Groene Hart Ziekenhuis Reviews

Prima
Mdw. declaratieverwerking (voormalige medewerker) –  Gouda17 augustus 2017
Prima werkgever en een goede sfeer. Leuke collega,s Door de digitalisering kwam mijn functie te vervallen.
gebrek aan leidinggevende, slechte communicatie
medewerker zorgadministratie (voormalige medewerker) –  Gouda13 januari 2016
Het werk op een poli als medewerker zorgadministratie vond ik erg leuk, met name het contact met de patiënten. Ik heb nu in de praktijk geleerd wat medische administratie inhoudt.

De sfeer op de afdeling vond ik niet prettig. Roddelen, klagen en vloeken door collega's; daar wil ik niet bij horen.

Ook dat er geen teamleider is, maakt dat iedereen de baas over je is als nieuwkomer. Geen enkel (evaluatie)gesprek gehad met een leidinggevende.
Pluspunten
salaris, introductie-ochtend
Minpunten
slechte communicatie, destructieve sfeer
Leuke verantwoordelijke baan
Sedatie Praktijk Specialist/ Anesthesie medewerker (huidige medewerker) –  Gouda, ZH27 november 2015
In het GHZ werk ik al jaren met veel plezier. Dit is mede te danken aan de goede werksfeer die er op de operatiekamer heerst.
Het is een verantwoordelijke baan. Ook al maken we als team soms wat minder leuke operaties mee, is iedereen altijd bereid om een luisterend oor te bieden.
Ook het patiënten contact en het begeleiden van deze ervaar ik als zeer prettig.
Vorig jaar mijn aanvullende opleiding als sedatie Praktijk Specialist afgerond. Samen met een collega de volledige praktijk opgezet. In deze functie is het patiënten contact nog intensiever. Wat het werk alleen maar leuker maakt. En omdat je de patiënt bij het onderzoek kan geruststellen geeft dit veel voldoening. Ik ga dagelijks met plezier naar mijn werk!
Prettige werkomgeving
Gastvrouw Centrale Hal (huidige medewerker) –  Gouda, ZH12 november 2015
Kan hier verder nog niet zoveel over vertellen, omdat ik dit nog niet zo lang doe. Bovendien is het geen betaald werk.
alles voor ons personeel!
Administratief medewerkster personeelszaken (voormalige medewerker) –  Gouda31 augustus 2015
Gewerkt op personeelszaken waarbij de sfeer op het secretariaat heel fijn was. We hadden hart voor elkaar en voor het werk.
Drukste tijden waren het handmatig tellen van de onregelmatigheidsdiensten.
Warme herinneringen heb ik aan de introductiedagen voor nieuwe medewerkers. Zij kregen een dagdeel uitleg over het ziekenhuis en vervolgens een rondleiding, warm bad.
Organisatorisch veranderde er vaak iets, ook op leidinggevend gebied. Dit was minder leuk.
De band met het hoofd van de afdeling was prima, zowel zakelijk als privé waren er afspraken. Dit kwam het werk alleen maar ten goede natuurlijk.
Al met al heb ik hier een wereldtijd gehad.
Goed werk gedaan
Interieurverzorgster (voormalige medewerker) –  Gouda, ZH2 juli 2014
Ondanks als schoonmaakster werkte had ik toch band opgebouwd met patienten die graag wilde praten over hun leven,heb altijd tijdgenomen voor ze
Goed in het opleiden van leerlingen
Leerling verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Gouda, ZH5 maart 2014
Goede werksfeer
collega's staan open voor het aanleren van vaardigheden en geven van feedback
Pluspunten
Weinig parkeerkosten
Minpunten
weinig parkeerplekken
Gemiddeld één maal per maand ga ik als pastor voor in de oecumenische vieringen op zondag. Het is een mooie aanvulling op mijn baan.
Zondagse voorganger (huidige medewerker) –  Gouda, ZH12 februari 2014
Het zijn maar korte momenten, maar wel heel zinvolle en inspirerende vanwege de contacten met de zieken, die naar de vieringen komen. Voor mijzelf hou ik mijn vaardigheden en kennis in conditie.
Pluspunten
De mooie contacten en royale vergoeding.
Minpunten
Productieve en interessante werksfeer.
Bleuland afd Chirurgie Gouda (voormalige medewerker) –  Gouda, ZH14 december 2013
Met patienten omgaan en altijd vriendelijk zijn, werk verrichten waar men tevreden is, leuke werksfeer en zeer bemoedigd.
Gezelige werkomgeving met een goede samenwerking tussen de collega's
Polikliniekassistente (huidige medewerker) –  Gouda, ZH2 november 2013
Ik vind het erg leuk om hier te werken, echter ik werk op oproepbasis en graag zou ik volgens een contract met een bepaald aantal uren willen werken zodat ik weet waar ik aan toe ben
Pluspunten
een hele fijne werksfeer
Minpunten
lange dagen, van 8.45 tot 17.45
Rustige werkomgeving, weinig ruimte voor creatieviteit.
Zelfstandig werkend kok (voormalige medewerker) –  Gouda, ZH2 oktober 2013
Gezellige werksfeer maar in een team wat al heel lang hier aan het wek is. Weinig inspiratie en weinig ruimte voor creatieviteit.
De ideale baan, je weet waar je aan toe bent, Goed te combineren met het thuisfront.
Wel geleerd dat je als je positief blijft, je collega's mee kan nemen.
Het moeilijkste van deze baan vond ik peroonlijk de logge organisatie.
Heel veel schijven en duurt erg lang voordat er iets gaat veranderen.
Helaas wordt mijn contract niet verlengd. Jammer want het is goed te combineren maar misschien ook wel goed voor een frisse blik in een andere organisatie.
Pluspunten
op tijd beginnen en op tijd thuis
Minpunten
geen of weinig ruimte voor eigen inbreng
tijdelijk
Hartfalenverpleegkundige (huidige medewerker) –  Gouda, ZH13 juni 2013
een tijdelijke functie.
Leuk werk op de poli, leuke collega's en artsen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Groene Hart Ziekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Groene Hart Ziekenhuis gesorteerd op locatie