Bekijk alle 7.996 reviews
i worked for h&m in 2 stores and it has been always one of the best places to always strat and grow !
Vanaf het begin werden er al mooie dingen gezegt en belooft . Helaas kwamen ze er niks van na .Je werkt je daar te pletter voor een laag uurloon.Je word vaak minder uitbetaald dan in het contract staat.Zeer slechte managment !Nooit gaan werken!!!
Pluspunten
Je staat droog als het regent
Minpunten
Niet nakomen van afspraken, betalen andere bedragen uit, extra uren worden niet meegenomen, je mag hellemaal niet praten alleen keihard werken en doorgaan tot alles af is.
Dit is een typische werkplek waar je het minimale betaald krijgt maar de werkgever meer dan het extreme van je verwacht. Hier werken was echt een verschrikking en dan heb ik zelf jaren in detailhandel gewerkt. Het bedrijf heeft totaal geen orde en er is alleen maar vriendjespolitiek doe je hier niet aan mee en wil je gewoon je werk doen dan val je zwaar buiten de boot en doet het bedrijf met je wat ze maar willen. Ik denk wel dat het zal verschillen in welk team je terecht komt maar op meerdere locaties waren dezelfde klachten aanwezig van verschillend personeel. door te weinig personeel erg veel werkdruk, ook bijna elke dag overwerken, managers die de regels elke dag aanpassen ook het rooster word elke dag aangepast zonder communicatie en als de werknemer die dag niet kan dan moet je zelf maar wat regelen want het rooster staat vast.
Via het uitzendbureau gesolliciteerd. Eenmaal aan het werk werd ik behandelt als een nummertje. Niemand die moeite deed om mijn naam te onthouden. Na een maand daar werken mocht ik alweer weg omdat er 'geen werk was' en vervolgens dezelfde vacature tegenkwam op de website van een ander uitzendbureau
täglich wechselnde Arbeitszeiten; oft Dienste an Wochenenden; ständige Kontrollen; ständige Informationsgabe über allg Änderungen, die vor Dienstbeginn zu lesen sind; regelmäßig neue Produktkataloge; neue Kampagnen; viel Stress mit Kunden wegen Zahlungs- u Lieferschwierigkeiten sowie Reklamationen; wenig Zeit; eigene Zeitkontrollen durch Anrufe, zB wenn man etwas länger auf Toilette war; ständige Teamumstellungen, oft neue Mitarbeiter, mehrere Trainings pro Jahr, eher keine Entwicklungsmöglichkeiten bzgl Karriere oder finanziell, Entgelt dürftig Vorteil: sehr nette internat Kollegen, allerdings hohe Fluktuation
Pluspunten
Geldzahlung pünktlich, mindestlohn
Minpunten
Hohes Stresslevel, keinen eigenen Büroplatz, selten ein freies Wochenende
Het is een top team. Ik heb in 4 jaar tijd erg veel geleerd hier. Maar helaas bieden ze voor mij te weinig uren en is het salaris te laag.
Werken bij H&M vind ik zelf persoonlijk heel leuk, door de sfeer en omgang met alle collega's en managers.
Zeker leuke collega's en een fijne communicatie!..
Slechte werkgever, hebben niets voor hun personeel over. Maar jij moet alles voor H&M over hebben. Veel verantwoordelijkheid nemen vinden ze prachtig, maar verwacht niet dat je er iets terug voor krijgt. Vooral niet zeggen wat je vind en mee lullen met je leiding gevende dan kom je nog ergens.
Zeer ongeregeld bedrijf, weinig ondersteuning en doorgroeimogelijkheden
Leuk werk maar verdiende niet heel goed Wel leuke collega’s
Een werk dag is niet zwaar, je hebt leuke collega's en een goeie planning. Ik heb meer geleerd over hoe je met klanten om kunt gaan. Ik heb verschillende collega's van verschillende leeftijden. Ik vind de baan helemaal niet moeilijk. Leukste is dat je jezelf kunt zijn.
Hoogte tempo,weinige betaald, noot weet je tot eind van jou dagwerkt. Feestdagen verplicht werken.
Goede ervaring leuke sfeer en je hebt een leuke doelgroep. Uurloon is ook leuk erbij.
Het was gewoon goed en ik vond dat ook super gezellig
een hele leuke gezellige sfeer. als je ergens problemen mee hebt kun je het altijd kwijt. het is wel hard werken. het is niet zomaar wat kleertjes ophangen
Une année paisible, puis gros changement d'ambiance
Het bedrijfscultuur is top. Er zijn verschillende culturen, mijn collega's waren aardig met elkaar. Iedereen kan iemand anders helpen. Alleen was het een beetje onflexibel om te combineren met mijn pre-master.
Een goed internationaal bedrijf met talloze doorgroeimogelijkheden. Je wordt hier gerespecteerd om wie je bent en krijgt genoeg mogelijkheden om te leren. Daarnaast erg sterk in de prijs/ kwaliteit verhoudingen qua kleding en beeldbepalend hierin. Een voorloper qua omgang met het milieu. Vanaf de grondstoffen tot aan het eindproduct op een zo'n conscious mogelijke manier te werken.
Het is een stressvolle baan en je moet onder druk kunnen werken...
Prima baan, gezellig team. Wel heel karig salaris vond ik