HANOS Reviews

75 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 79 reviews
Gezellig
Winkelmedewerker, Verkoop afdeling wild en gevogelte. (huidige medewerker) –  Breda20 januari 2020
Leuke collega,s
Prettige werksfeer.
Fijne winkel met een mooi assortiment.
Productieve maar saaie werkomgeving
AGF medewerker (huidige medewerker) –  Heerlen19 december 2019
Je rent je kapot voor zeer weinig geld. Ook de collega’s zijn waardeloos en saai.
Pluspunten
Zijn er niet
Minpunten
Veel te weinig betaald
bedrijf
Hanos Amsterdam chauffeur (huidige medewerker) –  Amsterdam14 december 2019
Het werk is fysiek zwaar en vooral in Amsterdam behoorlijk challenging maar de collegas waren top
Prima bedrijf als student
Order Picker (huidige medewerker) –  Apeldoorn11 december 2019
Prima als baan om wat extra te verdienen tijdens je studie, maar niet ideaal als voltijd-baan na je studie gezien er weinig doorgroeimogelijkheden lijken te zijn
Bedrijfscultuur om van te huilen.
Medewerker (voormalige medewerker) –  Heerlen7 december 2019
De bedrijfscultuur is gewoon schokkend. Afdelingschefs die in de kantine helemaal gekleineerd werden waar iedereen bij was. Andere kwamen letterlijk met alles weg! Sommige fungeerden als spion en vertelden alles door aan het management. Je moet het net treffen, dat het management je ziet zitten. Dan is het een super leuke werkplek. Maar het leek er wel goede tijden slechte tijden. Veel overuren draaien, maar meer uren op contract was onmogelijk. De overuren kreeg je niet uitbetaald, je kreeg tijd voor tijd. Alleen was er nauwelijks kans om die uren op te nemen. De tijd hoelang je pauze nam werd echt in de gaten genomen, bijna op de seconde. Er waren super leuke collega's, maar ook mensen die totaal geen empathisch vermogen hadden. Super oncollegiaal. Altijd dezelfde mensen die koopavond werkten, en dezelfze die lekker vroeg naar huis gingen. De werkzaamheden waren wel ontzettend leuk. Ondanks de negatieve ervaring, veel geleerd dankzij collega's. Als je graag slecht behandeld wordt, ga bij de Hanos werken!
Pluspunten
Leuke klanten, afwisselend werk.
slecht
orderpicker,reachtruck,onontvanger (voormalige medewerker) –  Apeldoorn1 november 2019
he verdient te weing wat he ervoor doer dat mag wel beter
gezellig, motiverend.
order picker (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 oktober 2019
Ik vond het erg leuk om te werken bij de Hanos. Ik kon goed overweg met mijn collega's en mijn werk gevers waren blij met mij.
Goede werkgever
Orderverzamelaar (voormalige medewerker) –  Apeldoorn28 oktober 2019
Leuke collega's, flexibel en gezellig. Werk is goed te combineren met school. Goede sfeer en werktijden. Met collega's en leidiggevenden is het altijd gezellig.
Schijnheilige bende daar
Productie medewerker (voormalige medewerker) –  Apeldoorn25 oktober 2019
Ze lullen achter je rug als je iets niet goed hebt gedaan maar waneer je ze wilt aanspreken worden ze ineens pussy's kortom k^& bedrijf en de vaste personeel ook
Logistiek medewerker / Winkelmedewerker (huidige medewerker) –  Apeldoorn18 oktober 2019
Parttime bij de Hanos werken als student is erg leerzaam. Er heerst een gezellige sfeer. Wel moet er worden doorgewerkt wanneer dat nodig is, maar dat is helemaal niet erg. Verder helaas geen doorgroeimogelijkheden, maar dat is niet iets wat vaak voorkomt bij parttime baantjes voor studenten.
Prima baantje
Orderpicker/magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Eindhoven24 september 2019
De avondploegen (waar ik zelf deel van uitmaak) zijn een goed team die erg soepel samenwerken, het bevalt erg om hier te werken. Natuurlijk is er in een drukkere periode altijd meer te doen, maar ook dit is erg goed te combineren met mijn studie door de tijden die er gewerkt worden (van 14-23, 18-23, 17-2, of in overleg). Zolang als jij hier gewoon je werk doet zul je met geen enkel persoon van het management enig probleem hebben.
Pluspunten
Flexibel bedrijf met gratis avondeten
Minpunten
Als het druk is, word er verwacht dat je een uurtje doorwerkt
Niet vakken vullen maar schappen vullen
Medewerker groothandel horeca (voormalige medewerker) –  Delft23 september 2019
Zelf vond ik het erg herhalend werk. Het is niet heel boeiend en er zijn geen doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
herhalende werkdagen
Onder betaald werk
Chauffeur c (voormalige medewerker) –  Heerlen24 augustus 2019
Ik heb er 5 zaterdagen gewerkt en tot heden geen salaris mij hebben ze dit niet in het begin niet gezegd je neemt aan gewoon iedere maand als je daar begint moet twee maanden wachten voor je eerste salaris te mogen ontvangen, en het salaris is ligt onder gemiddelde, dan bij het laden van de vrachtwagens ze hebben maar 3 laadperrons en er moet 8 wagens geladen moet worden in korte tijd dus kom je alles eruit te trekken en naar je vrachtwagen toe te slepen en daar gaat veel tijd in zitten dan denk je alles is compleet komen ze nog met groente of brood aangelopen dan moet je alles invullen gegevens van de auto de papieren van de bestelling nakijken voor je eindelijk onderweg bent dan heeft je vriendelijke collega die de hele week gereden heeft vrijdag de auto niet afgetank kun je weer helemaal naar het tankstation rijden en die ligt op de snelweg. Ik vind als werknemer en als chauffeur moet je er echt hard werken en dan twee maanden wachten voor je centen ik heb bij klanten ook moeten afrekenen die hebben ook meteen betaald, hanos is een bedrijf wat een rare instelling heeft tegen over chauffeurs
Pluspunten
Minpunten
Twee maanden wachten voor dat je salaris ooit krijgt management is vol van zichzelf
Geen verband Tussen de PZ ..Planners En De werkers
Bij Rijder (huidige medewerker) –  Amsterdam20 augustus 2019
Belooftes & Cooperaties Is Niet Te Vinden Daar..Nieuwe Management..Geen Begrip Of Inschakeling Om Gezamenlijk Verder Te Gaan
Pluspunten
Ik heb genoten van de ervaringen die door t altijd wisselen van teams heb geleerd
Minpunten
Worden Niet Nakomen
Je bent niets waard.
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Nijmegen22 juli 2019
Bij het sollicitatiegesprek wordt alles heel mooi verteld (veel doorgroei mogelijkheden, veel variatie in het werk, leuke collega's).

