HANOS
Ik was 18 toen ik hier werkte, en kreeg ongeveer €4,70 per uur. En dat voor werken in de avond tot 22 of 23 uur.
Hebt als chauffeur redelijk wat verantwoordelijkheden,
zoals dagelijkse controles maar allemaal goed te doen.

Heb hier als 1e baan op de vrachtwagen goede begeleiding gekregen.
Een fijn ontvangst, professionele collega's, teamsfeer is goed. Je krijgt de gelegenheid om je verder in je vakgebied te ontwikkelen door trainingen / opleidingen.
Fijn bedrijf om te werken en in door te groeien. Met plezier gewerkt
Leuke klanten fijne werk tijden fijne bedrijf
Een gezellige sfeer
Hard werken voor weinig geld.
Vestigings management volgt het hoofdkantoor en als leidinggevende weinig tot geen eigen inbreng mogelijk , heel hoge werkdruk op alle punten met weinig waardering / salaris.

Collega’s op de vloer zijn aardig, 10% korting op assortiment.
Pluspunten
10% korting, veel ervaring opdoen in verschillende vak disciplines
Minpunten
Te hoge werkdruk (ziekte percentage groter dan 10%!), slecht salaris, geen waardering
Leuke collega,s
Prettige werksfeer.

Fijne winkel met een mooi assortiment.
Je rent je kapot voor zeer weinig geld. Ook de collega’s zijn waardeloos en saai.
Pluspunten
Zijn er niet
Minpunten
Veel te weinig betaald
Het werk is fysiek zwaar en vooral in Amsterdam behoorlijk challenging maar de collegas waren top
Prima als baan om wat extra te verdienen tijdens je studie, maar niet ideaal als voltijd-baan na je studie gezien er weinig doorgroeimogelijkheden lijken te zijn
De bedrijfscultuur is gewoon schokkend. Afdelingschefs die in de kantine helemaal gekleineerd werden waar iedereen bij was. Andere kwamen letterlijk met alles weg! Sommige fungeerden als spion en vertelden alles door aan het management. Je moet het net treffen, dat het management je ziet zitten. Dan is het een super leuke werkplek. Maar het leek er wel goede tijden slechte tijden. Veel overuren draaien, maar meer uren op contract was onmogelijk. De overuren kreeg je niet uitbetaald, je kreeg tijd voor tijd. Alleen was er nauwelijks kans om die uren op te nemen. De tijd hoelang je pauze nam werd echt in de gaten genomen, bijna op de seconde. Er waren super leuke collega's, maar ook mensen die totaal geen empathisch vermogen hadden. Super oncollegiaal. Altijd dezelfde mensen die koopavond werkten, en dezelfze die lekker vroeg naar huis gingen. De werkzaamheden waren wel ontzettend leuk. Ondanks de negatieve ervaring, veel geleerd dankzij collega's. Als je graag slecht behandeld wordt, ga bij de Hanos werken!
Pluspunten
Leuke klanten, afwisselend werk.
Minpunten
he verdient te weing wat he ervoor doer dat mag wel beter
Ik vond het erg leuk om te werken bij de Hanos. Ik kon goed overweg met mijn collega's en mijn werk gevers waren blij met mij.
Leuke collega's, flexibel en gezellig. Werk is goed te combineren met school. Goede sfeer en werktijden. Met collega's en leidiggevenden is het altijd gezellig.
Parttime bij de Hanos werken als student is erg leerzaam. Er heerst een gezellige sfeer. Wel moet er worden doorgewerkt wanneer dat nodig is, maar dat is helemaal niet erg. Verder helaas geen doorgroeimogelijkheden, maar dat is niet iets wat vaak voorkomt bij parttime baantjes voor studenten.
De avondploegen (waar ik zelf deel van uitmaak) zijn een goed team die erg soepel samenwerken, het bevalt erg om hier te werken. Natuurlijk is er in een drukkere periode altijd meer te doen, maar ook dit is erg goed te combineren met mijn studie door de tijden die er gewerkt worden (van 14-23, 18-23, 17-2, of in overleg). Zolang als jij hier gewoon je werk doet zul je met geen enkel persoon van het management enig probleem hebben.
Pluspunten
Flexibel bedrijf met gratis avondeten
Minpunten
Als het druk is, word er verwacht dat je een uurtje doorwerkt
Zelf vond ik het erg herhalend werk. Het is niet heel boeiend en er zijn geen doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
herhalende werkdagen
Ik heb er 5 zaterdagen gewerkt en tot heden geen salaris mij hebben ze dit niet in het begin niet gezegd je neemt aan gewoon iedere maand als je daar begint moet twee maanden wachten voor je eerste salaris te mogen ontvangen, en het salaris is ligt onder gemiddelde, dan bij het laden van de vrachtwagens ze hebben maar 3 laadperrons en er moet 8 wagens geladen moet worden in korte tijd dus kom je alles eruit te trekken en naar je vrachtwagen toe te slepen en daar gaat veel tijd in zitten dan denk je alles is compleet komen ze nog met groente of brood aangelopen dan moet je alles invullen gegevens van de auto de papieren van de bestelling nakijken voor je eindelijk onderweg bent dan heeft je vriendelijke collega die de hele week gereden heeft vrijdag de auto niet afgetank kun je weer helemaal naar het tankstation rijden en die ligt op de snelweg. Ik vind als werknemer en als chauffeur moet je er echt hard werken en dan twee maanden wachten voor je centen ik heb bij klanten ook moeten afrekenen die hebben ook meteen betaald, hanos is een bedrijf wat een rare instelling heeft tegen over chauffeurs
Pluspunten
Minpunten
Twee maanden wachten voor dat je salaris ooit krijgt management is vol van zichzelf
Belooftes & Cooperaties Is Niet Te Vinden Daar..Nieuwe Management..Geen Begrip Of Inschakeling Om Gezamenlijk Verder Te Gaan
Pluspunten
Ik heb genoten van de ervaringen die door t altijd wisselen van teams heb geleerd
Minpunten
Worden Niet Nakomen
Bij het sollicitatiegesprek wordt alles heel mooi verteld (veel doorgroei mogelijkheden, veel variatie in het werk, leuke collega's).

Echter bleek na een dag of 3 werken dat hier niets van waar is. Van je collega's hoef je niets te verwachten (een papiertje in de prullenbak gooien (waar ze naast staan) is al te veel). Leidinggevenden hoef je ook niets van te verwachten want leidinggeven doen ze niet, wel zorgen ze ervoor dat het duidelijk is dat zij jou bazen zijn.

Inwerken doen ze daarnaast ook niet aan, na 30 minuten lopen wordt er van je verwacht dat je heel de winkel kent en de ervaring hebt alsof je het systeem al jaren gebruikt.

Er heerst een ontiegelijke vriendjespolitiek en als orderpicker ben je eigenlijk niets waard (je mag blij zijn dat je bent aangenomen). Je wordt bang gemaakt om jezelf ziek te melden dus daarom kies je ervoor om op 20% te werken terwijl je met koorts rondloopt (verwacht hier op geen enkele manier van medeleven voor).

Het is meer regel dan uitzondering dat het je er meer je uren aan het uitzitten bent (veel over uren) dan dat je met plezier je uren volmaakt.
Pluspunten
1 op de 40 collega's is geen bij elkaar geraapt zooitje.
Minpunten
Veel, maar dan ook veel teveel.
De werkomgeving is goed. Als orderpicker je hebt de middelen om je werk goed te doen.de werk ruimte is best goed
Pluspunten
Lekker gratis maaltijden
Minpunten
Lang werk dag en druk