HagaZiekenhuis Reviews

25 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 26 reviews
typische dag op het werk
Medewerker Centrale Sterilisatie (voormalige medewerker) –  den haag10 december 2013
Het reinigen, desinfecteren, controleren, verpakken, steriliseren, distributie en voorraadbeheer van chirurgisch instrumentarium ten behoeve van de operatiekamers en overige afdelingen binnen het ziekenhuis
Tijdelijke kwaliteitsfunctie met leuke collega´s en diverse taken
Projectmedewerker Beleid & Kwaliteit (huidige medewerker) –  Den Haag, ZH15 oktober 2013
Tijdelijke functie met leuke collega´s en diverse taken:
• Statische berekeningen rond indicatoren
• Onderzoek naar wijze waarop indicatoren helpen bij verbeteren verpleegkundige kwaliteit
• Maken gebruikershandleidingen bij een nieuw patiëntincident-registratiesysteem voor de diverse gebruikersgroepen
• Meelezer jaarverslag (taalkundige correcties en verbetersuggesties doen)
Pluspunten
Collega´s. taken
Minpunten
Tijdelijk
Poli internegeneeskunde
Balie- en backoffice poli interne geneeskunde (voormalige medewerker) –  Den Haag secretaresse poli interne geneeskunde1 oktober 2013
Een prettige werksfeer, met leuke collega´s. Omgaan met patiënten was mijn sterkste punt. Gewerkt achter de balie, en backoffice. Spreekuren voorbereiden, Patiënten te woord staan aan de telefoon.
Pluspunten
Geweldige collega´s
gezellige sfeer
KCHL Analist (huidige medewerker) –  Den Haag12 april 2013
We beginnen een normale dagdienst met het prikken van de kliniek.
Vervolgens wordt je ingedeeld op een werkplek. Jij als analist bent verantwoordelijk deze werkplek. Zowel voor het bedienen van de apparatuur en voor de routinebepalingen.

De sfeer op het laboratorium is leuk. De mederwerkers en leidinggevende zijn aardig. Bij moeilijkheden probeer je er samen uit te komen. Want je bent een team dat voor de patienten werkt.

Ik vind het erg prettig dat er afwisselende diensten zijn. Dat maakt het werk leuker. Je werkt met verschillende collega's op verschillende tijden. En zo heb je afwisseling

Het laboratorium is aan het fuseren met andere ziekenhuizen. Dus er is veel verandering. Veranderingen zijn in het begin even lastig, maar zodra je het door hebt gaat het makkelijker.
Minpunten
de zekerheid

Zie meer reviews over HagaZiekenhuis

Stel een vraag over solliciteren of werken bij HagaZiekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over HagaZiekenhuis gesorteerd op locatie