HANOS Reviews

45 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 49 reviews
Geen verband Tussen de PZ ..Planners En De werkers
Bij Rijder (huidige medewerker) –  Amsterdam20 augustus 2019
Belooftes & Cooperaties Is Niet Te Vinden Daar..Nieuwe Management..Geen Begrip Of Inschakeling Om Gezamenlijk Verder Te Gaan
Pluspunten
Ik heb genoten van de ervaringen die door t altijd wisselen van teams heb geleerd
Minpunten
Worden Niet Nakomen
Je bent niets waard.
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Nijmegen22 juli 2019
Bij het sollicitatiegesprek wordt alles heel mooi verteld (veel doorgroei mogelijkheden, veel variatie in het werk, leuke collega's).

Echter bleek na een dag of 3 werken dat hier niets van waar is. Van je collega's hoef je niets te verwachten (een papiertje in de prullenbak gooien (waar ze naast staan) is al te veel). Leidinggevenden hoef je ook niets van te verwachten want leidinggeven doen ze niet, wel zorgen ze ervoor dat het duidelijk is dat zij jou bazen zijn.

Inwerken doen ze daarnaast ook niet aan, na 30 minuten lopen wordt er van je verwacht dat je heel de winkel kent en de ervaring hebt alsof je het systeem al jaren gebruikt.

Er heerst een ontiegelijke vriendjespolitiek en als orderpicker ben je eigenlijk niets waard (je mag blij zijn dat je bent aangenomen). Je wordt bang gemaakt om jezelf ziek te melden dus daarom kies je ervoor om op 20% te werken terwijl je met koorts rondloopt (verwacht hier op geen enkele manier van medeleven voor).

Het is meer regel dan uitzondering dat het je er meer je uren aan het uitzitten bent (veel over uren) dan dat je met plezier je uren volmaakt.
Pluspunten
1 op de 40 collega's is geen bij elkaar geraapt zooitje.
Minpunten
Veel, maar dan ook veel teveel.
Je moet stress bestendig zijn want wordt gevraagd om door te gaan
orderpicker (voormalige medewerker) –  amstredam20 juni 2019
De werkomgeving is goed. Als orderpicker je hebt de middelen om je werk goed te doen.de werk ruimte is best goed
Pluspunten
Lekker gratis maaltijden
Minpunten
Lang werk dag en druk
personeel wordt behandeld als vee
Uitzendkracht (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)30 april 2019
geen tijd om nieuw personeel in te werken.
mijn chef werkt zich dood voor het bedrijf en krijgt daar geen waardering voor.
op de werkvloer 2 gezichten. de ene werknemer is lui en heeft geen zin in werk.
de andere medewerker moet zich kapot lopen om het werk af te krijgen.
eten is gratis maar zo denkt de chef kok er ook over.
respect dat mijn chef het er al 10 jaar vol houd.
Pluspunten
chef die meewerkt en je respecteerd
Minpunten
mensen die lui zijn worden niet aangesproken op hun gedrag
Op papier ziet het er allemaal prima uit maar de werkelijkheid is anders!
Medewerker (voormalige medewerker) –  Delft7 april 2019
Tijdens de solicitatie gesprekken worden er mooie verhalen verteld, op de werkvloer wordt er echter wat anders van je gevraagd. Overwerk is meer regel dan uitzondering, als je weigerd wordt je door het management scheef aangekeken.
Roosters veranderen wekelijks.
Management is achterbaks en houdt totaal geen rekening met persoonlijke omstandigheden.
Het personeels eten is zwaar onder de maat en als je snachts werkt krijg je alleen maar tosti's en hotdogs.
Directe collega's zijn wel erg leuk. Verder is de reiskosten vergoeding wel oké en hebben ze een leuk fietsplan.
Pluspunten
Directe collega's en reiskostenvergoeding
Minpunten
Te veel om op te noemem
Kinderachtig bedrijf
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Delft12 maart 2019
Hard werken voor weinig geld. Teamleiders, superviser en management zijn kinderachtig en niet professioneel. Ze vinden dat je blij mag zijn dat je bij hanos mag werken. Billenlikken staat hoog in het vaandel. Bij hanos moet je niet werken bij hanos mag je werken en zo betalen ze ook. Wel leuke mensen buiten de leidinggevende.
Minpunten
Avond dienst geen leven
Helaas een hoop gesjoemel op logistiek niveau
Chauffeur/bezorger (voormalige medewerker) –  Heerenveen7 maart 2019
Heel zwaar werk waarvoor je schandelijk wordt onderbetaald. Daarnaast hebben ze op de uren administratie een systeem wat alleen zij begrijpen maar waar wettelijk een en ander niet klopt. Duidelijkheid ver te zoeken, onlogische routes.
Minpunten
Te zwaar werk voor het salaris
collega's zijn gezellig
Medewerker kaas (voormalige medewerker) –  Den Haag22 februari 2019
Weinig tot geen doorgroei mogelijkheden, verwachten wel dat er taken worden overgenomen van je afdelingschef maar geen extra salaris.
Interessant en ambitieus bedrijf.
Medewerker distributiecentrum (voormalige medewerker) –  Zwolle13 december 2018
Werken bij de HANOS was een zeer leuke bijbaan voor mij voor meer dan 4 jaar lang. In die tijd is het volume van distributie enorm gegroeid, maar daar werd zeer goed mee omgegaan en de sfeer bleef altijd goed. Ik heb met veel leuke mensen samengewerkt en werken bij de HANOS was altijd een van mijn hoogtepunten elke week.
een goed bedrijf om de eerste vakkennis in de logistiek op te doen
Leerling logistiek teamleider (voormalige medewerker) –  Delft, NL3 december 2018
na 11 maanden afscheid moeten nemen omdat er niet aan mijn leereisen voldaan werd mbt mijn opleiding
Vervelend management leuke colega’s
Medewerker non food (voormalige medewerker) –  Zwolle1 december 2018
Wat een bijzondere organisatie, leuke mederwerkers, sociaal en gezellig.
Management is echter zeer vervelend, daardoor ligt de druk hoog en is het ziekteverzuim hoog.
Alles komt van 1 kant om zo de omzet maar te laten stijgen, maar als ergens om gevraagd wordt is het antwoord stellig Nee.
Pluspunten
Gratis eten, collega’s
Minpunten
Management, eenrichtingsverkeer
erg onprofessioneel bedrijf (nijmegen)
Medewerker Dry Food Market (voormalige medewerker) –  Nijmegen23 september 2018
erg onprofessioneel bedrijf, vriendjespolitiek staat hoog in het vaandel bij het management. loopt erg achter qua werkwijze vergeleken met de concurrentie groothandels. Het lijkt alsof hanos in 1999 is blijven hangen, voorraad en tellijsten enz gaan met de hand en er komt geen hand-terminal bij kijken alles met pen en papier.
Pluspunten
Leuke vrije sfeer
Een veelzijdige baan
Receptioniste/gastvrouw/kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Nijmegen16 augustus 2018
Een prettige werksfeer met leuke en gezeliige collega,s.

