GGZ-Delfland

GGZ-Delfland Reviews

Productieve en gezellige werkomgeving.
Vrijwillige medewerker Grand café (huidige medewerker) –  Delft11 april 2019
Ik heb kassawerk geleerd, werken in de afwasruimte, helpen bij het maken van de lunch, zien wat er op dat moment nodig is om te doen.

Het leukste vind ik het omgaan met de mensen die koffie, taart e.d. bij me kopen. Het verkoopwerk.
Pluspunten
Personeelskorting bij lunches
Korte lijnen en goede sfeer
HBO verpleegkundige (huidige medewerker) –  Delft26 februari 2019
Ik ben na mijn afstudeerstage blijven plakken op een gesloten opname afdeling voor volwassenen. Erg tevreden met de keus voor GGZ Delfland, het is een middelgroot bedrijf waar je als medewerker mens bent. Er zijn doorgroeimogelijkheden en er wordt meegedacht met mijn persoonlijke ontwikkeling. Ik heb ervaren dat er een goede sfeer heerst in de team waarin ik tot nu toe heb gewerkt.
Pluspunten
sfeer, mogelijkheden, gebouw, eigen input
Minpunten
wisselende werkdruk
Fijne werkplek met veel regie en goed opgeleide collega's
GZ-psycholoog (huidige medewerker) –  Delft28 januari 2019
Instelling waar er veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling, opleidingen, balans tussen werk en privé. Korte lijnen en een prettige relaxte bedrijfscultuur.
Pluspunten
Eigen regie, opleidingen
gezellige werkomgeving met leuke collega's
Vrijwilliger assistent activiteitenbegeleidster (huidige medewerker) –  Rotterdam21 januari 2019
het is leuk afwisselend werk en soms wel een uitdaging, het moeilijkste van de baan naar mijn mening is om de mensen te motiveren om iets te gaan doen, het leukste is als je ziet dat wat je doet resultaat heeft en iemand een stukje zelfredzaamheid terug geeft.doordat we diverse activiteiten aanbieden zowel binnen als buiten, is er genoeg keus in wat mensen willen doen en heb je zelf veel afwisseling.
Pluspunten
leuke collega's en een goede werksfeer
Minpunten
administratie kan lastig zijn
Zeer goede werkgever!
GZ-psycholoog / Klinisch psycholoog i.o. (huidige medewerker) –  Regio Delft27 december 2018
GGZ Delfland is al meerdere jaren voor mij een zeer fijne instelling om te werken. Het werk is afwisselend, diverse problematieken en de mogelijkheid om zowel diagnostiek als behandeling te kunnen doen. Enerzijds een brede doelgroep, anderzijds toch echt specialistische GGZ. Er zijn veel doorgroeimogelijkheden waarbij de kosten grotendeels vergoed worden, zoals EMDR-, CGT- of schematherapiecursussen. Daarnaast zijn er veel GZ- en ook een aantal KP-opleidingsplaatsen en zijn er ervaren collega's aan wie je je kunt optrekken. Als je goed functioneert krijg je veel vrijheid en de productie-eisen zijn prima te behalen (70%). Er is ruimte voor innovatie, wetenschappelijk onderzoek en intervisie en supervisie.
De organisatie is financieel gezond en stabiel en als het goed gaat wordt dit ook gevierd door bijv. iedereen een kleine bonus te geven, ligt er met Sinterklaas altijd wat lekkers in je postvak en de kerstmarkt waarbij je je eigen kerstpakket kunt samenstellen zijn leuke extra's.
Pluspunten
Veel doorgroeimogelijkheden, financieel stabiele organisatie
Minpunten
Hoog streefniveau
Alles is prima geregeld
Horecamedewerker (huidige medewerker) –  Delft6 februari 2018
Fijne locatie , prima bereikbaar. Leuke collega,s en een hoop zaken b.v. interne opleidingen c.q. cursussen zijn prima geregeld.
Pluspunten
goede interne opleidingen, prima bedrijfsrestaurant
Minpunten
minimale beveiliging
Begeleiding
Leerling verpleegkundige (huidige medewerker) –  Delft21 november 2017
Goede en fijne begeleiding gedurende de opleiding. Dit wordt ondersteunt door maandelijksd groeibijeenkomst waarbij de leerlingen bij elkaar een complexe situatie aan de hand van intervisie uitvoeren onder begeleiding van de praktijkopleider.
Opleidingen- en vergaderzalenzentrum
Gastheer (voormalige medewerker) –  Delft11 juli 2017
Het eerste uur ben ik altijd bezig om het werk in te halen wat de shift voor mij heeft laten liggen. Dit maak ik regelmatig zonder resultaat bespreekbaar met de leidinggevenden. De rest van de dag is rustig. Het was leuk vrijwilligerswerk.
Pluspunten
Gratis eten en drinken
Minpunten
Slechte service van afdeling ICT
Fijne wergever en goede intercollegiale sfeer
Klinisch psycholoog (huidige medewerker) –  Regio Delft26 november 2016
Mijn ervaring binnen GGZ-Delfland is erg positief. Organisatorisch heeft het bedrijf de zaken goed voor elkaar, de communicatie verloopt soepel en de lijnen zijn kort. Er is veel ruimte om initiatief te nemen, of betrokken te zijn bij lopende projecten. Ook is er veel ruimte voor nascholing en professionele ontwikkeling via het Leerhuis. Ik werk met veel plezier in mijn team en binnen GGZ_Delfland.
gezellige werksfeer
Activiteitenbegeleidster (voormalige medewerker) –  Delft2 juli 2016
ik heb geleerd dat het belangrijk is structuur te bieden aan de cliënten. respecteren van de normen en waarden en eventuele culturele achtergronden.
Competitie
Medewerkster dagbesteding (voormalige medewerker) –  Delft, ZH10 september 2015
Veel competitie tussen werknemers. Ongelijke behandeling leidinggevenden.
Pluspunten
Werken met de clienten
Minpunten
Veel strijd
Reorganisatie, verhuizing, nieuwe teams, minder collega's.
secretaresse (huidige medewerker) –  Delft10 juni 2015
Door reorganisatie zijn we verhuisd van locatie naar een gebouw met kantoortuinen. De teams zijn hervormd en herverdeeld. Secretariaten moeten zich hierop aanpassen. Door deze veranderingen krijgt het secretariaat meer en meer een controlerende functie. Dit gaat ten koste van het werkplezier, is mijn mening. Collega secretaresses die met pensioen gaan, worden niet vervangen. De secretaresses die overblijven moeten alles opvangen en onderling verdelen. Dit geeft veel onrust. Er is weinig sturing van het management. Leuk is van de baan contacten met patiënten en behandelaren.
Minder leuk is afvlakking inhoud van de functie.
Pluspunten
aardige collega's
Minpunten
weinig waardering
Het was leuk en uitdagend werk met fijne collega's.
Flex medewerker (voormalige medewerker) –  Delft, ZH6 januari 2015
Het was leuk en uitdagend werk met fijne collega's.
Ik heb heel veel ervaring op mogen doen, en als flexwerker heb ik op elke afdeling gestaan. Deze afwisseling zorgde er voor dat ik flexibel maar ook zeer kritisch bleef. Ik kreeg geen kans kreeg om ( zoals andere collega's) op de automatische piloot te gaan draaien.

