen veel voor hun medewerkers, aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, veel vrijheid in functie
Prachtige werkgever, goed sociaal beleid, veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling
Interim HR Manager (huidige medewerker) –  Doetinchem24 juli 2017
Een werkgever waar veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling, hier wordt minimaal 2 keer per jaar bij stil gestaan in de personeelsgesprekken. Gezellig personeelsuitjes en een goede sfeer. Informeel, hard werken maar gezelligheid op z'n tijd. Ambitie en meedenken wordt gewaardeerd. Heilbron Groep groeit snel waardoor er veel mogelijkheden zijn om intern door te groeien.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Heilbron Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Heilbron Groep gesorteerd op locatie