Review over GGz Breburg van een werknemer

Bekijk alle reviews over GGz Breburg

Gezellige werkomgeving met vriendelijke mensen
Helpdeskmedewerker (voormalige medewerker) –  Rijen, NB10 september 2014
Veel telefoneren, maar hele leuke mensen aan de telefoon.
Ik heb daar voor geleerd in mijn tijd dat ik daar stage heb gelopen, zoals goed communiceren met klanten, en het werk afhandelen dat ze mij geven, zoals rechten veranderen, mail afhandelingen enz.
Collega's waren heel leuk en je kan er veel van leren.
het moeilijkste van deze baan was toch wel dat de afkortingen van sommige dingen niet echt te begrijpen waren, en dat je dat soort dingen pas leert als je er lang genoeg werkt.
het leukste van de baan was toch wel dat je met een team samen werkte.
Pluspunten
Leuke omgeving en team verband
Minpunten
te veel afkortingen die er niet echt meer gebruikt worden.

Andere reviews over GGz Breburg van werknemers

Prettige directe collega's, minder goede ervaringen met leidinggevende
Groepsbegeleider binnen "de Mark" (voormalige medewerker) –  Breda2 januari 2019
Van het begeleiden van de kinderen/jongeren, hun familie en samenwerken met mijn collega's heb ik heel veel geleerd.
Na een bedrijfsongeval waardoor ik uiteindelijk (lichamelijk) niet meer in staat was het werk uit te voeren, is er op een vervelende manier gereageerd door leidinggevenden.Hierna en -hierdoor ben ik op zoek gegaan naar ander werk.
Ben er heel erg vervelend weggegaan na 2 jaar half ziektewet
Gz psycholoog/ (voormalige medewerker) –  Tilburg16 april 2018
Manager die me dwong mijn eigen werkzaamdpheden te blijven uitvoeren terwijl ik aangaf geheugen en concentratie problemen naast nek en schouderklachten te hebben vanwege opgelopen whiplash. Pas nadat bij neuropsychologisch onderzoek de conclusie luidde dat ik klinisch relevante stoornissen op dat gebied had werden mij loopjongentaken opgedragen voor het secretariaat.
Zonder enige vorm van afscheid ben ik na 2 jaar voor 75 % afgekeurd en in de Wia terecht gekomen met 580 overuren.
Pluspunten
Minpunten
Organisatie die totaal geen boodschap heeft aan wel en wee van eigen werknemers.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij GGz Breburg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over GGz Breburg gesorteerd op locatie