HANS ANDERS Reviews

38 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 43 reviews
Top baan
klantenservicemedewerkster in Gorinchem (huidige medewerker) –  Gorinchem6 augustus 2019
Werk nu al een jaar en heb het nog steeds naar mijn zin. Ik heb heel veel banen gehad, maar Hans Anders staat op nummer 1.
Helaas niet zo positief
Assistent verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Brabant7 februari 2019
De werfsfeer onderling tussen collega's is fijn en de klanten zijn meestal leuk, maar dan heb je het positieve wel gehad.Het management veranderd elke week van gedachten en heeft niet door hoe moeilijk het is om aan alle gestelde eisen te voldoen met veel te weinig middelen, zoals te weinig personeel en steeds ergens anders heen moeten op het laatste moment, bijna nooit een keer goed pauze en dat allemaal voor een zeer laag salaris. De managers krijgen vast meer en dat is te voelen, nergens krijg je het idee dat je echt gewaardeerd wordt.
Zeer gezellige werkomgeving met veel doorgroei mogelijkheden
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) –  Hoofdkantoor Gorinchem25 januari 2019
Je wordt vanaf dag één goed begeleid zodat je optimaal kan presteren. Er wordt naar ieder persoon gekeken naar zijn of haar doorgroei mogelijkheden en hier wordt je in begeleidt. Je wordt gestimuleerd het beste in jezelf naar boven te halen. Het is een gezellig en betrokken team met ook een zeer betrokken en fijne manager en coaches.
Pluspunten
Betrokkenheid en werktijden
Indruk werksfeer bij Hans Anders
Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  Purmerend22 januari 2019
Een aantal jaren terug ben ik aangenomen bij Hans Anders. Ik ben begonnen in Purmerend als verkoopmedewerker en kreeg de kans om intern trainingen te mogen volgen. Zodoende heb ik de verkoopmedewerker, refractionist en Lensaanpasser succesvol afgerond. Vervolgens ben ik extern via Hans Anders de optiek opleiding gaan volgen en heb ik dit ook succesvol afgerond.In de tijd van de trainingen ben ik over geplaatst naar een ander groter filiaal voor groei en ontwikkeling. In deze tijd heb ik veel van het filiaal en andere belangrijke bij komende zaken geleerd om een winkel zelfstandig te kunnen managen.

Dit vond ik zodanig leuk en interessant dat ik graag door wilde groeien als vestigingsmanager. Daar heb ik later een assessment voor afgerond en ben ik door de selectie heen gekomen. Ik ben vestigingsmanager geworden. Dit was een erg spannende en leuke tijd. Na ongeveer een jaar ben ik gevraagd of ik een ander groter filiaal wilde overnemen. Die kans heb ik aangenomen en ben ik daar nog steeds werkende. Ook heb ik met een aantal collega's uit de regio de stylingstraining mogen volgen en hebben wij door de hele regio trainingen gegeven.

Het werk is leuk, de werkdruk is hoog maar dat hoort erbij. Op de werkvloer oefen je meerdere taken uit. Het maakt niet uit welke functie je hebt. Dit houdt het het werk juist interessant. Een paar verschillende taken zijn o.a. monteren, repareren, refractioneren,verkoopgesprekken, adviseren van monturen en verschillende glastypes, het oefenen met lenzen. Met cross selling houden wij ons ook dagelijks bezig.

Hans Anders heeft naast optiek
  meer... ook audio en andere bij artikelen. Ieder filiaal heeft een vast team gevarieerd met opticiens, lensspecialisten, verkoopmedewerkers, gastvrouw/heer en audiciens. Waarbij ieder teamlid meedenkt met de klant voor een zo goed mogelijk advies en beleving. Daarnaast vinden er regelmatig team avonden en vergaderingen plaats waarbij de input van medewerkers van belang is.

Ik deel mijn verhaal wegens je bij dit bedrijf veel doorgroei mogelijkheden hebt, een mooi vak uitoefent, dagelijks met mensen omgaat en je kennis steeds meer zal gaan verbreden.

