GGZ Drenthe
Review over GGZ Drenthe van een medewerker

Leuke, soms hilarische baan, die nu meer zakelijk wordt.

14 april 2015
Vroeg beginnen, om half negen samen met collega's kopje koffie, de dagelijkse werkzaamheden doornemen en dan weer met je eigen werk verder. Je kunt zelf je werk indelen, dus veel vrijheid.
Ik ben er opgegroeid, dus ik heb er alles geleerd.

De medisch/psychiatrische wereld vraagt aanpassing.

Omgaan met veel mensen/diverse karakters heeft wel wat, evenals de ontspannen sfeer.
Pluspunten
Een vaste baan.
Minpunten
Wordt steeds zakelijker.
Vergelijkbare reviews
26 april 2018
Medewerker Zorgadministratie (voormalige medewerker) - Assen
Als herintredende moeder terecht gekomen in een warm bad, fijne sfeer, prettige collega's . Fijn om weer bezig te zijn in een andere rol. Helaas een contract van een jaar en geen groeiumogelijkheden.
Pluspunten
Werktijden
Minpunten
Groeimogelijkheden
7 november 2016
Teammanager (huidige medewerker) - Assen
Een organisatie die vol in beweging is. Een bedrijf met veel dynamiek waarin als hulpverlener je kennis en ervaring kwijt kan.
Pluspunten
De zorg staat centraal
Minpunten
Te log qua organisatie
26 september 2016
Agogisch hulpverlener in de psychiatrie (huidige medewerker) - Drenthe
Dit werk biedt uitdaging, een goed salaris, leerzame werkzaamheden en veel flexibiliteit. Binnen de locatie waar ik werk heeft de leidinggevende een prettige werkstijl waarbij de werknemers dagelijks veel autonomie ervaren. Er worden veel leermogelijkheden aangeboden in de vorm van E-learning of workshops en trainingen. Dit alles met het doel om je te ontwikkelen als professional.
Vrijwel alle collega's zijn hoger opgeleid en beschikken over veel werkervaring in de psychiatrie en of gehandicaptenzorg. Ik zit in een divers team met collega's die ik waardeer.
Pluspunten
Goede collega's en een goede leidinggevende, veel flexibiliteit waardoor ik af en toe een reis kan maken
Minpunten
Weinig tot geen doorgroeimogelijkheden