kortom een fijn bedrijf om te werken
Pluspunten
gratis lunches
Minpunten
avonddiensten
Top bedrijf
Teamleider Food DC (voormalige medewerker) –  Apeldoorn9 augustus 2018
Goed bedrijf met een stevig concept. Zodra je zelf inzet toont en normaal gemotiveerd je werkt doet is alles mogelijk. Men is bereid te investeren in opleiding en wil graag meedenken met je ambitie.
Men heeft niets met mensen die alleen maar kunnen klagen en alles benaderen vanuit het negatieve. Denk mee, doe mee en toon jezelf op een positieve manier dan zijn de mogelijkheden eindeloos.
Pluspunten
Carrière kansen
Best wel een mooi bedrijf, maar veel mogelijkheden om het voor medewerkers en klanten plezieriger te maken.
Planner (huidige medewerker) –  Amsterdam2 juli 2018
Hanos is een bedrijf dat het binnen de horecawereld vooral van zijn service en uitgebreide assortiment moet hebben. De service richting klanten is ondermaats en dat komt vooral doordat het management geen knopen durft door te hakken. Hanos kan succesvoller worden wanneer er duidelijke afspraken worden gemaakt met klanten waar men zich ook daadwerkelijk aan kan houden.
Pluspunten
Minpunten
Veel ontevredenheid bij klanten
Prettige werkgever
P&O medewerker (huidige medewerker) –  Apeldoorn7 februari 2018
No nonsens mentaliteit, gewoon aanpakken. Hard werken in een prettige werkomgeving en prettige collega's. Management is alert en houdt je scherp.
Mooi bedrijf en betrokken en loyale werkomgeving
HR Officer (huidige medewerker) –  Apeldoorn7 februari 2018
Fijne organisatie om voor te werken met mooie producten en sociale collega's. Zo ervaar ik ook het werken: collega's zijn betrokken en loyaal aan HANOS als werkgever en leggen de lat hoog, waardoor het prettig samenwerken is.

De cultuur is nuchter en praktisch ingesteld en je krijgt hier veel vrijheid in het uitvoeren van de werkzaamheden. Ten slotte wordt er meegedacht met de medewerkers en worden er veel doorgroeimogelijkheden geboden; er zijn dan ook veel collega's doorgegroeid naar andere functies binnen HANOS.
Pluspunten
Goede lunches in bedrijfsrestaurant; vrijheid in de werkzaamheden; goede en gezellige werksfeer
Nummer 430
Diepvries medewerker (voormalige medewerker) –  Apeldoorn5 januari 2018
Een aantal maanden in de diepvries (-30) gewerkt, bij de sollicitatie beloofde hanos dat ik goede kleding zou krijgen en tijd om te acclimatiseren. Helaas was dit niet het geval. Je bent bij hanos echt een nummertje wat niks mag zeggen of mag klagen over het beleid wat er gevoerd wordt.
Pluspunten
Minpunten
Teveel om op te noemen
Hanos
order picker (huidige medewerker) –  Apeldoorn19 november 2017
relatief goed verdienen, leuk werk alleen erg vroeg
Pluspunten
gratis cup a soup
Minpunten
erg vroeg beginnen
Good atmospher, friendly staff
Order Picker (voormalige medewerker) –  Amsterdam22 juni 2017
Great place to work, staff and specially supervisors very friendly and helpful. Good salary always on time. Used to work there for a few months and never had complain about anything.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HANOS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,6