Gemiva-SVG Groep Reviews

gezelligheid, goede samenwerking
activiteiten begeleidster (voormalige medewerker) –  Rotterdam3 februari 2019
een hele leuke groep. de cliënten kunnen goed met elkaar omgaan
Pluspunten
genoeg pauze
Eervol werk
Begeleider gehandicaptenzorg (voormalige medewerker) –  Zoeterwoude-Dorp29 oktober 2018
Bijbaan gedurende studententijd. Goeie bijbaan die meer opbrengt dan enkel geld aan het einde van de maand. Erg leerzaam voorr je persoonlijkheid en een mooie, eervolle baan.
Pluspunten
Goed te combineren met studie tijden
Minpunten
Wisselende diensten
lastige werkgever maar geven wel opleiding mogelijkheid
Persoonlijk begeleidster (voormalige medewerker) –  gouda13 juli 2018
geen positive ervaring tijdens mijn ziekte verloop. zelfs mijn salaris stopgezet moest advocaat inschakelen. Verder geven ze wel kansen tot bijscholing dat wel. Collega,s waren niet altijd vriendelijk om het zo netjes mogelijk te verwoorden.
Pluspunten
bijscholing mogelijkheden
Minpunten
organisatie en persooneels management
Interessante werk met afwisseling.
Begeleider gehandicaptenzorg (voormalige medewerker) –  Rotterdam23 mei 2018
Het werk is leuk, clienten ook. Helaas weinig stabiliteit binnen de teams, veel interne conflicten. Grote roddelcultuur. Dat krijg jij als de meeste leidinggevenden en medewerkers vrouwen zijn.
Pluspunten
Minpunten
Roddelcultuur helaas heel erg aanwezig. Weinig teamgevoel, ieder voor zich. En "wie niet voor mij is, is tegen mij'' cultuur.
werksfeer
Persoonlijk begeleidster (huidige medewerker) –  Ommedijk Leiderdorp30 april 2018
Onderling is er een goed werksfeer. Goed overleg en goede afspraken worden er gemaakt .
De flexibiliteit is erg hoog.
Je kunt je ontplooien
Pluspunten
samenhorigheid
Minpunten
zondag werken
Goede werkgever
Ambulant begeleider (voormalige medewerker) –  Rotterdam12 augustus 2017
Goede werkgever.
MOgelijkheden tot opleidingen en cursussen. Veel vrijheid in de functie.
gezellig
leerling begeleider (voormalige medewerker) –  Alphen aan den Rijn31 juli 2017
het is leuk werken binnen dit begrijf.leuk ingericht gezellige collega's met wie je samen een sterk team bent.
tijdens de teamuitjes leer je effe afstand te nemen van het werk en even je aandacht te vestigen op je collega's vanuit een andere kijk.
je voelt je thuis binnen de gemiva maar het mooie is dan weer dat het je werk is.
Pluspunten
heb je honger mag je gratis een boterham
Gezellig bedrijf
Persoonlijk begeleider (voormalige medewerker) –  Den Haag1 juni 2017
Mensen met een NAH helpen met hun dagelijkse bezigheden
Pluspunten
Je leert er veel
Minpunten
Geen team verband maar zelfstandig
Interessante baan waar je veel kan leren onder gunstige omstandigheden
Leerling persoonlijk begeleider (voormalige medewerker) –  Gouda8 mei 2017
Zeer interessante baan. Veel te leren en te ontdekken. Er worden echter hoge eisen gesteld aan leerlingen, maar een minimale begeleiding geboden. Ik heb de leerwerkplek niet als veilig ervaren.
Pluspunten
Veel te leren
Minpunten
Roddelcultuur
Fijne werkomgeving
Woonbegeleidster gehandicaptenzorg (voormalige medewerker) –  Zoeterwoude25 januari 2017
Het verzorgen van de bewoners met een verstandelijke en lichamelijke handicap is hard en zwaar werk maar ook erg dankbaar en leuk werk.
Pluspunten
De glimlach van de bewoners
Minpunten
Lichamelijk zwaar
leuke leerlingperiode gehad
Leerling helpende welzijn (voormalige medewerker) –  Schoonhoven14 september 2016
ik heb hier veel ervaring op mogen doen. er was genoeg ruimte om te leren en te doen wat ik moest doen
leuke werkplek
Flexmedewerker (voormalige medewerker) –  Leiden9 juni 2016
was een erg leuke werkplek dit omdat je met veel verschillende collega's werkt en hierdoor erg veel van elkaar leert.
Leuke en leervolle leerlingplaats
Leerling begeleider (voormalige medewerker) –  Zoeterwoude-Dorp, ZH15 oktober 2015
Ik heb in een korte tijd een heleboel geleerd over de verzorging van mensen met een lichamelijke en geestelijke beperking.
Het moeilijkste van de baan was echter wel dat ik mensen begeleidde die in de laatste fase van hun leven zaten.

Ik heb hart voor de zwakkere mensen onder ons en daar wil ik graag iets mee doen.
Pluspunten
de mensen waar ik mee werkte
Minpunten
Collega's
Gezellige Werkomgeving
Bloemendaal, Flexmedewerker (huidige medewerker) –  Bloemendaal, NH29 november 2014
Als invalkracht de mogelijkheid om met verschillende groepen verstandelijk beperkte kinderen te werken met zowel een groepsgerichte als een individueel gerichte begeleidingsmethode. Vaardigheden die hierbij worden ingezet zijn: contact maken door middel van activiteiten, complimenten geven, duidelijk communiceren wat van het kind verwacht wordt door middel van spreken, eventueel ondersteund door gebaren, picto’s en hulpmiddelen, inschatten van situaties voor de cliënt(en) en hen hierin ondersteunen, begeleiden en grenzen stellen. Het is een leuk en gezellig team en staan altijd voor je klaar.
Pluspunten
Sterk sociaal team
Minpunten
Momenteel geen doorgroeimogelijkheid
Fijne werkomgeving
Multi inzetbare begeleider dagbesteding en wonen (huidige medewerker) –  regio gebonden3 november 2013
Fijne organisatie om in te werken. Open en eerlijk. De methode "gentle teaching" is een passende bij de zorg.
Pluspunten
flexibel werken
Fijne Collega's, helaas veel bezuiningen
(activiteiten) Begeleider (huidige medewerker) –  Zoeterwoude-Dorp, ZH26 augustus 2013
Leuke cliënten, ook fijne collega's waar ik goed mee kan samen werken.
Helaas door de bezuinigingen soms drama als er iemand ziek is ivm personeel te kort op die dag.
stimulerende en goede werkomgeving met gezellige sfeer
Persoonlijk Begeleider (voormalige medewerker) –  Sliedrecht, ZH22 augustus 2013
Het werken bij een woonvoorziening bij Gemiva-SVG Groep houdt in dat je de cliënten begeleidt in hun dagelijks functioneren en bij het deelnemen aan de samenleving. Dit varieert van helpen bij de administratie tot en met sociale contacten leggen voor de cliënten en zorgen voor ontspanning buiten de dagbesteding om. Ook help je de cliënten bij het vinden van een antwoord op persoonlijke vraagstukken.
Het leukste van deze baan is dat je het interactief doet, jij gaat niet alleen voor de cliënt aan de slag, maar je gaat samen met de cliënt aan de slag.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Gemiva-SVG Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Gemiva-SVG Groep gesorteerd op locatie