Groene Hart Service Personeelsdiensten

Groene Hart Service Personeelsdiensten Reviews

I work in Groene Hart Service for couple of months already. The atmosphere at the work place is nice and people are really helpful, which is the most important for me.
Super bedrijf om voor te werken. Persoonlijke sfeer dankzij de fijne collega's en goede werkomstandigheden. GHS blijft zich ontwikkelen en dit is te zien aan de kwaliteit binnen het bedrijf. Door deze ontwikkelingen kan ik als werknemer ook doorgroeien in kennis en vaardigheden. Hierbij kun je denken aan cursusaanbod maar ook aan de vrijheid die je binnen je functie hebt om te opereren vanuit je eigen kracht.
Leuke werkgever met een positieve en gezellige sfeer op de werkplek. Genoeg mogelijkheden om te groeien en dingen te leren; kortom erg naar mijn zin!
Goede en gezellige werkomgeving.kon zelfstandig werken.
Pluspunten
Zelfstandig werkken
Minpunten
Geen mogelijkheid op vast
gezellige omgeving met meerdere ontspanningsactiviteiten per jaar.
Pluspunten
Gratis pbms en werkkleding
leuke collega"s soms zwaar werk als het slecht weer is of zeer heet moeten gewoon doorwerken,maar daar kunnen zij ook niks aan doen.
Pluspunten
vrij leven
Minpunten
vroeg op
Ik werk al ruime tijd voor Groene Hart Service en heb het erg naar mijn zin. Ze bieden je veel kansen om door te groeien en cursussen te volgen, zoals mijn vca die ik onlangs heb gehaald. Er wordt erg veel aandacht besteed aan het personeel, zo heb ik afgelopen december een mooi kerstpakket ontvangen en werd er een leuke bedrijfsborrel georganiseerd. Kortom: Top bedrijf om voor te werken.
Einde project BetuweLijn . Zat met een klein groep langs het treintraject Rotterdam Nijmegen. Archeologisch opgravingen.
Pluspunten
Werkkleding en regenkleding
Groene Hart Service is een organisatie waar de medewerker centraal staat. De collega's zetten zich voor de volle 100% in om goed personeel te voorzien van werk. Voordeel voor de klant is dat Groene Hart Service 24 uur per dag bereikbaar is! Er heerst een informele sfeer en je hebt echt het gevoel dat je met elkaar de organisatie tot een succes maakt.
Groene Hart Service is een goeie werkgever. Altijd goed voor het personeel en een goed salaris.
Ben door dit bureau bemiddeld naar een vaste baan in de financieel-administratieve sector. Zeer te spreken over de manier van communiceren. Eerlijk, betrouwbaar en snelle service. Hartelijke sfeer, tijd en aandacht voor de kandidaat i.p.v. snel en gehaast.
Een typische dag op het werk, dat is een lastige. Bij Groene Hart Service is er nooit een typische dag. Wij hebben regelmatig aanvragen die op korte termijn ingevuld moeten worden, hierdoor moeten wij snel schakelen qua personeelsinzet. Het leukste bij GHS is het persoonlijke contact met de uitzendkrachten en uitvoerders. Ik ken (bijna) iedereen bij zijn voornaam, en als de tijd het toelaat hebben we gesprekken over koetjes en kalfjes.
Groene Hart Service is, in tegenstelling tot de grote uitzendbureau's, een plek waar men de tijd neemt voor het persoonlijk contact met de werknemers. Een goed gesprek en persoonlijke aandacht zorgen voor een prettige werksfeer en tevreden medewerkers. De verloning gaat volgens CAO is elke week keurig op tijd. Daarnaast is er een kilometervergoeding en is er de mogelijkheid een auto van de zaak te rijden. GHS onderscheidt zich echt door de continue bereikbaarheid 24/7 waardoor problemen van zowel Uitzendkrachten als Opdrachtgever snel en adequaat opgelost kunnen worden.
Pluspunten
Persoonlijkheid. Goede betaling
sloopwerkzaamheden en timmerwerkzaamheden leuke collega,s
Bureaumedewerker/contactpersoon belt vrij vlot door wanneer er werk bij een bedrijf wordt gevraagd.
Veel bezemen en tillen.Collega's waren wat stil maar werkte hard.
Bekijk meer reviews over Groene Hart Service Personeelsdiensten