GGz Breburg Reviews

Ben er heel erg vervelend weggegaan na 2 jaar half ziektewet
Gz psycholoog/ (voormalige medewerker) –  Tilburg16 april 2018
Manager die me dwong mijn eigen werkzaamdpheden te blijven uitvoeren terwijl ik aangaf geheugen en concentratie problemen naast nek en schouderklachten te hebben vanwege opgelopen whiplash. Pas nadat bij neuropsychologisch onderzoek de conclusie luidde dat ik klinisch relevante stoornissen op dat gebied had werden mij loopjongentaken opgedragen voor het secretariaat.
Zonder enige vorm van afscheid ben ik na 2 jaar voor 75 % afgekeurd en in de Wia terecht gekomen met 580 overuren.
Pluspunten
Minpunten
Organisatie die totaal geen boodschap heeft aan wel en wee van eigen werknemers.
Fijne werkomgeving met fijne collega's
Senior agogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg25 januari 2018
Het begeleiden van jongvolwassene met een psychiatrisch toestandsbeeld. Samen met een team, bestaande uit verschillende disciplines, zoeken naar de beste methode om de cliënt weer op weg te helpen.
Werkomgeving was 24 jaar geleden leuker , meer saamhorigheid .
Verzorgende IG (huidige medewerker) –  Etten-Leur6 april 2016
Het leukste van de baan is dat ik leerlingen kon begeleiden . En ik had een paar leidinggevende die veel vertrouwen in mij had . Ik ben heel lang planner geweest , tot augustus 2015 omdat ze mij dat toevertrouwde . Het moeilijkste vind ik hoe er soms met de clienten omgegaan word .
De directie laat weinig van zich horen .
Vind jammer dat er collega's zijn die denken dat ze alles zijn en nemen geen advies van anderen . En ik denk altijd , dat je van elkaars kwaliteiten en of ervaring gebruik moet maken . Daar is niks mis mee . We zijn een team en samen moet je het doen . Je staat er niet alleen voor . Je ziet veel machtsmisbruik op de werkvloer . Ze denken dat ze de baas zijn over de clienten , en ontstaat er onnodige conflicten .
Ik heb daar veel geleerd . Ik was eigenlijk niet iemand voor de psychiatrie . Omdat ik een heel ander beeld daarover had vanuit mijn land van herkomst Curacao . 25 jaar geleden ben ik daar ingerold via uitzendbureau en is mij heel goed bevallen , dat ik dan zolang daar ben blijven werken .
Pluspunten
Dat ik erg dichtbij woont .
Minpunten
Mensen worden boventallig gezet, er wordt meer uitzendkrachten ingezet, korte diensten al geef je aan dat niet te willen, er word geen uitstapjes meer georganiseerd, word verkeerd bezuiningt .
Bedrijf met een visie
Verzorgende IG (huidige medewerker) –  Etten-Leur, NB1 januari 2016
Het ondersteunen van cliënten met een psychische aandoening binnen de kliniek.
Je gaat uit van wat een cliënt nog wel kan en de cliënt terug zetten in zijn eigen kracht.
Je werkt in een betrokken team en collega's die er voor elkaar zijn.
Het begeleiden van een cliënt in een crisis situatie is niet altijd even makkelijk.
Het leukste is als je de cliënt weer in zijn kracht kunt zetten en een positiever moment kunt bezorgen.
Pluspunten
collegialiteit, betrokkenheid
Minpunten
Werkdruk en beperkingen van cliënten contacten door administratieve werkzaamheden
Verpleegkundigheid ontbreekt..
ervaringsdeskundige (voormalige medewerker) –  Breda14 december 2015
Als jr. verpleegkundig medewerker lijdt je een erg wisselend rooster, iets wat haaks staat op de boodschap die we moeten uitdragen. Verder merk je veel schending van privacy onderling en uitwerking hiervan binnen rapportage methodiek.
Er heerst naar mijn mening geen sfeer van goede zorgen maar een van sleur en seniele doctrine.
Pluspunten
Gratis medicijnen
Minpunten
Mensen die dood willen
innovatieve en ambitieuze organisatie
manager bedrijfsvoering (huidige medewerker) –  Tilburg16 november 2015
Zijn moderne instelling, financieel gezond.

