Gispen
Ben nog niet zo heel lang werkzaam bij Gispen zoals vele die er al meerdere jaren zitten, heb het dan ook super naar mijn zin, geweldig mooie producten, leuke collega's en een goede werksfeer.
Het is een mooi bedrijf en ben blij dat ik de stap naar Gispen heb gemaakt.
Gispen is een inspirerende werkgever, waar collega's nauw samenwerken en altijd tijd vrijmaken om je verder te helpen. De cultuur is heel laagdrempelig, de deur staat letterlijk open voor iedereen. Je wordt enthousiast door de mooie projecten die er gedaan worden en door de vele vrijheden die je krijgt in je werk. In mijn functie als accountmanager ben ik weinig op kantoor, maar als ik er ben voelt het echt als een warm bad.
Bij Gispen werken is erg tof! Leuke collega's en hele mooie producten.
Bij projecten zijn veel verschillende afdelingen en collega's betrokken en dat maakt het enorm veelzijdig en afwisselend.

Binnen Gispen zijn de lijnen kort en de sfeer is erg fijn.

Iedereen is erg gedreven en probeert iedere keer weer het beste resultaat neer te zetten!
Het leuke van werken bij Gispen zijn je collega's. Gedreven mensen met passie voor hun vak. We gaan elke project weer samen voor een mooi resultaat. De sfeer is gelijkwaardig en gezellig. Doordat er ruimte is om door te groeien zit ik er alweer meer dan 5 jaar met veel plezier.
Van tijdelijke kracht op de studio tot full-time grafisch vormgever tot Digital Asset Marketeer. Na 8 jaar met plezier op studio gewerkt, zag ik een kans om van meer waarde te zijn voor het bedrijf. De huidige functie werd in het leven geroepen en ben helemaal op m'n plek.
Het is elke dag toch een soort van thuis komen, en dat na bijna 12,5 jaar voelt dat nog steeds zo. Prima sfeer, niet in een keurslijf, geen autoritaire management. Samen elke keer tot iets moois komen.
Ik werk al meer dan 10 jaar voor Gispen. In die tijd heb ik verschillende functies uitgeoefend. Er zijn veel mogelijkheden om door te groeien. De cultuur is heel bijzonder. Mensen werken hier echt vol passie aan projecten samen en helpen elkaar met plezier verder. Ik wordt daar nog steeds enorm door geïnspireerd. De mooie producten en de historie die ver terug gaat maken het ook interessant om hier te werken. Verder is er heel veel vrijheid, wat ik enorm waardeer. Er wordt hard gewerkt. Als dat allemaal past bij je dan is het een super bedrijf .
Pluspunten
Fijne collega's, open communicatie, korte lijnen, mooi merk, hard werken.
Minpunten
Je komt er nooit meer weg ;-)
totaal geen vca je bent hier puur werk vee de meesten mensen is hier ook half dood.
geen plek om door te groeien en of te laten zien wat je kan.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gispen. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,1