Ik ben enorm gegroeid in mijn werk.Ik ben iedereen dankbaar voor de goede en professionele begeleiding. Daardoor kon ik binnen het bedrijf doorgroeien en door leren.
Kinder -en jeugdpsycholoog (voormalige medewerker) –  Delft, ZH23 september 2013
Het leukste van de baan is de diversiteit. Het is mensenwerk; ik sta in contact met zoveel verschillende mensen met zoveel verschillende verhalen.

Typsiche dag op het werk kan hechtisch zijn waardoor je soms niet pauzeert. Prioriteiten stellen is erg belangrijk. Loslaten en in balans zijn, zijn erg belangrijk om een dergelijk hectieke dag door te komen. Voldoende opladen is belangrijk om vervolgens je energie goed te kanaliseren.
Geweldige werkgever!
Nachtreceptioniste (voormalige medewerker) –  Delft13 augustus 2012
Ik heb bij de GGZ met heel veel plezier gewerkt. Collega's en leidinggevende waren erg vriendelijk. Ik heb daar veel geleerd en heb daar ook de mogelijkheid gekregen om daar ideeen in te brengen.
Pluspunten
de complete werkplek en collega's
Minpunten
door reorganisatie kon en mocht ik niet langer blijven.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij GGZ-Delfland. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over GGZ-Delfland gesorteerd op locatie