Hamilton Bright
Erg fijne werkgever
Werk nu 4 jaar voor Hamilton Bright. Fijne werkgever waar thuiswerken een optie is. Doorgroeimogelijkheden zijn er zeker, laat jezelf zien en je kan veel bereiken.
Pluspunten
Lease auto, thuiswerken, fijne collega’s en mooi kantoor
Minpunten
Kan er zo geen opnoemen.
Goed om mee te starten
Goed om mee te starten en een boost te geven aan je persoonlijke groei
Pluspunten
Reiskostenvergoeding
Vertegenwoordigd
Mooier kan jezelf deze inzet geven is kans tot een succesvolle carrière.
Pluspunten
Vrijheid en meedenken
Satis yapmak icin baski
Yuksek bir baski vardi satis uzerine. Yaptigin satislara gore degerlendiriliyordun.
Stages
Goed bedrijf waar je heel veel kunt leren en zeker mogelijkheden liggen voor werknemers.
prima werkgever
het is een prima werkgever, verloond op tijd, en regelt het goed
Leuk jong bedrijf
Hoewel ik eigenlijk weinig met Hamilton Bright zelf in aanmerking kwam en meer met de klant, was het contact altijd prima. De planning ging via Hamilton Bright.
De medewerkers waren ook altijd erg vriendelijk maar het nadeel van dit soort bedrijven is dat je vrijwel niemand ziet.

Het hoofdkantoor zat ver buiten mijn route en ik was vaker bij de klant te vinden dan bij Hamilton Bright zelf. Dat vond ik overigens geen enkel probleem (had zelfs mijn voorkeur) maar daardoor kan ik ook niet echt een goede review geven.
Pluspunten
zelf je uren bepalen
Minpunten
altijd een 0 uren contract
Goed
Leuk bedrijf en gezellig mensen met veel product training
Afwisseling in het orderpicken
Verschillende taken het gehele proces van verwerking

Veel op de benen staan en langzaam langs de baan lopen om te picken was lastig, maar door afwisseling in het proces was het werk goed te doen.
Pluspunten
zitten in de pauze in mooe warme ruimte
Minpunten
in magazijn werken met niet altijd goede temperatuur
Mee-werkstage
Mijn eerste HRM stage was bij Hamilton Bright. Ik heb mijn periode bij Hamilton Bright als prettig ervaren om mee te ervaren hoe HRM in de praktijk werkt. Ik heb verscheidende administratieve werkzaamheden uitgevoerd.
Pluspunten
Mooi gebouw, fijne werkplek
Minpunten
Niet prettig bereikbaar met openbaar vervoer
Heel divers, je reist door heel Nederland en je leert veel mensen kennen.
Je begint vroeg in de ochtend, je haalt je auto op bij de europcar en je zorgt ervoor dat je je lijstje klaar hebt met de postcodes/winkels die jij moet bezoeken.
Je bezoekt vervolgens een depot dichtbij jou in de buurt en haalt jouw POS materiaal op indien je deze nodig hebt.

Het leukste hiervan je leert veel mensen kennen je bezoekt veel delen in Nederland en je doet elke dag wel een andere project.
Pluspunten
Je sociaal vaardigheid verbeterd.
Minpunten
Er worden veel kms gemaakt, en dat is het enige.
Wel voldoen aan de eisen, maar als je de leeftijd van boven de 50 hebt bereikt, dan krijg je geen kans.
Heb gesolliciteerd op de functie van verkoopadviseur bij Ziggo, voldoe aan de functie eisen, en mijn motivatie loog er niet om, maar aangezien ik 52 jaar ben, heb ik het gevoel dat mijn afwijzing te maken heeft met mijn leeftijd. Jammer.
Pluspunten
Minpunten
Leeftijd
Helpend en ontwikkelend field marketing bureau
Via Hamilton Bright ben ik in werkzaam in de Amsterdam Arena als shopmanager intern heb ik een aantal opleidingen gevolgd en hier uit veel geleerd en opgestoken.
Ik heb in de audio wereld veel merken zien groeien en veel merken zien vallen.Het geen waar voor de klanten nu binnen komen is het multi room systeem(dit is een systeem dat mensen via de wifi met behulp van hun smartphone of tablet muziek kunnen overbrengen naar een speaker die alleen gevoed dient te worden met stroom)
Pluspunten
Veel vrijheid om jezelf te onwikkelen
Minpunten
veel afwisselende coaches
Energieke en groeiende onderneming met veel jonge enthousiaste mensen
In het algemeen is Hamilton Bright naar mijn idee DE werkgever op commercieel gebied binnen de Retailsector, dit blijkt ook uit de jaarlijkse onderscheidingen. Het enthousiasme en de jonge mensen die binnen het bedrijf actief zijn, maakt het voor velen de ideale basis voor een prachtige carrière.

