Goossens Wonen & Slapen Reviews

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 5 reviews
Productief bedrijf, erg prestatie gericht
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  leiderdorp20 augustus 2017
De afgelopen 3 jaar heb ik de mogelijkheid gehad bij Goossens wonen en slapen om veel werkervaring op te doen, zoals positieve klantbenadering, klanten adviseren op het gebied van interieurstyling, slaapartikelen, matrassen en meubels voor het gehele huis.

In de verkoop sta ik vaak 2de op de beste verkoper lijst, gericht op prestatie, omzet en reviews/scores online. Je wordt als verkoper onder de loep gelegd, want het hoofdkantoor en de klant beoordeeld jouw na een volbrachte verkoop. Het kantoor kijkt; Hoeveel omzet is er binnen, is er korting gegeven, is deze verkoper klantvriendelijk. De klant kijkt; ben ik tevreden geholpen, zou ik nog eens terug willen komen en raad ik deze verkoper aan bij familie en vrienden.

Ik mag trots zeggen dat ik daar aan voldoet. Moeilijkste is dit te behouden, ookal is de klant onredelijk en wil deze veel korting. Je moet de klant altijd een stap voorblijven.

Leukste is dat het altijd een andere dag is en er altijd nieuwe uitdagingen te vinden zijn.
Pluspunten
altijd zicht op nieuwe collectie en aanbiedingen
Minpunten
onregelmatige dagen
Leuk bedrijf waar ik nog lang hoop te mogen blijven werken.
administratief medewerkster en gastvrouw (huidige medewerker) –  Heerlen17 april 2016
Ik ga altijd met plezier naar mijn werk en het is iedere weer anders en afwisselend.
Pluspunten
Leuk team, verzorgen opleidingen en verzorgen (avond)eten bij koopavond
bedrijf heeft zeer veel op met het personeel
Assistant Manager (voormalige medewerker) –  baarle nassau, peer, nuenen, arnhem, waalwijk, erp3 december 2014
heel gezellige werkomgeving. belangrijk is dat de medewerkers en de klanten een prettige sfeer ervaren

Zie meer reviews over Goossens Wonen & Slapen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Goossens Wonen & Slapen. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Goossens Wonen & Slapen gesorteerd op locatie