Groene Hart Ziekenhuis

Groene Hart Ziekenhuis Reviews

Gezellige sfeer
collegialiteit

directe korte lijnen
Prima werkgever en een goede sfeer. Leuke collega,s Door de digitalisering kwam mijn functie te vervallen.
Het werk op een poli als medewerker zorgadministratie vond ik erg leuk, met name het contact met de patiënten. Ik heb nu in de praktijk geleerd wat medische administratie inhoudt.

De sfeer op de afdeling vond ik niet prettig. Roddelen, klagen en vloeken door collega's; daar wil ik niet bij horen.

Ook dat er geen teamleider is, maakt dat iedereen de baas over je is als nieuwkomer. Geen enkel (evaluatie)gesprek gehad met een leidinggevende.
Pluspunten
salaris, introductie-ochtend
Minpunten
slechte communicatie, destructieve sfeer
In het GHZ werk ik al jaren met veel plezier. Dit is mede te danken aan de goede werksfeer die er op de operatiekamer heerst.
Het is een verantwoordelijke baan. Ook al maken we als team soms wat minder leuke operaties mee, is iedereen altijd bereid om een luisterend oor te bieden.

Ook het patiënten contact en het begeleiden van deze ervaar ik als zeer prettig.

Vorig jaar mijn aanvullende opleiding als sedatie Praktijk Specialist afgerond. Samen met een collega de volledige praktijk opgezet. In deze functie is het patiënten contact nog intensiever. Wat het werk alleen maar leuker maakt. En omdat je de patiënt bij het onderzoek kan geruststellen geeft dit veel voldoening. Ik ga dagelijks met plezier naar mijn werk!
Kan hier verder nog niet zoveel over vertellen, omdat ik dit nog niet zo lang doe. Bovendien is het geen betaald werk.
Gewerkt op personeelszaken waarbij de sfeer op het secretariaat heel fijn was. We hadden hart voor elkaar en voor het werk.
Drukste tijden waren het handmatig tellen van de onregelmatigheidsdiensten.

Warme herinneringen heb ik aan de introductiedagen voor nieuwe medewerkers. Zij kregen een dagdeel uitleg over het ziekenhuis en vervolgens een rondleiding, warm bad.

Organisatorisch veranderde er vaak iets, ook op leidinggevend gebied. Dit was minder leuk.

De band met het hoofd van de afdeling was prima, zowel zakelijk als privé waren er afspraken. Dit kwam het werk alleen maar ten goede natuurlijk.

Al met al heb ik hier een wereldtijd gehad.
Ondanks als schoonmaakster werkte had ik toch band opgebouwd met patienten die graag wilde praten over hun leven,heb altijd tijdgenomen voor ze
Goede werksfeer
collega's staan open voor het aanleren van vaardigheden en geven van feedback
Pluspunten
Weinig parkeerkosten
Minpunten
weinig parkeerplekken
Het zijn maar korte momenten, maar wel heel zinvolle en inspirerende vanwege de contacten met de zieken, die naar de vieringen komen. Voor mijzelf hou ik mijn vaardigheden en kennis in conditie.
Pluspunten
De mooie contacten en royale vergoeding.
Minpunten
Met patienten omgaan en altijd vriendelijk zijn, werk verrichten waar men tevreden is, leuke werksfeer en zeer bemoedigd.
Ik vind het erg leuk om hier te werken, echter ik werk op oproepbasis en graag zou ik volgens een contract met een bepaald aantal uren willen werken zodat ik weet waar ik aan toe ben
Pluspunten
een hele fijne werksfeer
Minpunten
lange dagen, van 8.45 tot 17.45
Gezellige werksfeer maar in een team wat al heel lang hier aan het wek is. Weinig inspiratie en weinig ruimte voor creatieviteit.
De ideale baan, je weet waar je aan toe bent, Goed te combineren met het thuisfront.

Wel geleerd dat je als je positief blijft, je collega's mee kan nemen.

Het moeilijkste van deze baan vond ik peroonlijk de logge organisatie.

Heel veel schijven en duurt erg lang voordat er iets gaat veranderen.

Helaas wordt mijn contract niet verlengd. Jammer want het is goed te combineren maar misschien ook wel goed voor een frisse blik in een andere organisatie.
Pluspunten
op tijd beginnen en op tijd thuis
Minpunten
geen of weinig ruimte voor eigen inbreng
een tijdelijke functie.
Leuk werk op de poli, leuke collega's en artsen
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Groene Hart Ziekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,3
2,8