Hans anders is een jong en dynamisch bedrijf en is altijd op zoek naar leuke enthousiaste mensen. Groetjes
Positief, mooi bedrijf met veel diverse en goede doorgroeimogelijkheden
Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  Noord-Brabant21 januari 2019
Ik werk met heel veel plezier al geruime tijd bij Hans Anders. Het is een bedrijf dat veel tijd investeert in zijn en haar medewerkers, om deze tot vooral succesvolle medewerkers te maken die veel plezier hebben in hetgeen wat ze doen.
Fijne werkplek met oog voor je ambities en wensen.
Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  Elst20 januari 2019
Sinds begin dit jaar werkzaam bij Hans Anders.
Vanaf dag 1 een prettig gevoel bij alles.
Zowel het contact met collega's alsmede het hoofdkantoor.
Pluspunten
Oog voor je persoon (geen nummer)
Aanpakken, meedenken en je koers bepalen
Opticien (huidige medewerker) –  Gorinchem19 januari 2019
Hans Anders is een leuk bedrijf, je kunt er echt jezelf zijn. Je moet wel van aanpakken houden en flexibel zijn, geen dag is hetzelfde, geen klant is hetzelfde. Dus het is steeds weer zoeken naar de juiste kijk-oplossing voor de klant die voor je staat op dat moment binnen de gegeven mogelijkheden van het bedrijf. Een tevreden klant helpen is niet zo moeilijk, maar een klant die niet blij is weer blij krijgen, dát vraagt om skills. Net als in ieder bedrijf is omzet belangrijk en een dagelijkse doelstelling waar je op aangesproken wordt, daar moet je tegen kunnen. Verder is het belangrijk om je eigen ontwikkeling binnen het bedrijf zélf in gang te zetten, zelfverzekerd te zijn maar tegelijk ook open te staan voor de kennis en ervaring van het bedrijf en collega's. Denk van te voren al goed na over wat je wilt bereiken en communiceer dat goed. Als je dat allemaal doet, kun je geen leukere en flexibelere werkgever voorstellen. Ik werk er met ongelooflijk veel plezier.
Pluspunten
Vaste werkdagen en ontwikkelingsmogelijkheden
Minpunten
Wisselende locaties waar je werkt
Goeie band met de team en teamleider
Helpdeskmedewerker ICT (huidige medewerker) –  Gorinchem18 januari 2019
Ondanks dat de salaris niet super hoog is, vind ik het erg leuk om voor hans anders te werken. Mijn leidinggevende is erg behulpzaam en waardeert de inzet van mij en mijn collega's. Wij hebben het dagelijks erg druk met het beantwoorden van telefoontjes en e-mails vanuit winkels en kantoren in Nederland, België en Zweden. Wij werken maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00. 1 persoon doet dan ook de avond dienst vanuit huis en een anders de zaterdagdienst. Dit wisselen wij dan ook elke week af en verdelen zo onze taken.
Pluspunten
doorgroei mogelijkheden, teamleider die openstaat voor ideeën en ruimte om jezelf te ontwikkelen
Minpunten
reiskostenvergoeding, overuren zonder extra uitbetaling maar tijd voor tijd zonder toeslagen
Super bedrijf
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam18 januari 2019
Fijne werkgever zeker aan te raden!!
Er zijn genoeg doorgroei mogelijkheden
Bedrijf die in je investeert
Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  Arnhem18 januari 2019
Werk al 2 jaar voor dit bedrijf heb hier echt mijn draai gevonden het bedrijf kijkt ook actief mee waar je in wilt excelleren en hiervoor krijg je de juiste tools , je hebt enorm veel doorgroeimogelijkheden.
De werksfeer is top fijne collega's maar ook zeker het managment van bovenaf is toegankelijk voor iedereen.
Een erg fijne werkgever om voor te werken met veel opties om je te ontwikkelen .
Ik zou zeggen solliciteren!! En wie weet wordt jij onze nieuwe collega .
Pluspunten
Fijne werkgever, leuke collegas's, veel doorgroeimogelijkheden, omscholing
Fijne werkomgeving met voldoende doorgroeimogelijkheden
Opticien (huidige medewerker) –  Overijssel17 januari 2019
Ik zie in Hans Anders een goede werkgever omdat er voldoende doorgroeimogelijkheden zijn en service voor op staat!
