GGZ inGeest Reviews

Leuke ervaring
activiteitenbegeleider (voormalige medewerker) –  Amsterdam15 september 2018
Een leuke korte stage plek die iedereen aan te raden is.
een bedrijf vol uitdagingen waar je elkedag nieuwe ervaringen opdoet, en blijft leren, ook kennis blijft delen
verpleegkundige (huidige medewerker) –  Gemeente Amsterdam11 mei 2018
het feit dat leren en kennis delen goed samengaan maakt dat de patienten zo goed mogelijk verzorgd, en begeleid worden
Fijne teams, leerzame werkomgeving, veel mogelijkheden tot ontwikkeling van eigen professionaliteit.
psychiatrisch verpleegkindige i.o. (huidige medewerker) –  Amsterdam15 februari 2018
GGZ Ingeest is een fijne organisatie die veel mogelijkheden biedt tot ontwikkeling van eigen professionaliteit.
Minpunten
Weinig reiskostenvergoeding.
Leerzame omgeving met doorgroeimogelijkheden
ambulant psych. verpleegkundige (huidige medewerker) –  Amstelveen20 januari 2018
ik ben nu werkzaam in het eerste FACT team ouderen van Nederland.GGZ in geest heeft mij de kans geboden door te groeien in ijn functie door de verkorte opleiding HBOV aan de Hogeschool van Amsterdam
prettige werksfeer / sociaal ingesteld en georiënteerd
begeleider II (huidige medewerker) –  Hoofddorp28 december 2017
prettige werksfeer / sociaal ingesteld en georiënteerd
grote regio - samenwerking met organisaties in de gezondhedszorg
opleidingsinstituut
Pluspunten
grote organisatie
Minpunten
grote organisatie
Goede instelling met zeer gemotiveerde collega's.
Management Assistente/Secretaresse (huidige medewerker) –  Amsterdam5 november 2017
Geen enkele dag is hetzelfde. Goed contact met collega's en leuk contact met patiënten. Veel geleerd over hoe om te gaan met medemensen met psychische problemen.
Pluspunten
Goede werksfeer.
Minpunten
De huidige noodzakelijke reorganisaties.
Prettig werken met senioren en deel uitmaken van een multidisciplinair team.
Activiteitenbegeleider (huidige medewerker) –  Haarlem31 augustus 2017
Lezen rapportage
Dagprogramma: bijvoorbeeld, bewegen voor ouderen, braintraining, creatief, wandelen enz.
Rapporteren

Waarom ik mijn werk zo leuk vind: zorgen dat de senioren die geestelijke problemen hebben de dag op een goede manier doorkomen. Afleiding geven en misschien momenten van plezierbeleving.