Stellen hoge kwalitatieve eisen

Geven ontwikkelingsmogelijkheden
Pluspunten
innovatief
flexibele werkplek
Muziektherapeut (huidige medewerker) –  Tilburg, NB28 september 2015
De mogelijkheid om met verschillende teams en doelgroepen te werken op verschillende locaties.
jaren met plezier gewerkt
Instelling kok (voormalige medewerker) –  Etten-Leur, NB8 september 2015
Prettige werkgever, open voor nieuwe ideeën, opleidingsmogelijkheden.
Pluspunten
gratis koffie/thee
Minpunten
bezuinigingen
erg leuk bedrijf om te werken.
secretaresse (voormalige medewerker) –  goirle8 april 2015
Ik heb hier tijdelijk gewerkt als secretaresse en heb het enorm naar mijn zin gehad, helaas waren er geen mogelijkheden om te blijven want dit had ik graag gewild.
Pluspunten
super collega's
Minpunten
nvt
Gezellige werkomgeving met vriendelijke mensen
Helpdeskmedewerker (voormalige medewerker) –  Rijen, NB10 september 2014
Veel telefoneren, maar hele leuke mensen aan de telefoon.
Ik heb daar voor geleerd in mijn tijd dat ik daar stage heb gelopen, zoals goed communiceren met klanten, en het werk afhandelen dat ze mij geven, zoals rechten veranderen, mail afhandelingen enz.
Collega's waren heel leuk en je kan er veel van leren.
het moeilijkste van deze baan was toch wel dat de afkortingen van sommige dingen niet echt te begrijpen waren, en dat je dat soort dingen pas leert als je er lang genoeg werkt.
het leukste van de baan was toch wel dat je met een team samen werkte.
Pluspunten
Leuke omgeving en team verband
Minpunten
te veel afkortingen die er niet echt meer gebruikt worden.
Bied veel ontwikkelingsmogelijkheden, het is uitdagend werk, interessante doelgroep
Verpleegkundige op oproepbasis (voormalige medewerker) –  Noord Brabant18 juni 2014
Goede werkgever, veel mogelijkheden om te ontwikkelen, er is een ruime keus aan cursussen en trainingen die gegeven worden.

Als flex- medewerker kom ik in verschillende klinieken, dit maakt het uitdagend. De collega's zijn altijd blij dat je er bent. Ik werk met verschillende cliënten en hun ziektebeeld, dit blijft leuk en interessant!

Het is soms moeilijk om als flex- medewerker in te vallen op een afdeling waar een crisis is op de afdeling, maar de collega's helpen je hierbij. Als flex- medewerker is het erg moeilijk om een band om te bouwen met collega's of cliënten. Maar daar kies je zelf voor wanneer je als flex- medewerker aan de slag gaat.
laatste jaar afdeling stage
4e jaars stagiaire verpleegkundige op de HIC (voormalige medewerker) –  Breda, NB8 juni 2014
leuke afdeling met een leuke team en behandelteam.
wordt goed naar jou geluisterd wanneer je wel of geen problemen hebt ook naar stagiaire!

TOP stage!
Pluspunten
leuke team, leuke behandelteam veel uitdagingen.
Minpunten
weinig vacatures
Rustige werkomgeving met inspirerende leiding
Projectmedewerker a.i (voormalige medewerker) –  Breda, NB7 mei 2014
Ik heb twee redelijk solistische functies uitgevoerd voor GGz Breburg. Medewerkers waren echter erg hartelijk en gezellig. Het management was inspirerend door hun heldere (stout)moedige beleid met oog voor iedere werknemer.
Pluspunten
Eigen tijd indelen
Minpunten
Weinig collega's, erg stil op het werk.
Ouderenpsychiatrie in Etten-Leur leuke leerzame werkplek
Sociaal Pedagogisch Medewerker (voormalige medewerker) –  Breda, NB16 januari 2014
Ouderenpsychiatrie is een erg leuke werk/ervaringsplek, waar je vele facetten van de psychiatrie leert kennen.
Gemotiveerde collega's, die met hart en zaligheid dit werk al jaren doen.
Fijne werkomgeving
Secretaresse (voormalige medewerker) –  Tilburg19 maart 2013
Had hier graag blijven werken, helaas was dit slechts een tijdelijke baan.
Pluspunten
leuke collega's, fijne werksfeer
Minpunten
geen mogelijkheid langer te blijven

Stel een vraag over solliciteren of werken bij GGz Breburg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over GGz Breburg gesorteerd op locatie