Wat biedt HANOS

Wij vinden het erg belangrijk dat jij je thuis voelt bij HANOS. Dit hangt natuurlijk van een aantal zaken af. Zoals bijvoorbeeld: de bedrijfscultuur, de inhoud van de werkzaamheden, een goede werksfeer, mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling, tevreden klanten en natuurlijk je eigen inbreng.


Onze collega's

Onze medewerkers stellen zich dagelijks dienstbaar op voor onze klanten met als doel de beste service te leveren. Bij HANOS zijn we altijd op zoek naar nieuwe kansen voor verbetering van ons assortiment en de serviceverlening. In onze horecagroothandels, onze distributiecentra en op het hoofdkantoor is iedere HANOS-werknemer een expert binnen zijn vakgebied. In teamverband werkt hij samen met zijn collega's aan de HANOS totaalservice en de kwaliteit van ons diepe en onderscheidende assortiment.

Dit vraagt om vakbekwame, ondernemende medewerkers die een sterke klant- en servicegerichtheid kennen en een actieve bijdrage leveren aan de bedrijfsdoelstellingen van onze organisatie.


Onze bedrijfscultuur

Werken bij HANOS betekent werken in een dynamische werkomgeving. Geen dag is hetzelfde. De cultuur is no-nonsense en er is ruimte om je eigen loopbaan vorm te geven. Voor de medewerkers die vakmanschap, eigen initiatief, durf en ondernemerschap tonen, zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie.

Om de onderlinge betrokkenheid en de werksfeer verder te verhogen heeft bijna elke vestiging van HANOS een personeelsvereniging die tal van activiteiten organiseert. Dit versterkt de teambuilding en collegialiteit.

Een verslag van deze activiteiten en vele andere wetenswaardigheden over de organisatie en haar medewerkers worden verzameld en enkele keren per jaar gepubliceerd in het mooi vormgegeven personeelsblad.

Kortom, wij streven ernaar een goed werkgever te zijn, waarbij jij je als medewerker thuis voelt en waar je wordt gestimuleerd en gemotiveerd in je persoonlijke ontwikkeling. Wat wij van onze collega's terug vragen is de best mogelijke invulling van ons recept voor klantenservice: vriendelijkheid, inzet, behulpzaamheid, productkennis, goede mentaliteit en sfeer.

Deze wederzijdse samenwerking leidt tot de best mogelijke dienstverlening aan onze klanten, mooie resultaten en verdere ‘groei en bloei’ voor onze organisatie in zijn geheel.

Reviews

Algehele waardering

2,8
Gebaseerd op 31 reviews
52
46
312
25
16
Werk-Privé Balans
2,9
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
2,9
Doorgroeimogelijkheden
2,2
Management
2,5
Bedrijfscultuur
2,7

Over HANOS

Sinds de oprichting van de vestiging Apeldoorn in 1975, is de HANOS organisatie uitgegroeid tot een totaalgroothandelsorganisatie met achttien groothandels verspreid over Nederland en België. HANOS bezorgt in Nederland, België en Duitsland en heeft het gehele logistieke traject in eigen beheer.

  • HANOS photo: Versproducten
  • HANOS photo: Zelfbediening
  • HANOS photo: HANOS Bezorging
  • HANOS photo: Vestiging
Profiel geclaimd
Links
HANOS website

Twitter