Hoge werkdruk, onprettige werkomstandigheden.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Aalsmeer24 november 2018
Lang gewerkt eerst bij franciser. Fijne tijd. Daarna weer voor Hans Anders, de druk hoger, het personeel minder. Vaak geen pauzes. Het nooit goed kunnen doen. Een regiomanager die geen oog had/heeft voor de medewerkers, geen begrip, alleen commentaar. Alles voor de klant gedaan maar voor Hans gaat het alleen om cijfers.Veel beloftes niets daarvan waargemaakt.Veel veranderingen, iedere dag een opdracht erbij. Na heel veel jaren keihard gewerkt te hebben ben ik zonder pardon naar een ander filiaal gestuurd. Geen gesprek mogelijk. Geen fijn bedrijf om te werken. Wel hele lieve collega's.
Pluspunten
Fijne collega's op de werkvloer
Minpunten
Te hoge werkdruk
Management waar je niks aan heb en te hoge werkdruk
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Meerdere21 november 2018
Marketing die lage prijzen communiceert, management die hoge cijfers commandeert en hoge werkdruk want je personeel wordt te vaak weggehaald. Op een zaterdag met z'n tweeën gestaan, ongelooflijk druk, heel veel mensen lopen weg. Hier word je weer op afgerekend. Terwijl dezelfde management je personeel weg plukt. Het slaat nergens op!
Pluspunten
Minpunten
Hoge werkdruk, laag loon, slechte management, slechte marketing
Refractionist (huidige medewerker) –  Gorinchem14 augustus 2018
Leuk bedrijf met leuke collega's, geen dag is hetzelfde.
Pluspunten
leuke en sociale collega's
Minpunten
nieuw beleid
Drukke maar gezellige winkel
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Zwolle5 juli 2018
Leuke werksfeer, Leuke collega's. Veel leermogelijkheden. Klanten staan open om door een leerling geholpen te worden. Ligt in een druk bezocht centrum maar de sfeer is gezellig.
Pluspunten
Gezellig omgeving
Slechte werkgever
Vestigingsmanager/Opticien (voormalige medewerker) –  Echt29 mei 2018
Een werkgever die veel beloofd maar niks waarmaakt. Wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dwingt tot verkopen die niet nodig zijn.
Productief
Refractionist (huidige medewerker) –  Raalte16 mei 2018
Je kunt alles leren en mag na de interne opleiding de klant van A t/m Z helpen.
Pluspunten
Interne opleiding
Minpunten
Hoge arbeidsdruk, zo snel en zoveel mogelijk brillen verkopen met zo weinig mogelijk mensen.
Leuk om met klanten bezig te zijn, hen te helpen om goede zorg te geven en ze met een goed gevoel de winkel te laten verlaten.
optiekmedewerker (voormalige medewerker) –  Ede6 april 2018
Op een dag is het meestal hollen of stilstaan. Of iedereen komt tegelijk om moeten de mensen lang wachten of er is niets te doen; de zogenaamde piekmomenten.
Het is leuk om mensen te helpen met de oogmeting zodat ze beter kunnen zien, advies geven om een montuur uit te zoeken en bij afhalen deze goed af te stellen zodat de klant tevreden de winkel verlaat.
Het leukste vind ik het persoonlijke contact met de mensen.
Het moeilijkste vind ik dat er te weinig personeel is waardoor klanten lang moeten wachten en jij als werknemer erg onder druk wordt gezet.
En nadeel is dat je vaak naar andere filialen wordt geplaatst.
Pluspunten
Mooie kwaliteit/prijsverhouding
Minpunten
Hoge werkdruk en vaak naar andere filialen moet gaan
Grote organisatie
Opticien (voormalige medewerker) –  Zwolle16 maart 2018
Een groot bedrijf, veel klantcontact, targets halen.
Pluspunten
Uitstraling winkel
Minpunten
Veel onderbezetting
Slechte regiomanager
Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  Wolvega5 maart 2018
Hele leuke tijd gehad echter gestopt door slechte regiomanager.
Altijd negatief ondanks goede verkoopcijfers.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HANS ANDERS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over HANS ANDERS gesorteerd op locatie