Review over GGz Breburg van een werknemer

Bekijk alle reviews over GGz Breburg

Bied veel ontwikkelingsmogelijkheden, het is uitdagend werk, interessante doelgroep
Verpleegkundige op oproepbasis (voormalige medewerker) –  Noord Brabant18 juni 2014
Goede werkgever, veel mogelijkheden om te ontwikkelen, er is een ruime keus aan cursussen en trainingen die gegeven worden.

Als flex- medewerker kom ik in verschillende klinieken, dit maakt het uitdagend. De collega's zijn altijd blij dat je er bent. Ik werk met verschillende cliënten en hun ziektebeeld, dit blijft leuk en interessant!

Het is soms moeilijk om als flex- medewerker in te vallen op een afdeling waar een crisis is op de afdeling, maar de collega's helpen je hierbij. Als flex- medewerker is het erg moeilijk om een band om te bouwen met collega's of cliënten. Maar daar kies je zelf voor wanneer je als flex- medewerker aan de slag gaat.

Andere reviews over GGz Breburg van werknemers

Prettige directe collega's, minder goede ervaringen met leidinggevende
Groepsbegeleider binnen "de Mark" (voormalige medewerker) –  Breda2 januari 2019
Van het begeleiden van de kinderen/jongeren, hun familie en samenwerken met mijn collega's heb ik heel veel geleerd.
Na een bedrijfsongeval waardoor ik uiteindelijk (lichamelijk) niet meer in staat was het werk uit te voeren, is er op een vervelende manier gereageerd door leidinggevenden.Hierna en -hierdoor ben ik op zoek gegaan naar ander werk.
Ben er heel erg vervelend weggegaan na 2 jaar half ziektewet
Gz psycholoog/ (voormalige medewerker) –  Tilburg16 april 2018
Manager die me dwong mijn eigen werkzaamdpheden te blijven uitvoeren terwijl ik aangaf geheugen en concentratie problemen naast nek en schouderklachten te hebben vanwege opgelopen whiplash. Pas nadat bij neuropsychologisch onderzoek de conclusie luidde dat ik klinisch relevante stoornissen op dat gebied had werden mij loopjongentaken opgedragen voor het secretariaat.
Zonder enige vorm van afscheid ben ik na 2 jaar voor 75 % afgekeurd en in de Wia terecht gekomen met 580 overuren.
Pluspunten
Minpunten
Organisatie die totaal geen boodschap heeft aan wel en wee van eigen werknemers.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij GGz Breburg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over GGz Breburg gesorteerd op locatie