Het moeilijkste aan mijn werk vind ik momenteel de veranderende organisatie
Altijd met veel plezier gewerkt binnen GGZ
Begekeider (huidige medewerker) –  Bennebroek30 mei 2017
Er wordt binnen GGZ in geest gereorganiseerd waardoor mensen boventallig verklaard kunnen worden. Ik ben een paar jaar geleden in Berkel en Rodenrijs gaan wonen waardoor ik een lange reistijd heb
Pluspunten
Lang arbeidsverleden met leuke contacten met cliënten en collegas
Minpunten
Reorganisatie
Men doet zijn best, alleen men is niet bekwaam (management)
Psycholoog (huidige medewerker) –  Amsterdam10 mei 2017
Helaas is er een zwabberbeleid. Er is geen duidelijke koers, behalve dan dat er bezuinigd moet worden. Secretariaatsmedewerkers moeten opnieuw solliciteren, kunnen anders ingeschaald worden, van werkplek veranderen. Sociaal psychiatrisch verpleegkundigen in schaal 60 worden hoogst waarschijnlijk wegbezuinigd. Voor veel geld worden er black b. aangeschaft, die dan toch weer niet geschikt zijn. En zo is het met alles. Er is geen duidelijke visie over de toekomst, de medemenselijkheid voor werknemers is sterk afgenomen.
Pluspunten
De ongelooflijke hardwerkende collega's
Minpunten
Geen duidelijke koers door bestuur/management.
Fijne werkplek, prima sfeer
Trajectbegeleider (voormalige medewerker) –  Hoofddorp9 mei 2017
Een werkplek die toentertijd wel toe was aan verfrissing, betreft aanbod.
Veelzijdig hulpaanbod, als je kijkt naar alle afdelingen. Goede werksfeer, oog voor persoonlijke zaken.
Pluspunten
werksfeer
Dolhuis
Functieverantwoordelijk educatief medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam24 april 2017
Dankzij de vele betrokken en enthousiaste medewerkers lukt het om ook in deze tijden van reorganisatie, voortschrijdend inzicht, bezuiniging en overheidsmaatregelen zo goed mogelijke psychiatrische zorg te bieden aan hen die dat nodig hebben, op de manier waarop ze dat nodig hebben. Door alle veranderingen wordt het speelveld echter wel steeds kleiner en de (administratieve) werkdruk hoger.
Pluspunten
Betrokken personeel
Minpunten
Bezuinigingen en reorganisaties
Boeiende organisatie in ontwilkkeling
P&O adviseur (voormalige medewerker) –  Amsterdam28 februari 2017
Een grote organisatie met ruimte voor eigen initiatief.
Prettige werksfeer en een cliëntengroep waar ik graag mee werk
Receptioniste/administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Amsterdam14 september 2016
Helaas is GGZ inGeest aan het bezuinigen waardoor locaties gesloten worden en recepties afgeschaft worden of verkleind worden.
Hierdoor heb ik geen vaste werkplek meer en werk daar waar het nodig is en plek is.
Ik heb daardoor veel verschillende werkervaringen opgedaan en heb er erg veel bij geleerd. Ook ben ik hierdoor erg flexibel geworden. Ik wil erg graag bij GGZ inGeest blijven werken omdat ik graag met deze doelgroep omga maar deze kans wordt steeds kleiner waardoor ik genoodzaakt ben om een andere baan te zoeken, waar ik ook met veel plezier tegen aan kijk.
Pluspunten
sociale omgeving
Minpunten
reorganisatie en bezuinigingen
Fijne organisatie. Veel mogelijkheden voor ontwikkeling.
SPV (huidige medewerker) –  Amsterdam16 augustus 2016
Ik heb me bij GGZinGeest goed kunnen ontwikkelen en kansen gekregen om mijn professie te verdiepen.
Pluspunten
scholings mogelijkheden
Minpunten
reorganisatie en krimpfase 2e lijn GGZ
Erg fijn
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Amsterdam13 juni 2016
Ik vind mijn werk bij ggz ingeest erg leuk en uitdagend. Goede samenwerking binnen het team, goede behandeling voor de patiënten.
Vooral mijn werkplek op de nieuwe valerius vind ik erg fijn!
Pluspunten
Vriendelijk personeel
Minpunten
Hangt veel af van het soort team
GGZ inGeest heeft me de mogelijkheid geboden om me te ontwikkelen. Ik had ook ruimte om het werk zelf in te delen; om de afdeling op te zetten.
activiteitenbegeleidster (off. functie) (huidige medewerker) –  Hoofddorp26 mei 2016
Het werken met mensen die individuele begeleiding nodig hebben bij het zoeken naar hun kracht, identiteit en mogelijkheden, is waar mijn hart ligt. Herstelgericht werken en toewerken naar participatie in de maatschappij is het gebied waarop ik graag werkzaam ben. GGZ inGeest gaat dit oppakken, echter ik zou graag meer één op één mensen oplossings- en resultaatgericht begeleiden. Hiervoor krijg ik onvoldoende ruimte bij GGZ inGeest; er is hoe dan ook weinig financiële en praktische ruimte voor.

Er bestaan voldoende mogelijkheden bij GGZ inGeest tot scholing en om deze vergoed te krijgen, maar (in mijn geval) niet tot het doorgroeien in een andere functie/behandelverantwoordelijkheden, wat onder andere te maken heeft met wisselende behandelaren en teamleiders in de afgelopen 5 jaar, waardoor 'lijntjes' nog niet echt konden ontstaan of al snel weer eindigden. Onder de huidige teamleider denk ik niet mijn 'droombaan' te kunnen realiseren.
Pluspunten
mogelijkheid tot scholing
Minpunten
geen doorgroei mogelijkheden, veel veranderingen door bezuinigingen; onzekere toekomst
Leerling verpleegkundige 4e jaars (huidige medewerker) –  Bennebroek5 februari 2016
Vriendelijk en open personeel. Erg vriendelijk tegen over de patiënten bieden goede structuur.
Pluspunten
Vriendelijk
Minpunten
n.v.t.
Leuke en gezellige werksfeer
Receptioniste/telefoniste (voormalige medewerker) –  Amsterdam5 februari 2016
Cliënten te woord staan per telefoon zowel in- als outbound en doorverbinden naar de desbetreffende persoon, of bericht doorgeven via email. Het verwerken van gegevens in het ECD/EPD. Afspraken maken in de agenda's. Faxen van medicijnen naar apotheken. Ik vond het een leuke baan en gezellige en collega's die altijd klaar stonden met raad en daad.
Lovely work place
Personal assistant/Executive Assistant (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH1 december 2015
Fun work place with a lot of action, a you may expect working in the mental health care. Very nice colleagues and a very good atmosphere.
The most enjoyable part was the organization of several events, such as conferences and large social events.
Always challenging was the scheduling of all those busy diaries.
The CEO was very supportive and good to work with.
Pluspunten
Nice work place
Een zeer goede werkgever
Gebouw Beheerder (voormalige medewerker) –  Haarlem, NH19 november 2014
Ik heb er met veel plezier gewerkt en heb mij er goed op mijn plaats gevoeld
Pluspunten
Zeer zelfstandig kunnen werken
Minpunten
Geen minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij GGZ inGeest. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over GGZ inGeest gesorteerd op locatie