Hago Reviews

116 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 120 reviews
ongezellig
Interieurverzorgster schoonmaak (voormalige medewerker) –  Reuver10 november 2019
ongezellig, en stressvol, en slecht betaald, en oncollegiaal
Wat een zooitje!
Schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Haarlem29 oktober 2019
Wat een zooitje. Veels te hoge werkdruk. Leiding weet niet wat ze doen. Zijn erg met hun eigen bezig hoe goed ze hun eigen vinden maar weten niks. Op de pand waar ik werk veel zieke en veel die moeten integeren met kapote armen en wat nog niet meer. Laten jou kapot werken en laten je vallen als baksteen. Nee nooit daar gaan werken. Vakkevullen bij de appie is beter dan dit. Alle berichten hier zijn echt waar. Je kan daar wel snel zonder ervaring en controle gaan werken. Hebben altijd mensen te kort daarom ook zo hoge werkdruk. Ze nemen echt iedereen aan
Pluspunten
Niks
Minpunten
Hoge werkdruk en domme leiding
Niet doen
Schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Haarlem15 oktober 2019
Nooit niet werken daar. Jij ben minder dan hond niet goei behandeling
Pluspunten
Niet
Te weinig uren
schoonmaaker (voormalige medewerker) –  Den Haag23 augustus 2019
Personeel van Hago Die contact hebben denken dat ze misbruik kunnen maken van uitzendkrachten dan praat ik over Den Haag Centraal ze hadden een langere pauzes rond een uur of minimaal één of twee uurtjes en als je er wat van zegt dat zij opeens niet meer ingeroosterd dus ja Heb zelf ontslag genomen politieke spel allemaal
Zaande medische centrum
Schoonmaker (voormalige medewerker) –  Zaandam9 augustus 2019
Ze doen er alles voor om je binnen te halen en zodra ze je niet meer nodig hebben verzinnen ze van alles en nog wat om je weg te sturen.

leidinggevende zijn heel onprofessioneel, slecht opgeleid, geen manieren en heel erg brutaal met name (Imran).

Als je een leidinggevende nodig hebt zijn ze nergens te vinden, 24/7 bezig met hun telefoon, je krijgt geen pauze terwijl je recht hebt.

Zodra je voor je zelf of collegas opkomt krijg je een groote mond van de leidinggevende.

Je word heel slecht behandeld, je uren worden niet goed uitbetaald en
Ze zijn niet eerlijk over het werk wat je doet.

