Gemeente Zoetermeer

Gemeente Zoetermeer Reviews

Ik, toen bijna 65 plusser, Werd vervangen door twee langdurig werkzoekenden. De een een Sirie'er en de ander een pas afgestudeerde werkzoekende. Daar wordt je niet echt vrolijk van.
Mooi en leerzaam om daar te werken.
Druk en constant bezig
Pluspunten
Een team
Er heerst een angst cultuur, leidinggevende tonen geen interesse behalve voor hun aandelen. Hiërarchie Is belangrijk voor ze op kantoor vooral voor een kale vent die daar zit. Dus als je een hielenlikker bent zal je je wel op je plek voelen. Werkt daar een planner die niet kan plannen en ook geen papieren daarvoor heeft. En nog te dom is een fatsoenlijk gesprek met je aan te gaan.
Pluspunten
Op tijd klaar
Minpunten
Angst cultuur
over heet algemeen een heel leuk bedrijf om voor te werken.
door deze baan ben ik een beetje wegwijs geworden in Zoetermeer.

Hier heb ik een hele hoop profijt van gehad omdat ik in die periode nog niet heel bekend was in Zoetermeer omdat ik van mezelf niet uit de regio kom.
werken in een prettige werkomgeving in gerenoveerd gemeente huis
Pluspunten
modern
Minpunten
chaotisch
Het mogen werken bij een professionele instellingen en de daarbij behorende diversiteit aan werkzaamheden geven mij energie en voldoening.
Sinds december 2016 ben ik werkzaam bij de Gemeente Zoetermeer afdeling Publieksplein .Hospitality en dienstverlening staan bij de gemeente Zoetermeer hoog in het vaandel. Goede informatieverstrekking ten behoeve van een positieve klantwaardering en een juist resultaat vind ik enorm belangrijk. Het is van groot belang dat bezoekers zich welkom en gehoord voelen. Ik vind het ontzettend leuk om daarin mijn steentje te kunnen bijdragen, en bezoekers met een tevreden gevoel het onlangs vernieuwde stadhuis verlaten.
Pluspunten
De mooie entree en de omliggende restaurants en het gezellige Stadshart met
Minpunten
De avondopenstelling met de daarbij lange werkuren 8.45u-19.45u
objectief , verder geen commentaar. Bedrijf heeft geen structuur
zeer negatieve werksfeer. slechte leiding. geen respect voor oudere medewerkers
Ik heb met veel plezier gewerkt bij de gemeente. Heb me in een jaartijd ook kunnen ontwikkelen. Ik heb hier 3 functies uitgeoefend
Het leuke van deze baan waren de leuke contacten met medewerkers.
Bij de gemeente Zoetermeer werk ik als afdelingssecretaresse in opleiding. Op de dinsdagen zijn het mijn schooldagen.

Een typische dag op het werk is altijd eerst even kletsen met koffie of thee. Dan gaat het vanzelf verder. De dagen vliegen altijd voorbij.

Ik heb geleerd hoe je een spin in het web kan zijn. Klaar staan voor je afdeling en collega's. Ik heb geleerd om spreektaal en schrijftaal te onderscheiden.

De werksfeer was niet altijd even leuk. Er wordt heel veel geroddeld en merkte ik dat je moet oppassen wat je wel en niet kan zeggen. Dat maakte mij soms ongelukkig. Ik heb dan ook geleerd dat de sfeer op de werkvloer erg belangrijk is.

Het moeilijkste van mijn baan was notuleren. Ik vond het erg moeilijk om de relevante informatie op te schrijven.

Ik vind het erg leuk om de administratieve taken te doen, plannen van afspraken voor het hoofd en/of de teammanager. Bijeenkomsten organiseren.
Pluspunten
dichtbij huis
Minpunten
extreem veel geroddel
Een nieuwe horeca gelegenheid om ervaring op te doen.

Ik persoonlijk vindt een een leerzaam bedrijf het is soms wel even hard werken maar dat hoort erbij in de horeca.
Elke dag weer een verassing wat er op je bordje terecht komt waar je mee aan de slag moet. Door de veelzijdigheid van werkzaamheden heel veel geleerd op heel veel vlakken zoals bijvoorbeeld gebouwenbeheer en het aansluiten van computers en telefoons. Ook kleine klusjes zoals het verwisselen van sloten en het repareren van een vlotter kunnen op het menu staan.
Tussen directie en collega's zijn alle lijnen kort en goed als je je daar zelf voor in zet.

Het moeilijkste maar tevens het leukste van de baan is dat het een deel van je leven wordt waardoor privé en werk veel in elkaar overloopt.
Pluspunten
veel vrijheid
Ik heb er met veel plezier gewerkt, met vele leuke collega's.
Op een nevenlocatie begeleiden van Klanten van de Gemeente Zoetermeer
Pluspunten
Prima werksfeer op de locatie
Minpunten
Het fotograferen van alle voorkomende fotografische werkzaamheden in de Gemeente Zoetermeer en het afwerken hier van.
Door reorganisatie is de functie komen te vervallen.
Pluspunten
Goede wekgever en in Zoetermeer