Echter bleek na een dag of 3 werken dat hier niets van waar is. Van je collega's hoef je niets te verwachten (een papiertje in de prullenbak gooien (waar ze naast staan) is al te veel). Leidinggevenden hoef je ook niets van te verwachten want leidinggeven doen ze niet, wel zorgen ze ervoor dat het duidelijk is dat zij jou bazen zijn.

Inwerken doen ze daarnaast ook niet aan, na 30 minuten lopen wordt er van je verwacht dat je heel de winkel kent en de ervaring hebt alsof je het systeem al jaren gebruikt.

Er heerst een ontiegelijke vriendjespolitiek en als orderpicker ben je eigenlijk niets waard (je mag blij zijn dat je bent aangenomen). Je wordt bang gemaakt om jezelf ziek te melden dus daarom kies je ervoor om op 20% te werken terwijl je met koorts rondloopt (verwacht hier op geen enkele manier van medeleven voor).

Het is meer regel dan uitzondering dat het je er meer je uren aan het uitzitten bent (veel over uren) dan dat je met plezier je uren volmaakt.
Pluspunten
1 op de 40 collega's is geen bij elkaar geraapt zooitje.
Minpunten
Veel, maar dan ook veel teveel.
Je moet stress bestendig zijn want wordt gevraagd om door te gaan
orderpicker (voormalige medewerker) –  amstredam20 juni 2019
De werkomgeving is goed. Als orderpicker je hebt de middelen om je werk goed te doen.de werk ruimte is best goed
Pluspunten
Lekker gratis maaltijden
Minpunten
Lang werk dag en druk
Professioneel bedrijfsvoering en zeer uitgebreid assortiment
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Apeldoorn12 juni 2019
Afhankelijk van de afdeling en functie kun je prima je ei kwijt. Veelal leuke klanten en als je gewoon jezelf bent is er altijd wel een plekje voor je te vinden
Pluspunten
Net loon, leuke klanten, prachtig assortiment
Minpunten
Soms hoge werkdruk
personeel wordt behandeld als vee
Uitzendkracht (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)30 april 2019
geen tijd om nieuw personeel in te werken.
mijn chef werkt zich dood voor het bedrijf en krijgt daar geen waardering voor.
op de werkvloer 2 gezichten. de ene werknemer is lui en heeft geen zin in werk.
de andere medewerker moet zich kapot lopen om het werk af te krijgen.
eten is gratis maar zo denkt de chef kok er ook over.
respect dat mijn chef het er al 10 jaar vol houd.
Pluspunten
chef die meewerkt en je respecteerd
Minpunten
mensen die lui zijn worden niet aangesproken op hun gedrag
werkverslag
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Amsterdam15 april 2019
word van alles beloofd maar weinig is waar.
De werkgever is slecht georganiseerd en je moet soms zelfs je eigen spullen voorbereiden om is aan het werk te kunnen gaan.
niet veel goeds over hun te vertellen.
Prettige werkomgeving
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven9 april 2019
Ik werkte samen met 2 collega's en we hadden goeie werksfeer.
Pluspunten
Schone werk
Minpunten
Lang reizen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HANOS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,8