In de buitendienst is communicatie essentieel, het onderlinge contact tussen binnen en buitendienst is erg goed (ondanks dat we elkaar weinig face to face zien). Er is veel ruimte voor ontwikkeling en een enorm assortiment aan variatie in het werkveld.
Pluspunten
Ruimte voor ontwikkeling
Minpunten
Snelle groei
Prima baantje om periode tussen afstuderen en eerste baan te overbruggen
Hier via Randstad terecht gekomen na afstuderen. Terwijl ik druk aan het solliciteren was een perfecte baan om te zorgen voor een fatsoenlijk inkomen. Diversiteit in klussen is hoog.
Leerzame en gezellige werksfeer.
Hamilton Bright biedt zijn sales promoters de mogelijkheid om zich verder te ontwikkelen. Je volgt sales trainingen en bent flexibel met werktijden.
Pluspunten
Flexible
Druk maar gezellig.
Een mooie werkervaring, maar jammer dat veel collega's na 3 jaar weer weg zijn. Ook mijn contract wordt helaas na 3 jaar niet omgezet in een vast contract, terwijl ze heel tevreden waren over mijn werk.
Promoten van producten
Goede werksfeer veel trainingen maar weinig kans om door te groeien vind ik persoonlijk.
Pluspunten
Goede werktijden naast een studie
Minpunten
Geen vast contract en is echt bedoelt als bijbaan
Hamilton Bright promotie
Hamilton Bright is een promotiebureau. Voordat je promotie werkzaamheden gaat verrichten in winkels, krijg je een cursus over de producten/merken waarvoor jij op dat moment in de winkel gaat staan. Je begint je dag met aanmelden bij het betreffende winkel. Je stelt je voor aan je collega's en je zorgt dat alles netjes staat en er verzorgd uitziet, om klanten te ontvangen. Verder geeft je ook cursus aan je collega's over de het product.

Wat je bij dit werk leert, is om te gaan met verschillende soorten consumenten. Het moeilijkste is om de technische termen om te zetten in Jip en Janneke taal maar ook de informatie die je in die ene dag hebt gekregen, goed over te dragen aan de consumenten en zo deze te overtuigen dat jouw product het beste is. Het leukste van de baan is, dat jij de eerste bent die in aanraking komt met de aller nieuwste gadgets.
Pluspunten
nieuwe gadgets.
Minpunten
geen contacten met collega's
Turnover Tiger
Klantenrelatie's onderhouden, omzet genereren, assortiment uitbreiden, targets halen zijn punten waar ik gek op ben, daar doe ik het allemaal voor.
Ik heb mezelf aangeleerd om elke dag te gaan kijken hoe mijn dag is verlopen en hoe ik bepaalde zaken de volgende keer nog beter kan uitvoeren.

Reacties die ik van klanten krijg die beginnen met 'Ja maar' verander ik altijd in 'Ja en'. Als vertegenwoordiger/rayonmanager moet je de klanten laten zien dat je het voor hun doet.

De gun-factor betaald zich altijd uit naar mate van tijd.

Het is voor mij belangrijk om een perfecte winkelexecutie neer te zetten, ik ben diegene die het verschil voor de klant kan maken.
Bekijk meer reviews over Hamilton Bright