Goossens Wonen & Slapen

Goossens Wonen & Slapen Reviews

Tegen een stootje kunnen
Vanwege het werken met coördinatoren moet je je verkoopgesprekken regelmatig onderbreken om in overleg te gaan. Enerzijds handig maar anderzijds ook heel onhandig. Door het regelmatig weglopen creëer je een afstand met de klant, dit kan in zijn nadeel werken bij het verkopen. Soms kom je wel met goeie over de streeptrekkers.
Er zijn drukke maar ook hele rustige momenten, en vooral tegen de rust moet je kunnen.
Het leukste aan goossens
Het team is een. Samenwerking en gezelligheid maar toch professioneel. Regelmatig een workshop om je kennis te verbreden.
Mooi bedrijf
Alles rondom goed georganiseerd daar,
op alle mogelijke vlakken
Leuke informele sfeer
Goed team gevoel en samen voor de doelen willen gaan. Duidelijk lijnen en toekomst visie
Groeiend familie bedrijf
Geen dag is hetzelfde.
Elke klant is anders qua smaak wensen en interieur, en altijd weer een leuke uitdaging om samen met de klant te sparren voor een metamorfose. Als persoonlijk interieuradviseur veel interieurs mogen ontwerpen en uitvoeren.
Productieve werkomgeving waar ik veel ervaring heb opgedaan
Het leukste van de baan vind ik dat elke dag anders is. En dat de functie erg afwisselend is met veel verschillende taken, Daarnaast stimuleert het mijn zelfstandigheid en leer ik erg goed omgaan met de verschillende taken en de flexibiliteit die je hiervoor nodig hebt.
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
Soms iets teveel gericht op de regeltjes
Prettige werksfeer
Leuke functie vooral het contact die je had met klanten uit heel Nederland en zelfstandig mee kon denken voor oplossingen als dat mogelijk was.
Pluspunten
Fijne collega's
Productief bedrijf, erg prestatie gericht
De afgelopen 3 jaar heb ik de mogelijkheid gehad bij Goossens wonen en slapen om veel werkervaring op te doen, zoals positieve klantbenadering, klanten adviseren op het gebied van interieurstyling, slaapartikelen, matrassen en meubels voor het gehele huis.

In de verkoop sta ik vaak 2de op de beste verkoper lijst, gericht op prestatie, omzet en reviews/scores online. Je wordt als verkoper onder de loep gelegd, want het hoofdkantoor en de klant beoordeeld jouw na een volbrachte verkoop. Het kantoor kijkt; Hoeveel omzet is er binnen, is er korting gegeven, is deze verkoper klantvriendelijk. De klant kijkt; ben ik tevreden geholpen, zou ik nog eens terug willen komen en raad ik deze verkoper aan bij familie en vrienden.

Ik mag trots zeggen dat ik daar aan voldoet. Moeilijkste is dit te behouden, ookal is de klant onredelijk en wil deze veel korting. Je moet de klant altijd een stap voorblijven.

Leukste is dat het altijd een andere dag is en er altijd nieuwe uitdagingen te vinden zijn.
Pluspunten
altijd zicht op nieuwe collectie en aanbiedingen
Minpunten
onregelmatige dagen
handsonmentaliteit
Bij Goossens werd mij gevraagd om op diverse afdelingen te komen werken. Hierdoor heb ik een hele schat aan ervaring kunnen opbouwen.Op de financiële afdeling betreffende het controleren archiveren boeken en verwerken van facturen. Op de klantenservice omgang met klanten en het oplossen van klachten. Op logistiek het zo efficiënt mogelijk plannen van ritten en het verwerken van de rit gegevens. Ook bij goederen ontvangst het boeken, verwerken en archiveren van vrachtbrieven.Op de afdeling inkoop heb ik als voornaamste taak gehad om alle producten in het nieuwe online verkoopsysteem in te geven en te bewaken.Tijdens mijn werkzaamheden bij personeelszaken was ik verantwoordelijk voor de sollicitaties online zetten verwerken archiveren en screenen, opmaken en registreren van arbeidscontracten.Ziekteverzuim registeren, doorgeven, afmelden en verwerken. agendabeheer van P&O managers.
Pluspunten
collegialiteit is zeer goed
Minpunten
salarisring kon beter
familiebedrijf
een echt familiebedrijf waar je met veel plezier kunt werken. Er zijn doorgroeimogelijkheden, en leuke en gezellige mensen om mee samen te werken niet alleen op de afdeling maar ook met andere afdelingen.
Pluspunten
kantine aanwezig
Veel geleerd.
7 jaar gewerkt voor dit dynamische bedrijf, waar ik dan ook zeer veel geleerd heb.
Ervaring in de meubels, maar ook zeker met mensen / klanten.

Zeer veel zelfvertrouwen gekregen daar.

Overal inzetbaar, maar het leukst tijdens een druk weekend, de juiste informatie aan de klanten geven en meedenken. De verkoop van de meubels is een heel proces. Als klanten voor een compleet interieur kwamen, was dus telkens weer een enorme uitdaging:).
Pluspunten
de 1e jaren, bonussen
Minpunten
laatste jaren, weinig bonussen meer
Leuk bedrijf waar ik nog lang hoop te mogen blijven werken.
Ik ga altijd met plezier naar mijn werk en het is iedere weer anders en afwisselend.
Pluspunten
Leuk team, verzorgen opleidingen en verzorgen (avond)eten bij koopavond
Prima winkel
Goed bedrijf om te ontwikkelen en ontplooien, je word opgeleid voordat je aan de slag gaat
gezellige afdeling met leuke collega's
Een werkdag die snel omging. Druk met van allerlei financieel administratieve functies.
Directie bestond uit div. leden van een familie.

Mijn collega's : gezellige mensen die na bijna 27 jaar samenwerking heel speciaal zijn geworden.

Het leukste van de baan, secuur werk, netjes en gestructureerd
Pluspunten
gezellig
Minpunten
ontslag op grond van economische reden
Rommelig
Personeelsbeleid was destijds erg onzurgvuldig.
Dit deed de sfeer geen goed.
Pluspunten
Goede georganiseerd qua producten
Minpunten
Star
goede sfeer met leuke collega's
Ik werk hier met veel plezier en ik zie het als een echte uitdaging om elke dag opnieuw zoveel mogelijk te verkopen. Helaas is deze baan wel een baan met oproepcontract.
Pluspunten
geen druk van targets
Minpunten
geen pauze
bedrijf heeft zeer veel op met het personeel
heel gezellige werkomgeving. belangrijk is dat de medewerkers en de klanten een prettige sfeer ervaren
Hele leuke werkgever
Top werkgever, leuke collega's, leuk om er te werken, altijd met veel plezier de klanten geholpen.
Leuke werksfeer in goed geregelde omgeving
Actieve verkoop met leuke collega's onder een ongedwongen sfeer.
prettige, sociale gemoedelijke werksfeer
veel geleerd over het monteren van meubelen en de kenmerken ervan. ook veel leuke contacten met tevreden klanten,Vrij man omdat je altijd op de baan zit.
Pluspunten
vrij man
Minpunten
salaris
Bekijk meer reviews over Goossens Wonen & Slapen
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Goossens Wonen & Slapen. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Goossens Wonen & Slapen gesorteerd op locatie