Gispen

Reviews voor Marketeer (m/v) bij Gispen

Marketeer (m/v)2 reviews
Van tijdelijke kracht op de studio tot full-time grafisch vormgever tot Digital Asset Marketeer. Na 8 jaar met plezier op studio gewerkt, zag ik een kans om van meer waarde te zijn voor het bedrijf. De huidige functie werd in het leven geroepen en ben helemaal op m'n plek.
Het is elke dag toch een soort van thuis komen, en dat na bijna 12,5 jaar voelt dat nog steeds zo. Prima sfeer, niet in een keurslijf, geen autoritaire management. Samen elke keer tot iets moois komen.
Ik werk al meer dan 10 jaar voor Gispen. In die tijd heb ik verschillende functies uitgeoefend. Er zijn veel mogelijkheden om door te groeien. De cultuur is heel bijzonder. Mensen werken hier echt vol passie aan projecten samen en helpen elkaar met plezier verder. Ik wordt daar nog steeds enorm door geïnspireerd. De mooie producten en de historie die ver terug gaat maken het ook interessant om hier te werken. Verder is er heel veel vrijheid, wat ik enorm waardeer. Er wordt hard gewerkt. Als dat allemaal past bij je dan is het een super bedrijf .
Pluspunten
Fijne collega's, open communicatie, korte lijnen, mooi merk, hard werken.
Minpunten
Je komt er nooit meer weg ;-)