Video afspelen via YouTube-knop
Hartekamp Groep
Hartekamp Groep heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Inmiddels twee en één half jaar in dienst bij de Hartekampgroep beginnen als functie stagiaire, doorgegroeid naar leerling en over één jaar doorgroeimogelijkheid naar een contract als medior. Bij de Hartekampgroep is er ruimte om te leren van en met elkaar en hebben we respect naar en voor onze bewoners en hun omgeving. En buiten alles gewoon veel humor en ruimte om jezelf te zijn
Ik vind het uniek. Ik ben 56 jaar en ik krijg een kans om hier te werken en de Hartekamp Groep betaalt ook mijn 3-jarige opleiding. De werkgever is ervan overtuigd dat zij-instromers hard nodig zijn. Dus er wordt volop met je meegedacht! Het is enig om een hele nieuwe start te maken, maar het is ook pittig. De bewoners zijn hartverwarmend en het is heerlijk om zo vlakbij huis te kunnen werken!
Al meer dan 10 jaar werk ik bij de Hartekamp Groep. Het begon als een vakantiebaantje en inmiddels heb ik opleidingen gedaan en ben ik 3 functies doorgegroeid. De Hartekamp biedt meerdere mogelijkheden tot werken en leren aan.

Het werken met de cliënten is elke dag anders en dat maakt het werken met mensen met een beperking zo ontzettend leuk. Gezellige teams, veel eigen verantwoordelijkheid, veel mogelijkheden tot buiten de box denken en samen met meerdere disciplines je inzetten om de cliënt de beste dag te bezorgen.
Pluspunten
grote organisatie dus veel mogelijkheden, zelforganisatie
Minpunten
Weinig personeel dus werken met veel invallers
Mooie organisatie met waardevol werk. Veel goede samenwerking tussen ondersteuning en zorglocaties. Altijd met hetzelfde doel: een zo goed mogelijke dag voor de cliënt.
Harteheem Heemskerk: Fijne werkomgeving, goede sfeer
Inmiddels werk ik bijna drie jaar voor de Hartekampgroep op de crisis- en observatie unit. Een uitdagende, afwisselende en leuke baan. Geen dag is hetzelfde! De teamsfeer is goed en de zelforganisatie loopt inmiddels als een trein. Dit vergroot de zeggenschap en motivatie van mij en mijn collega's. Leuk om met elkaar na te denken over de invulling van de zorg voor onze cliënten. Deze afdeling is op het Hartekampterrein in Heemstede, één van onze grootste locaties. Hier zijn dagbestedingsplekken, woningen, artsen/tandarts, fysiotherapie, muziektherapie, bewegingsagogie, aula (met soos, bingo, muziek) en dergelijke allemaal samen op één terrein. Onderling kunnen we elkaar goed helpen om zo de beste zorg voor de cliënten te bieden maar ook voor elkaar als collega's.
Pluspunten
goede werksfeer
Door de resultaatverantwoordelijke teams hebben we veel meer zeggenschap over hoe we de zorg vormgeven.
Deze vrijheid heeft op onze locatie een positief effect!

We doen het samen, voor onze cliënten!

Betrokken, positieve collega's met een hart voor de zorg!

Het is een eer om hier te mogen werken en als het dan een keer niet mee zit, zorgen de collega's voor elkaar!

De arbeidsomstandigheden zijn goed geregeld.

Het salaris wordt netjes op de afgesproken dag gestort en er zijn diverse extra mogelijkheden

(verlofregelingen, fietsplan, doorgroeimogelijkheden)

Binnen de organisatie zijn veel verschillende locaties en teams, dus ik kan je niet beloven dat je op zo'n geweldige locatie als die van ons terecht komt ;)
Pluspunten
Scholingsaanbod
Minpunten
Diversiteit in locaties en teams
Inmiddels ben ik ruim 10jaar hier aan het werk, en kom ik nog steeds met veel plezier.
Pluspunten
Fijne werkplek
Minpunten
We zijn hard op zoek naar collega's
Leuke en begeleidende werkomgeving met gezellige collega's.
Ikzelf ben als vrijwilliger verbonden aan deze organisatie.
Het contact met het management en bewoners ervaar ik als natuurlijk. Mensen zoals 'jij en ik' maar met een toevoeging waardoor je toch iets meer haalt uit je kennis en gevoel voor de medemens.

Ik word bijzonder goed begeleid.

Kan voor elke vraag terecht bij vast personeel en mentoren van de bewoners.

Staan ook open voor suggesties van mijn kant, waardoor ik mij als een van hen voel.

Mooi team.
Pluspunten
openheid, zorg en professionaliteit.
Minpunten
zullen er wel zijn, maar ik kan niets als minpunt bedenken, in elk huis is wel iets, Thuis ook
Actief bijdragen aan de zorg voor anderen is altijd mooi Deze periode was een Supertijd De zorg was toen nog oldscool Veel beter dan tegenwoordig
Pluspunten
Nuttig werk Louis van Gaal ontmoet
Minpunten
Nogal grote organisatie waar door zelfsturende teams een groot verschil is tussen de diverse locaties. Over het algemeen staat de client centraal.
Pluspunten
Het eten is altijd goed verzorgd. #eetsmakelijk
Minpunten
Grote organisatie.
Bekijk meer reviews over Hartekamp Groep