HagaZiekenhuis
Tegenstrijdige werkomgeving
Het team is continu in strijd met elkaar en de leidinggevende trekken mensen voor. Onverantwoordelijke leidinggevenden, doen en laten wat zij willen, ook al gaat dat ten koste van hun medewerkers. Ze voeren enorme, ongezonde druk op de werknemers en schuiven alle schuld op hen. Helaas... (Je salaris maakt het wel weer een beetje goed)
Fijne werkgever, ziekenhuis dat in ontwikkeling is.
Ik werk sinds 2008 met veel plezier in het Hagaziekenhuis. Drukke baan met doorgroeimogelijkheden.
Zeer productive en ccollegial.
Een zeer gezellige werkomgeving en rustige sphere om te werken
Pluspunten
Koting op lunch pakketten
Minpunten
Normaal werkdagen
Ons kent ons cultuur
Ik vind het lopende band werk cultuur en ons kent ons cultuur
Minpunten
Hoge werkdruk
Het is een werkomgeving waar je veel uit kunt leren, ook op emotioneel gebied.
Voor patiënten en collega's was het altijd fijn om naar t werk te komen en de dingen te doen die waardering opleveren of een lach op iemands gezicht. Dat ene praatje wat je altijd zal bijblijven..
Pluspunten
Sorry, geen pluspunten
Minpunten
heel t beleid runt slecht met veel ongerechtigheden
fijn team, leuk interresant werk
fijn uitdagend werk, zeer technisch en leuk contact met de artsen. Je kennis wordt gewaardeerd en je mag er zijn op deze afdeling
Productieve en resultaatgerichte werkomgeving
Productieve en resultaatgerichte werkomgeving waar innovatie voorop staat.
gezellig
gezellig team en altijd hard aan het werk voor de mede mens.
Pluspunten
team work
Minpunten
werk tijden
Prima ziekenhuis om in te werken en met plezierige collega's
Goede,betrouwbare medewerkers op de werkvloer. Leidinggevenden een stuk minder. Het plezier in het werk heb ik altijd gehad,vooral met mijn directe collega's en de paar duizenden die in het huis op alle afdelingen werkten.
De managementcultuur die zijn intrede deed vanaf 2010 heeft het werkplezier een stuk doen verminderen.

De werkzaamheden die dagelijks voorkwamen,waren absoluut niet een probleem. Door goed te communiceren met elkaar,werden de meeste problemen die de klanten in het ziekenhuis hadden op divers gebied,snel en adequaat opgelost.
Pluspunten
Prima werksfeer en 15 jaar dezelfde directeur aan de top waar ik groot respect voor heb gehad
Minpunten
zoals gezegd het management en een aantal artsen die zich boven de rest voelde staan
een laagdrempelige werksfeer
leuke collega's, de werknemers zijn informeel en werken erg hard voor het ziekenhuis.
Pluspunten
veel vrijheid
Minpunten
lastige reorganisaties
Fijne werkgever
Groot algemeen ziekenhuis in de Randstad.
Goede arbeidsvoorwaarden en prettige sfeer.
Leuke werkomgeving met veel mogelijkheden om intern te leren
Werken bij het Haga Ziekenhuis is leuk, je kunt er veel leren en er zijn genoeg toekomst mogelijkheden. Interne cursussen, flexibele werktijden, 36-urige werkweek, goede salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden. Kortom een top werkgever.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Goede werksfeer , fije collega's
Werken op front en backoffice. Op de frontoffice doe ik de inschrijvingen en geef ik info aan patienten die opgenomen moeten worden. We werken daar per toer beurt.
Op de backoffice werk ik in een team van collega's nauw samen met de collega's vd planning.

Leukst is de afwisseling. Ik werk op drie plaatsen. Ook nog ondersteunend bij de planning.

Het leukste vind ik het contact met de patienten, bij voorkeur in de spreekkamer.

Het minst leuk vind ik als ik te lang achter de pc moet werken en hetzelfde werk zit te doen.
Een normale werksfeer
Ik heb daar gewerkt als vrijwilliger. Als fruit vrouw. Collega's altijd blij een leuke werksfeer .
Pluspunten
Alles was goed
Minpunten
Geen min punten
zeer comerciel ziekenhuis
fijne collega,s die het moeilijk hebben om nog optimaal te kunnen functioneren door slecht en zeer onpersoonlijk management
HAGA is een aanrader om als Managementassistent voor te werken
Ik heb met veel plezier als Managementassistent (tijdelijke basis) gewerkt. Mijn collega's waren altijd behulpzaam en leergierig en ze stonden open voor veranderingen. Het HAGA Ziekenhuis is een mooie ziekenhuis geworden.

Ik kijk er met veel plezier naar terug.
Pluspunten
moderne locatie en aardige collega's
Minpunten
communicatie en ICT
mijn dag
ik werk er nu ruim 10 jaar naar tevredenheid, op de POK poliklinsche operatiekamer. sociaal, collegiaal zeer tevreden. goede werksfeer zeer kleurrijk.
Meerdere functie.
goeie verband met collega's. Er kwamen steeds meer werk dat niet onder mijn functie valt.
good learning place
a nice learning place in The Hague Netherlands, I have learned a lot from this hospitals and this was my first training place from school, i loved my work and it was a fun work place.
Goede werkgever en goede onderlinge sfeer!
Leuke tijd gehad en heel veel geleerd
Collega's kennen elkaar allemaal goed en helpen elkander waar nodig. De emoties moet die erbij komen kijken moet je achter je laten. Hygiëne heel goed! Wel groot bedrijf! Maar gezellig
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Emoties die bij t vak horen. Hier moet je tegen kunen!
Veelzijdige functie, met en voor mensen werken
Veelzijdige administratieve functie, waarbij je als administratief medewerkster op een Heelkunde afdeling de spil vormde tussen zaalartsen, verplegend personeel en patiënten op administratief gebied.Het moeilijkste was door een vaak krappe bezetting toch te kunnen roeien met de riemen die je had, het vereiste het kunnen maken van een goede taakverdeling op een dag en prioriteiten kunnen stellen.
Ik heb 11 jaar lang met verschillende collega's gewerkt,mijn directe balie collega's bestond uit een team van 5 vrouwen, echter breder gezien had ik per afdeling 6 verpleegkundige collega's per dienst en 1 zaalarts. De Heelkunde telde 3 afdelingen en ik was op iedere afdeling inzetbaar.
Pluspunten
Dicht bij huis en veelzijdige functie
Minpunten
na 9 jaar vaste dagen, wisselend rooster gekregen
Stel een vraag over solliciteren of werken bij HagaZiekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over HagaZiekenhuis gesorteerd op locatie