Gispen
Review over Gispen van een medewerker

Gewoon super!

19 september 2019
Ben nog niet zo heel lang werkzaam bij Gispen zoals vele die er al meerdere jaren zitten, heb het dan ook super naar mijn zin, geweldig mooie producten, leuke collega's en een goede werksfeer.
Het is een mooi bedrijf en ben blij dat ik de stap naar Gispen heb gemaakt.
Similar reviews
3 september 2019
Gispen is een inspirerende werkgever, waar collega's nauw samenwerken en altijd tijd vrijmaken om je verder te helpen. De cultuur is heel laagdrempelig, de deur staat letterlijk open voor iedereen. Je wordt enthousiast door de mooie projecten die er gedaan worden en door de vele vrijheden die je krijgt in je werk. In mijn functie als accountmanager ben ik weinig op kantoor, maar als ik er ben voelt het echt als een warm bad.
3 september 2019
Bij Gispen werken is erg tof! Leuke collega's en hele mooie producten.
Bij projecten zijn veel verschillende afdelingen en collega's betrokken en dat maakt het enorm veelzijdig en afwisselend.

Binnen Gispen zijn de lijnen kort en de sfeer is erg fijn.

Iedereen is erg gedreven en probeert iedere keer weer het beste resultaat neer te zetten!
2 september 2019
Het leuke van werken bij Gispen zijn je collega's. Gedreven mensen met passie voor hun vak. We gaan elke project weer samen voor een mooi resultaat. De sfeer is gelijkwaardig en gezellig. Doordat er ruimte is om door te groeien zit ik er alweer meer dan 5 jaar met veel plezier.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gispen. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,1
Reviews over Gispen gesorteerd op locatie