Review over HANOS van een werknemer

Bekijk alle reviews over HANOS

Best wel een mooi bedrijf, maar veel mogelijkheden om het voor medewerkers en klanten plezieriger te maken.
Planner (huidige medewerker) –  Amsterdam2 juli 2018
Hanos is een bedrijf dat het binnen de horecawereld vooral van zijn service en uitgebreide assortiment moet hebben. De service richting klanten is ondermaats en dat komt vooral doordat het management geen knopen durft door te hakken. Hanos kan succesvoller worden wanneer er duidelijke afspraken worden gemaakt met klanten waar men zich ook daadwerkelijk aan kan houden.
Pluspunten
Minpunten
Veel ontevredenheid bij klanten

Andere reviews over HANOS van werknemers

Interessant en ambitieus bedrijf.
Medewerker distributiecentrum (voormalige medewerker) –  Zwolle13 december 2018
Werken bij de HANOS was een zeer leuke bijbaan voor mij voor meer dan 4 jaar lang. In die tijd is het volume van distributie enorm gegroeid, maar daar werd zeer goed mee omgegaan en de sfeer bleef altijd goed. Ik heb met veel leuke mensen samengewerkt en werken bij de HANOS was altijd een van mijn hoogtepunten elke week.
een goed bedrijf om de eerste vakkennis in de logistiek op te doen
Leerling logistiek teamleider (voormalige medewerker) –  Delft, NL3 december 2018
na 11 maanden afscheid moeten nemen omdat er niet aan mijn leereisen voldaan werd mbt mijn opleiding

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HANOS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,8