GGZ Rivierduinen

GGZ Rivierduinen Reviews

Goede werkgever
prettige werkgever. collega's goed mee te werken. zolang jij je werkzaamheden zonder klachten vericht is er geen druk en stress. enige nadeel is dat zij daar flink aan het bezuinigen zijn.
Ggz instelling in beweging met veel kansen
Hele fijne werkgever. Krijg veel verantwoordelijkheid en word serieus genomen. Niet erg hiërarchisch. De nieuwe raad van bestuur heeft een zeer goede invloed op de organisatie en er word veel verbeterd.
Pluspunten
Open sfeer, dynamische
Erg veel geleerd. Goede werksfeer.
Veel ervaring opgedaan als beginnend psycholoog. Helaas door bezuinigingen ander werk moeten gaan zoeken. Hier is de basis gelegd voor mijn verdere carriere.
een warm en vriendelijk werkomgeving
Het is een warm en menselijk werkomgeving.Je hebt de hele dag menesen aan de telefoon of aan je bureau. er komen vragen voor reserveringen van vergederruimtes lunches e.d. Mijn manager was een hele aardige competente vrouw en mijn collega's meer dan goed. In mijn optiek was er niets moeilijk aan de baan, maar het leukst van de baan was het contact met mijn klanten.
Zie eerder
Zie eerdere review. Momenteel werk ik als arts bij GGZ rivierduinen in het KEP-team. Ambulant team voor jongvolwassenen met een eerste psychose
Stel een vraag over solliciteren of werken bij GGZ Rivierduinen. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,4
4,5