Ze hebben geen respect voor andere collegas, Zeker geen aanrader!!
Niet gaan werken!
Schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Haarlem5 augustus 2019
Doen en beloven alles om je binnen te halen en laten je volledig aan je lot over. Leiding heeft geen ervaring en geen idee waar ze mee bezig zijn. Leiding zie je alleen als het hun uitkomt. Nemen geen tijd voor het personeel voor vragen, problemen of klachten. Te weinig tijd voor het werk. Winst gaat boven kwaliteit. Verder klopt het salaris nooit, je moet altijd achter je geld aan, krijgt een grote mond als je opkomt voor dat waar je recht op hebt en voor gewerkt hebt. Laten je wanneer het hun uitkomt gewoon te veel en te lang werken, hebben geen respect voor je prive leven en omstandigheden. Bij problemen laten ze je keihard vallen en zullen altijd voor hun eigen hachie kiezen.
Pluspunten
je directe collega's / lotgenoten
Minpunten
alles van begin tot eind / vooral leidinggevende die echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn
te hoog tempo en daardoor slecht resultaat
Clientbegeleider (voormalige medewerker) –  Roermond4 juni 2019
Als moeder van een cliënt in een instelling : de schoonmakers krijgen zo weinig tijd en middelen dat de (slaap)kamers nog bijna vuiler zijn na het poetsen dan er voor (1 sopje voor een hele woning ivm afgemeten schoonmaakmiddel !). Ik poets in ieder geval wekelijks zelf de kamer van mijn kind. Personeel is over het algemeen vriendelijk en serieus, daar ligt het denk ik niet aan. Maar waarschijnlijk wilt het management en directie zelf teveel verdienen over de rug van zwakkeren in de samenleving. Diep triest.
Fijne collega s en een prettige werk sfeer
Praktijkcoach (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost1 juni 2019
Bedrijf waar je bijna altijd op locatie werkt bij de klanten.
Pluspunten
Altjd bezig met verbeteringen
Minpunten
Veel wisselingen in leiding en directie
slecht bedrijf
Schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Utrecht (provincie)23 april 2019
slechte bedrijf in 2 jaar tijd 3 leidinggevende.
Veel beloftes maar niet nakomen.
Beloven goude bergen. Leidinggevende roddelen achter rug om
Bedreigen als je achter je recht aan gaat.
Krijg nog steeds geld vanaf 2017
salaris moet je ook elke maand achteraan door fouten
slechte communicatie en onervaren leidinggevende in schoonmaak door hbo's aan te nemen die net afgestudeerd zijn en geen schoonmaak doekie kunnen vasthouden. man man
Werkte naast Hago al 7 jaar bij ander bedrijf nooit problemen tot ik hier kwam heb er spijt van!!
Pluspunten
Minpunten
achter je loon aan slechte comminicatie slecht bedrijf
Leuk bedrijf dat veel winst boekt ten koste van personeel.
Schoonmaker (voormalige medewerker) –  Haarlem9 februari 2019
Super leuk bedrijf. Leuke collega's, leuke opdrachtgevers.
Management minpunt. Hebben totaal geen idee waar ze mee bezig zijn en het interesseert ze ook totaal niet.
Veel te hoge werkdruk.
Pluspunten
Vaste uren
Minpunten
Hoge werkdruk
Vriendjes politiek
Servicemedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam22 januari 2019
Al doe je je werk goed als ze je niet mogen omdat je eerlijk voor je mening uitkomt is geen plek voor ze willen alleen maar ja knikkers.
Hr manager en supervisors is een bende van handje boven elkaars hoofd houden.
Was een leuke werkplek maar misschien een idee om het hele management te vervangen voor mensen die echt voor hun werk gaan.
Pluspunten
Werkplek
Minpunten
Te veel
buena
Limpiadora (voormalige medewerker) –  almere9 januari 2019
es un trabajo que requiere ser responsable y con capacidad organizativa ya que tienes la libertad de elegir el orden de trabajo, siempre y cuando el resultado deseado sea cumplido en el termino de tiempo. No hay supervisores por ello la responsabilidad de uno de ordenar y dejar limpio las empresas para que otros trabajadores puedan ejercer el suyo.
Leuke werkomgeving
Werknemer (huidige medewerker) –  Nijmegen13 oktober 2018
Leuke collega's leuke omgeving is een van me beste baantje ooit werk al een jaar met plezier
Pluspunten
Alles is bespreekbaar
Minpunten
Nog niet echt mee gemaakt
Meer Minpunten dan Pluspunten
Schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Nederland3 oktober 2018
Je krijgt te weinig tijd voor wat je allemaal moet uitvoeren. Slechte communicatie en als iets mis gaat leggen ze je ook niet uit of met jou bespreken dat je iets verkeerd heeft gedaan of wat en ook.
Pluspunten
GEEN
Minpunten
Slechte communicatie en weinig tijd
Alles voor de klant en niet voor het personeel !
Voorvrouw (voormalige medewerker) –  Den Bosch25 september 2018
Jaren keihard gewerkt bij de Hago !
Wat een vreselijk geldbelust bedrijf , ze zuigen je leeg en gooien je als afval weg .
Slechte communicatie en de waarheid is alleen hun waarheid !
Pluspunten
Minpunten
Al is je inzet nog zo groot je krijgt geen enkele waardering .
Prettige en informele werksfeer
Senior Medewerker Financiën / Assistent controller (huidige medewerker) –  Eindhoven8 augustus 2018
Nederland is een mooi land. Een land dat het verdient om goed schoon gehouden te worden. Schone ziekenhuizen, schone treinen, een schoon vliegveld, schone kantoren, schone fabrieken, schone scholen en universiteiten. Daar zetten elke dag duizenden Hago-medewerkers zich graag voor in. Zo zijn we uitgegroeid tot het meest veelzijdige schoonmaakbedrijf van Nederland. Een schoonmaakbedrijf dat voor iedereen klaarstaat, op elke plaats en op elk moment. Hago maakt onderdeel uit van familiebedrijf Vebego, dat in vier landen actief is op het gebied van schoonmaak, facilitaire dienstverlening en zorg-ondersteunende diensten.
Sdbv security. Ik zou er niet aan beginnen...
Beveiliger 2 (voormalige medewerker) –  Schiphol27 juni 2018
Bedrijf is bezig alleen op financieel gebied te bezuinigen. Voor personeel is er weinig werkkleding. Ook word er van je verwacht dat je alles ziet op werkvloer. Doorgroeimogelijkheden zijn er niet. Werkroosters zijn ook behoorlijk zwaar. Soms werk je wel 7 dagen achter elkaar met 3 vroeg en 4 nacht. Je hebt nauwelijks vrije tijd voor sporten, vakanties, familie. Men verwacht dat je de hele jaar door blijft werken. Zelfs op feestdagen. Dat verklaart wel waarom er zoveel alleenstaande ouders daar werken.
Pluspunten
Minpunten
Vriendjespolitiek
Schoonmaak werkzaamheden
Schoonmaakmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam20 mei 2018
Weinig contact met collega's. Werkdruk te hoog. Geen doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Minpunten
Doorgroei
Schande
Meewerkend voorman (voormalige medewerker) –  Barendrecht, Reeuwijk4 mei 2018
Ik schaam mij, als leidinggevende in de schoonmaak, dat ik ooit voor deze toko heb gewerkt.
Pluspunten
Niet echt
Minpunten
Verzuimbeleid is rondjuit asociaal
productieve gezellige werkomgving
Financieel administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven5 april 2018
Een familiebedrijf, die haar medewerkers als familie beschouwt. Klaarstaan voor elkaar, en werken met elkaar.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Hago. Onze community staat klaar om te antwoorden.